kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weet je been, als ik u zag op de meeting wist ik niet eens wie je was, pas de dag erachter als ik terug op het forum kwam kijken wist ik dat jij been was, hahahaaa, maar nu weet ik wie je bent ze kerel met uw rovertje

Grtz
    stil growing

Comment

• Originally posted by snipke
      Weet je been, als ik u zag op de meeting wist ik niet eens wie je was, pas de dag erachter als ik terug op het forum kwam kijken wist ik dat jij been was, hahahaaa, maar nu weet ik wie je bent ze kerel met uw rovertje

Grtz
      lol

Comment

• Nog eens een update, ik heb mijn laatste prik gezet met test, nu ga ik eod prop erbij zetten en natuurlijk mijn hgh nog.

Ik ben zeer tevreden tot nu over deze kuur, mensen die ik al een tijdje niet gezien heb zeggen ook dat ik enorm veranderd ben qua fysiek, en dat horen we altijd graag, wie niet.
        Kracht is nu een beetje gestabiliseerd, kan er wel nog een rep meer uitpersen maar echt in kilo's gaat het niet meer, maar ben zeker tevreden met alle kracht die ik bijgewonnen heb.
        Voor het eerst komen de aders te voorschijn op schouders en biceps (vloek nu wel dikwijls met die tatoo's), op schouders komen nu ook de eerste straie tevoorschijn, is toch ook een teken dat mijn schouders goed voorruit gegaan zijn.
        Lats zijn niet breder geworden of toch niet veel maar ze zijn veel steviger geworden en voller, de traps, tja daar ben ik ook wel fier op, die staan in elke t shirt te pronken.
        Trainingen gaan nog steeds lekker, heb vorige week zelfs mijn tankshirt laten kapot springen, was wel geen zicht maar gaf een serieuse ego boost.
        Biceps tja dat blijft een probleem maar train ze nu in het begin van mijn training dan ben ik nog sterk en fris en moet zeggen dat het dan ook beter gaat.

Binnen een week of drie nog een update, of ik moest ondertussen nog een kilo of 10 bijkomen

Grtz
        stil growing

Comment

• Klinkt goed gozer!
          Ben heel benieuwd de volgende meeting

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Daarom alleen kom ik naar de meeting

Grtz
            stil growing

Comment

Daarom alleen kom ik naar de meeting

Grtz
              ik wist het!!
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• mmm dit klikt veel belovend.. als natural ga je na het lezen van dit soort berichten twijfelen

Comment

Binnen een week of drie nog een update, of ik moest ondertussen nog een kilo of 10 bijkomen
                  Moet kunnen, als je jezelf tenminste laat wegen met de kindjes op de arm...
                  Klinkt prima hoor, ben benieuwd hoe de prop gaat bevallen en succes verder.

Comment

• Echte mannen kunnen wel tegen een spuitje prop

Comment

• Heb effe een vraagje, zou ik nu al kunnen beginnen met de nolva want mijn teelballen zijn serieus gekrompen en dat is geen zicht

Der gaat ook nog een verandering optreden in de kuur, waarschijnlijk ga ik nog 10weken door met test en 6weken met zambon, gewoon omdat ik met de hgh bezig ben wil ik verder doen, heb nu twee weken niks meer gezet.

Werkt nolva een kuur tegen, staat waarschijnlijk wel ergens vermeld op het forum.

Grtz
                      stil growing

Comment

• Was dat niet de verhouding sth-test?

Greets...

Comment

• Nolvadex gaat geen klote voor je kloten doen gozer.
                          500iu pregnyl per week lijkt me een beter plan.

Greets...

Comment

• nog 10 weken test-6wkn winny?
                            nu al?
                            ik weet niet hoe lang je de gh doet, maar als dat paar maanden is zou ik de laatste weken van je gh kuur weer nemen.
                            receptoren vrij en nieuwe cellen klaar om te knallen lijkt me
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Snipke heeft de smaak te maken mensen

Zoals ik heb begrepen werkt nolva je kuur wel tegen. Dus alleen in situaties van gyno gebruiken.

Ja gaat wel heel erg lang aan de test broeder. Blijft er nog wel iets van je zakie over???

Naar mijn weten gebruiken ze HCG tegen het krimpen van de ballen. Hier heb ik echter verder geen weet van.
                              Last edited by Achilles; 30-04-2006, 13:52.

Comment

• Dat zeg ik grote broeder, pregnyl ofwel HCG..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X