kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Mr C: Thnx collega was de naam van pregnyl vergeten,effe morgen in de winkel gaan kopen dan, zodat het zaakje terug in orde komt
    Wat bedoel je met was dat niet de verhouding test-sth, begrijp ik niet Mr C

@Bruce: wanneer zijn die nieuwe receptoren er dan van de hgh, ik ga nog zeker een paar maanden door met de hgh, en misschien de laatste weken nog iets erbij doen dan.

@Achilles : de smaak te pakken, tja vorig jaar heb ik niet kunnen kuren door omstandigheden, daarom dit jaar effe een extraatje doen, ik ga nu alles tesamen 20 weken aan de test.

Grtz
    stil growing

Comment

• Ik bedoelde of wat je had gelezen niet perongelijk de verhouding test-sth, hoeveel testosterone je zou moeten gebruiken bij welke hoeveelheid sth, was ipv hoeveel sth bij welk gewicht.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Originally posted by Curiosio
        Ik bedoelde of wat je had gelezen niet perongelijk de verhouding test-sth, hoeveel testosterone je zou moeten gebruiken bij welke hoeveelheid sth, was ipv hoeveel sth bij welk gewicht.

Greets...
        Nee het was echt een formule met je gewicht enzo dat je kon berekenen hoeveel iu hgh je nodig hebt. Als er iets bestaat zoals jij zegt, zou ik graag de liink hebben.

Grtz
        stil growing

Comment

• Hier een stukje;

"Hoeveel testosteron daarbij nodig is hangt in eerste instantie af van de hoogte van de groeihormoondosering. Omdat er helaas geen wetenschappelijke studies bestaan waaruit men te weten komt voor hoeveel internationale eenheden (I.E.) somatropine hoeveel milligram (mg) testosteron geïnjecteerd moet worden, kan de auteur zich alleen beroepen op empirische gegevens, zeg maar ervaringswaarden. In de regel ligt de optimaal werkzame testosterondosering bij 1000 mg per week. Atleten die boven 1500 mg testosteron/week uitgaan, boeken - op enkele genetische uitzonderingen na wier spiercellen een ongewoon groot aantal androgeenreceptoren bezitten, nauwelijks meer vooruitgang. De reden hiervoor is dat de bindingscapaciteit van de spiercelreceptors voor testosteronmoleculen bij een wekelijkse hoeveelheid van 1500 mg testosteron reeds meer dan uitgeput kan zijn. Voor bodybuilders lijkt daarom het volgende groeihormoon-testosteronrelatieschema realistisch:

2-4 I.E. somatropine/dag komt overeen met 500-1000 mg Testosteron/week

5-8 I.E. somatropine/dag komt overeen met 1000-1500 mg Testosteron/week

meer dan 8 I.E. somatropine/dag komt overeen met 1500-2000 mg Testosteron/week".

Greets...

Comment

• Dan zit ik goed, ik neem nu 4Iu en 750 test, thnx collega

Grtz
            stil growing

Comment

• Originally posted by snipke
              @Achilles : de smaak te pakken, tja vorig jaar heb ik niet kunnen kuren door omstandigheden, daarom dit jaar effe een extraatje doen, ik ga nu alles tesamen 20 weken aan de test.

Grtz
              Heftig kerel. Blijf ons op de hoogte houden!

Comment

• Een onverwachte update, ik ben de laatste tijd zo moe, zou elke moment van de dag kunnen slapen, is dit van de hgh , weet iemand dit want het is niet normaal meer.
                Heb nu drie keer zambon geprikt en daar kan het niet van zijn denk ik

IK zet nu 4iu hgh per dag, ik zet dit in één keer s avonds voor ik ga slapen, kan ik deze misschien beter opsplitsen in 2x2 of heeft dit geen nut

Grtz
                stil growing

Comment

• Neem je genoeg vitamines?
                  Heeft wel met je kuur te maken denk ik of je gaat ziek worden.
                  HGH verdelen gaat niet helpen volgens mij.

Greets...

Comment

• Neem dagelijks 2gr Vit. C, dan nog zibrine tegen de stress, en elke dag mijn aminozuren, nu ga ik ook nog tryptofaan bijnemen met b6 erbij

Grtz
                    stil growing

Comment

• Originally posted by snipke
                      Neem dagelijks 2gr Vit. C, dan nog zibrine tegen de stress, en elke dag mijn aminozuren, nu ga ik ook nog tryptofaan bijnemen met b6 erbij

Grtz
                      Waarom de tryptofaan kerel?

Comment

• Is ook een cortisol remmer, deze zit ook veel in aminozuren, maar ga een hogere dosis nemen, is voor stressgevoelige mensen

Grtz
                        stil growing

Comment

• En het zorgt er ook voor dat je beter kunt slapen en eerder in slaap valt. Ook is het zo dat je er slomer van kunt worden door de dag kerel.

Comment

• Neem je geen multi-vit?
                            Vit-C zou ik 3 gram per dag nemen zeker tijdens een kuur. Je rookt toch dacht ik? Breekt ook 30-50mg per sigaret af namelijk.

Greets...

Comment

• Dat moe zijn heb ik ook ik word verrot wakkker en kan heel de dag pitten zal denk ik wel aan de sth liggen... heb je nog wel puf om te trainen of niet? bij mij verdwijnt mn kracht bij elke training
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• Ik heb daar tijdens mijn kuur geen last van gehad. Een paar maanden na mijn kuur wel helaas. Heb er nog steeds een beetje last van dus hoop dat het niet door de sth komt, ken je je lol nog op..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X