ja die zal zeker je kuur tegen werken je neemt gewoon te veel testo preperaat en alle pillen gaan over je lever zeer slecht als je nu al last ervan hebt dan zou ik maar eens ermee stoppen en met die rotzooi tegen woordig weet je niet meer of het echt is of nep dus kijk maar uit is maar een raad
kuur
Collapse
X
-
Originally posted by mikeledeonja die zal zeker je kuur tegen werken je neemt gewoon te veel testo preperaat en alle pillen gaan over je lever zeer slecht als je nu al last ervan hebt dan zou ik maar eens ermee stoppen en met die rotzooi tegen woordig weet je niet meer of het echt is of nep dus kijk maar uit is maar een raad
Grtzstil growing
Comment
-
ik heb gisteren voor de eerste keer in mijn leven 100 kg dumbell press kunnen doen, 2 halters van 50 kg netjes 5 hh, voor de meeste hier misschien een doorsnee schouderoefening met die gewichten maar voor mij was dit toch een openbaring, kracht gaat goed voorruit maar de kilo's op de weegschaal blijven achterwegen, ik ben nu zo een 5-6 kilo bijgekomen, en als daar nog vocht bijzit zal ik niet veel overhouden, maar als ik die kracht kan bijhouden en niets van verlies is het voor mij ook netjes geweest. Binnen een paar weken begin ik met de igf en zou ik droger moeten worden, we zullen wel zien
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by bruce50kg halters.... dumbells bedoel je???
donderrr... bij ons is de zwaarste 32 (er staat 28 op, maar dat is foutje van fabrikant)
ik weet zeker dat ik met 2 x 50 niet kan pressen
Grtzstil growing
Comment
-
nog een kleine update, gewichttoename blijft bij 6-7 kilo, vorige week was ik wel twee kilo kwijtgespeeld, baby's waren allebei ziek en van slapen kwam niet veel in huis en trainingen waren ook kut.
Kracht blijft netjes toenemen waar ik zeker happy mee ben, als ik een bepaalde oefening doe en er kijken mensen om te zien welke gewichten je neemt dan krijg je wel even een serieuse ego boost niks mis mee
begin meer definitie te krijgen, zeker mijn rug en schouders zijn knap aan het worden (ook al zeg ik het zelf ) , mijn biceps blijven een groot probleem en zal deze nooit groter krijgen denk ik.
Van de tren krijg ik wel pijn in mijn gewrichten en aanhechtingen en wordt er keihard van.
Nog twee weken en ik begin met de igf, ik ben benieuwd, en dan ga ik nog iets nemen, wat jullie waarschijnlijk niet goed vinden, maar ga er ook nog sth tegen gooien, enkel voor vetverbranding. Met de sth ga ik dan waarschijnlijk verder doen tot na de kuur, hopelijk kan ik hier ook mijn kracht van behouden,maar de igf in de nakuur zou ook al wonderen doen voor het behoud van de behaalde gains
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment