Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb er weinig mensen over gehoord en heb het zelf ook gebruikt en sliep er niet minder om,bro...vaag dat jij dat wel ondervindt.
Oke duidelijk, kon zijn dat er nog mensen last van hadden, maar heb nu toch ondervonden dat ik nu ook slecht slaap en al lang gestopt ben met de tbol, zal dus wel niet aan de tbol gelegen hebben maar aan mezelf
Heb ondertussen de tbol vervangen door de test prop, kwestie van een alternatief te hebben en omdat we toch zo graag prikken
Niet slapen komt van de tren(Trensomnia).Raar dromen komt ook van de tren het kan geloof ik ook lichte halucinaties veroorzaken.Jammer dat je gestopt bent met de tboll.
Niet slapen komt van de tren(Trensomnia).Raar dromen komt ook van de tren het kan geloof ik ook lichte halucinaties veroorzaken.Jammer dat je gestopt bent met de tboll.
Waarom jammer Lorenzo dat ik gestopt ben met de tbol , verklaar u nader
misschien makkelijk lorenzo om ook even het antwoord erbij te zetten, ik dacht ergens iets gelezen te hebben dat het uw k a n k e r cellen vlugger doet vrijkomen of zoiets
Maar als je zo redeneert moet je niks nemen , is mijn punt toch
Even nog een vraagje, ik train meestal rond 20u ben dan rond 22u terug thuis, na mijn training neem ik direct bcaa en mijn pwo shake (30gram eiwitten en 45gram kh) , is dit voldoende om dan te kunnen gaan slapen, soms eet ik nog een 500gram kwark maar die ligt dan zo zwaar op mijn maag dat ik niet kan slapen, zou het voldoende zijn met mijn bcaa en pwo shake na de training
misschien makkelijk lorenzo om ook even het antwoord erbij te zetten, ik dacht ergens iets gelezen te hebben dat het uw k a n k e r cellen vlugger doet vrijkomen of zoiets
Maar als je zo redeneert moet je niks nemen , is mijn punt toch
Even nog een vraagje, ik train meestal rond 20u ben dan rond 22u terug thuis, na mijn training neem ik direct bcaa en mijn pwo shake (30gram eiwitten en 45gram kh) , is dit voldoende om dan te kunnen gaan slapen, soms eet ik nog een 500gram kwark maar die ligt dan zo zwaar op mijn maag dat ik niet kan slapen, zou het voldoende zijn met mijn bcaa en pwo shake na de training
Grtz
Vindt niet dat je moet minderen met eten als je kuurt.Als het slapen echt een groot probleem gaat woorden,kun je mischien toch aan slaappillen denken.En met een volgende kuur mischien toch de tren moet weglaten.Waarschijnlijk ben jij hier heel gevoelig voor.
In het voormalige duitsland gebruikte ze allemaal tboll,dit waaren de glory jaren waarin ze alles wonnen.Nadeel er is er geneen gezond oud gewoorden.Als je er meer over wilt weten moet je even googelen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment