kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja die zal zeker je kuur tegen werken je neemt gewoon te veel testo preperaat en alle pillen gaan over je lever zeer slecht als je nu al last ervan hebt dan zou ik maar eens ermee stoppen en met die rotzooi tegen woordig weet je niet meer of het echt is of nep dus kijk maar uit is maar een raad

Comment

Altijd fijn, een niet voorgestelde newby die een moderator de les leest...
      Strak begin!

Comment

Originally posted by mikeledeon
        ja die zal zeker je kuur tegen werken je neemt gewoon te veel testo preperaat en alle pillen gaan over je lever zeer slecht als je nu al last ervan hebt dan zou ik maar eens ermee stoppen en met die rotzooi tegen woordig weet je niet meer of het echt is of nep dus kijk maar uit is maar een raad
        Ik weet niet waar je het over hebt kerel, we zijn hier bezig over aantal trainingen enzo en jij komt met dit af, waar zit de toegevoegde waarde

Grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by snipke
          Ik weet niet waar je het over hebt kerel, we zijn hier bezig over aantal trainingen enzo en jij komt met dit af, waar zit de toegevoegde waarde

Grtz
          Denk dat ie een beetje in de war is.
          oldpride.nl

Comment

Hoe gaat ie ermee snipke?

Comment

merk je al wat of is het nogsteeds nix?
              Who's the Chef

Comment

ik heb gisteren voor de eerste keer in mijn leven 100 kg dumbell press kunnen doen, 2 halters van 50 kg netjes 5 hh, voor de meeste hier misschien een doorsnee schouderoefening met die gewichten maar voor mij was dit toch een openbaring, kracht gaat goed voorruit maar de kilo's op de weegschaal blijven achterwegen, ik ben nu zo een 5-6 kilo bijgekomen, en als daar nog vocht bijzit zal ik niet veel overhouden, maar als ik die kracht kan bijhouden en niets van verlies is het voor mij ook netjes geweest. Binnen een paar weken begin ik met de igf en zou ik droger moeten worden, we zullen wel zien

Grtz
                stil growing

Comment

dus de werking is er iig wel
                  miss dat je gewoon helemaal geen vocht vast houd dan heb je toch een mooie 6 kg wist en een hoop kracht
                  Who's the Chef

Comment

Zeer nette prestatie kerel!!!
                    Jammer van de achterblijvende kilo's maar dat moet je nog maar afkijken. Het komt zeker nog goed!

Comment

50kg halters.... dumbells bedoel je???
                      donderrr... bij ons is de zwaarste 32 (er staat 28 op, maar dat is foutje van fabrikant)
                      ik weet zeker dat ik met 2 x 50 niet kan pressen
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Mooie prestatie hoor!

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zo wat een kracht!!

Indd net wat been zegt, dat het geen vocht is
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Originally posted by bruce
                            50kg halters.... dumbells bedoel je???
                            donderrr... bij ons is de zwaarste 32 (er staat 28 op, maar dat is foutje van fabrikant)
                            ik weet zeker dat ik met 2 x 50 niet kan pressen
                            ja ik bedoel 2 halters van 50 kilo

Grtz
                            stil growing

Comment

dat is echte kracht

bij ons ook tot 32 kilo en dat is wel te doen maar boven de 40 never nooit niet
                              eat eat eat and look like a freak!

Comment

nog een kleine update, gewichttoename blijft bij 6-7 kilo, vorige week was ik wel twee kilo kwijtgespeeld, baby's waren allebei ziek en van slapen kwam niet veel in huis en trainingen waren ook kut.

Kracht blijft netjes toenemen waar ik zeker happy mee ben, als ik een bepaalde oefening doe en er kijken mensen om te zien welke gewichten je neemt dan krijg je wel even een serieuse ego boost niks mis mee

begin meer definitie te krijgen, zeker mijn rug en schouders zijn knap aan het worden (ook al zeg ik het zelf ) , mijn biceps blijven een groot probleem en zal deze nooit groter krijgen denk ik.

Van de tren krijg ik wel pijn in mijn gewrichten en aanhechtingen en wordt er keihard van.

Nog twee weken en ik begin met de igf, ik ben benieuwd, en dan ga ik nog iets nemen, wat jullie waarschijnlijk niet goed vinden, maar ga er ook nog sth tegen gooien, enkel voor vetverbranding. Met de sth ga ik dan waarschijnlijk verder doen tot na de kuur, hopelijk kan ik hier ook mijn kracht van behouden,maar de igf in de nakuur zou ook al wonderen doen voor het behoud van de behaalde gains

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X