kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tja, met de overgang he... kon mijn account nt meer activeren omdat ik een andere provider heb en aldus dat emailadres niet meer kan openen

Mocht hier via jou een mouw aan te passen zijn, graag natuurlijk... Ben niet graag een noob ehehe

on topic... hoop dat het in de komende weken beter gaat voor je, Snip...
    We duimen in ieder geval...

Comment

Misschien dat het wat langer duurt voordat de test inkickt snipke. Dus even afwachten en kijken wat er gebeurt.

Comment

Originally posted by Achilles
        Misschien dat het wat langer duurt voordat de test inkickt snipke. Dus even afwachten en kijken wat er gebeurt.
        ja dat denk ik ook.verder heb je al wat tips gehad om je voedingschema beter temaken zag ik

Comment

hoop dat je deze week zal vlammen kerel

heb je tot nu toe dan nog geen gains?
          Who's the Chef

Comment

750 gr test moet je merken.Maar ja,als ik naar andere forums kijkt zie ik verschillende topics waar mensen ook niet op bepaalde as merken reageren.
            Mischien de volgende keer toch voor de guman gear gaan.Ik denk dat jij hier ook aan kunt komen.
            oldpride.nl

Comment

Originally posted by lorenzo
              750 gr test moet je merken.Maar ja,als ik naar andere forums kijkt zie ik verschillende topics waar mensen ook niet op bepaalde as merken reageren.
              Mischien de volgende keer toch voor de guman gear gaan.Ik denk dat jij hier ook aan kunt komen.
              Ik heb altijd goed gereageerd op gs, maar zoals ik al zei ik heb geen kickstart of dbol genomen en zal daarom iets langer moeten wachten op resultaat.
              Heb mijn kcal nog iets opgeschroefd, moet enkel zien dat ik weer niet te vet wordt want dat is ook de bedoeling niet

Grtz
              stil growing

Comment

zonder kickstart merk ik altijd in week 3, dus ong. 18 dagen na mn eerste prik dat ik stuk sterker aan het worden ben. je top is idd in week 5.
                maar als ik me goed herinner... ben jij een beetje een laatstarter in een kuur. ik kan me vergissen hoor, maar dit verhaal klinkt me bekend in de oren van jou. of heb ik het mis?
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Spijtig dit te horen Snip, ik hoop dat je snel wat begint te gainen, heb je ook geen krachttoename ondervonden? Probeer er niet teveel aan te denken maat, gewoon knallen maar, ik ben zeker dat het wel goed komt.
                  Grtz
                  -C-
                  -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                  -2 know what we don't know
                  -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by bruce
                    zonder kickstart merk ik altijd in week 3, dus ong. 18 dagen na mn eerste prik dat ik stuk sterker aan het worden ben. je top is idd in week 5.
                    maar als ik me goed herinner... ben jij een beetje een laatstarter in een kuur. ik kan me vergissen hoor, maar dit verhaal klinkt me bekend in de oren van jou. of heb ik het mis?
                    Ja ik heb dat altijd al gehad dat het langer duurt bij mij, maar krachttoename is al en feit, maandag kon ik toch al 15 kilo zwaarder gaan bij barbel row, moet nu wel zeggen dat ik de oefening pas terug doe en er de laatste weken echt op getraind heb omdat ik het een goede rug oefening vind, bij de eerste keer dat ik ze deed kon ik 60kilo nemen en maandag was dat 75 kilo, bij de bench press kan ik nu 10 kilo zwaarder gaan, maar de kilo's op de weegschaal blijven weg, en zou nu toch al een 1000 kcal boven mijn behoefte zitten en heb nog geen moeite om het weg te werken.

Grtz
                    stil growing

Comment

die kracht gains kunnen ook tussen je oren zitten he
                      Who's the Chef

Comment

word je toevallig droger soms?
                        dan heb je wel vvm toename
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Kan ook inderdaad maar als hij zoveel boven zijn dagelijkse behoefte zit betwijfel ik het.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

de aders komen er wel door aan de schouderkoppen had dat vroeger ook al maar nu zijn ze iets duidelijker, mijn rug die wordt wel droger, maar ik heb een raar gestel, hoe meer ik eet hoe meer honger ik heb.

Ik heb nog 7 weken te gaan, dus we zien wel

Grtz
                            stil growing

Comment

Easy big boy.

Niet vergeten, rustig aan opbouwen met je voeding.

Comment

Weet Snipke alles van hoor...

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X