kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur

Ga hier de update bijhouden van mijn kuur want anders worden het een beetje teveel pagina's.

Kuur is dus

1-6 : 50 mg tbol
    1-8 : 400 mg tren enth
    1-10 : 750 test enth
    : 50-60 mcg igf
    10- 13 : 100mg test prop
    13-16 : 40mg nolva per dag

Wanneer ik met de igf begin weet ik nog niet juist, kan zijn dat ik ermee begin samen met de prop op het einde van mijn kuur om zo mijn behaalde gains beter vast te kunnen houden. Heb tbol genomen ipv dbol om de bekende reden, dat ik me niet chagrijnig en lusteloos en geen honger wil hebben.
    Ik zet de maandag 200 tren en 250 test en de donderdag 500 test en 200 tren

Ben nu al twee weken bezig en moet zeggen dat ik soms steken krijg in mijn lever, ben van plan maria distel te gaan halen,maar zou deze de kuur niet tegenwerken

Grtz
    stil growing

Zou gewoon mariadistel halen. Staat de kuur niet in de weg, heb het zelf ook gewoon tijdens een kuur gebruikt, kon niet echt zeggen dat de resultaten toen tegen vielen.
    Al wat gains gewonnen?

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Het maakt een bepaald enzym aan (dacht p450) wat je kuur wel wat gaat tegenwerken maar of dat erg veel is weet ik niet. Kan het ff niet opzoeken stond op mijn kladblok van het oude bodynet en heb deze hier (nog) niet gevonden..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Succes met je kuur snipke. Ik zou de igf tijdens de nakuur nemen. Lees regelmatig dat het helpt om spiermassa vast te houden. De pomp is natuurlijk ook lekker als steuntje in de rug in de nakuur.

Die foto die je als avater hebt, kan je die ook in het groot posten?
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by KeepItReal
          Succes met je kuur snipke. Ik zou de igf tijdens de nakuur nemen. Lees regelmatig dat het helpt om spiermassa vast te houden. De pomp is natuurlijk ook lekker als steuntje in de rug in de nakuur.

Die foto die je als avater hebt, kan je die ook in het groot posten?
          Waarom K I R is maar een gewone foto van mij met mijn laatste twee kids op de arm,langs achteren gefotografeerd, zelfs in losse toestand , was de enige die ik direct vond om als avatar te nemen want vondt het vervelend zonder avatar,vond mijn eigen post niet meer terug

GRtz
          stil growing

Comment

suc6 snipke. begrijp dat je al bezig bent?? in welke week zit je. igf zou ik ook in de nakuur doen

Comment

Zit in mijn tweede week, ik weet dat het normaal niet kan maar denk dat de tren al stilletjes aan het aanslaan is, serieus zweten tijdens trainen, en een geweldige pomp .

Wat betreft de igf, heb ik een dubbel gevoel bij, enerzijds zou het bestaande spiervezels splitsen waardoor je er meer krijgt, dan kan het best gezet worden als de as aangeslaan is, anderzijds zou ik hem willen zetten in mijn nakuur om zo mijn gains te behouden. Wie kan mij iverhalen om één van de twee te nemen

Grtz
              stil growing

Comment

veel succes snipke.
                En na 2 weken is die tbol toch ook al in werking dus dat merk je vast ook al zowieso.
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik ben met de tbol moeten stoppen omdat ik er niet kan van slapen, en het rare is dat ik de dag erna niet moe ben maar opgewekt, kan dus niet gezond zijn want lichaam moet rust hebben

IK ga nu test prop zetten eod 100mg

Grtz
                  stil growing

Comment

hoe weet je dat het van de tboll komt? is dat een bekend bijverschijnsel?
                    ik weet dat je van tren wel slecht slaapt. en heel raar: hele vreemde dromen. elke nacht weer. pomp van tren is idd goed.
                    nog 1 vraagje: wat verwachtte je van de tboll als extra terwijl je al tren en testo gebruikt? (dit met het oog op tegenvallende berichten)
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Succes Bro !
                      Grtz
                      -C-
                      -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                      -2 know what we don't know
                      -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by bruce
                        hoe weet je dat het van de tboll komt? is dat een bekend bijverschijnsel?
                        ik weet dat je van tren wel slecht slaapt. en heel raar: hele vreemde dromen. elke nacht weer. pomp van tren is idd goed.
                        nog 1 vraagje: wat verwachtte je van de tboll als extra terwijl je al tren en testo gebruikt? (dit met het oog op tegenvallende berichten)
                        Ik dacht de tbol te gebruiken als kickstart zoals je dbol neemt, het rare is telkens ik de tbol nam sliep ik slecht, hoewel ik precies was uitgerust het s morgens, dan heb ik even de tbol gelaten en kon beter de slaap vatten, daarom denk ik dat het van de tbol komt .

Heb me gisteren gewogen en ben al 4kilo bijgekomen, het lijkt me geen vocht, of toch geen vocht dat ik zie, want ben daar serieus gevoelig voor, dat het geen spieren zijn weet ik ook, hoewel ik mezelf dat wijsmaak (kwestie van de driver ierin te houden. Kracht begint ook stilletjes aan omhoog te gaan,maar die pomp is echt geweldig.
                        Ik ging mezelf niet overeten zoals ik in andere kuren wel deed, maar het rare is dat je gewoon meer begint te eten, mijn lichaam vraagt er gewoon om.Ben nu ook bezig met een pusch/ pull schema.

Grtrz
                        stil growing

Comment

tis geen vocht maar ook geen spier. dus.... VET haha.
                          is wel vocht hoor. maar de eerste kilootjes zie je niet. wat je zeer snel aankomt raak je ook snel kwijt. de volgende 4 kg zijn stuk belangrijker. ik heb ff niet gekeken hoe lang je bezig bent... als je al 3 weken bezig ben lijken het me goeie kilos.
                          maarre... gaat goed zo dus
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Gaat zeker goed!

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

dacht ik even dat het 4 kilo spieren was, thnx he bruce dat je me weeral demotiveerd ik weet wel dat het vocht, zit nu in mijn derde week, nog 7 te gaan.

Zijn er nog mensen die tbol genomen hebben en ondervonden dat ze slechter sliepen

Grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X