kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Normaal ging ik gisteren trainen maar had echt geen zin, komt ook denk ik omdat ik in de dag niet kan slapen, ik denk als je een uurtje of twee effe kan afleggen dat je weer energie hebt. De kracht neemt zeker niet af, die blijft en kan er nog steeds een rep bijpersen.

Wat ik van vandaag ook wel vind is dat ik precies minder eet, heb wel honger maar als ik dan begin te eten heb ik geen zin meer of zit direct vol.

Met multi vit. ga ik vandaag ook beginnen

Grtz
    stil growing

Comment

• Multi-vit is een strak plan. Wat eten betreft kan het goed door het wat warmere weer komen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• heb ik ook lastvan met warm weer
        krijg me voer moeilijk weg
        Who's the Chef

Comment

• Tijdens je slaap produceert het lichaam het meeste HGH, dus ik kan mij voorstellen, dat dat ook vice versa werkt. M.a.w.: als je HGH gebruikt, dat dan het lichaam het gevoel krijgt te moeten slapen. Toch?
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Klopt maar dat is kort nadat je het hebt gezet en niet de hele dag.

Greets...

Comment

• Okay dan!
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Effe een kleine update, nog niks veranderd, zit nu in de derde week van eod zambon maar ondervindt hier niets van, wordt niet sterker, de pomp is er niet, vindt het eigenlijk wel een beetje spijtig ook al omdat ik zeker ben dat het geen fake is.

Begin wel droger te worden, hgh begint nu zijn werk te doen denk ik, schouders en biceps vertonen al dikke aders, ja ja zelfs op mijn biceps , dus dat is effe kicken geweest toen ik ze voor het eerst zag.

Ben nu een paar dagen niet online geweest en zal dat misschien een paar dagen ook niet kunnen, mijn kleinste dochter ligt in het ziekenhuis met een ooronsteking en bronchitis en buikgriep plus dat ze nu een slechte bacterie gevonden hebben in haar bloed, dus papa blijft daar de nachten slapen. Maar mijn collegas kunnen dat hier wel effe aan zonder mij, zoniet dan hoor ik het wel.

Grtz
                stil growing

Comment

• Dat je dochtertje snel weer beter mag zijn, Snipke.

See you soon!

Comment

• Familie gaat voor snipke. We zullen allemaal hier op je blijven wachten!

Sterkte nog kerel.

Comment

• Beterschap voor de kleine en sterkte!

Comment

• Beterschap voor die kleine Snip.... je kinderen gaan toch voor... weet hoe je je voelt gozer....
                        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• sterkte.
                          keep your head straight up
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Neem je tijd gozer en heel veel sterkte!

Greets...

Comment

• sterkte man, en veel beterschap nog

grtz
                              Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

• Oke ben terug mensen, alle gevaar is geweken waar ik zeer blij om ben. T is toch nooit tof om met u kindje in het ziekenhuis te liggen, zijn zware dagen, heb er toch effe een dokter moeten op zijn plaats zetten want die dacht dat hij tegen een onnozele papa bezig was en ééntje heeft de deur tegen zich gekregen. Als ze zeggen tegen je dat ze om 10u een onderzoek gaan doen dan zit dat uur in je hoofd, omdat ik nog elke morgend van ziekenhuis naar huis moest om mijn andere kids naar school te doen, dus alles vlug doen, kom ik daar terug aan voor 10u en is de dochter weg, effe schrikken, plots hoor ik ze huilen in de onderzoekskamer dus wat doet deze papa hij gaat naar die deur wilt die open doen, en langs de andere zijde van de deur staat een kerel en die gooit de deur terug dicht, dan heb ik er maar effe mijn schouder tegen gezet met volle kracht en vloog hij tot tegen de muur, en dan de verpleegster maar roepen dat het de papa is. Die heeft wel geen goeiedag meer gezegt.

Maar oke, alles is goed verlopen, de botscan heeft aangetoond dat er geen botafbraak is, dus we kunnen weer verder met het gewone leven.

Natuurlijk heb ik nu een dikke week niet getraind niet deftig gegeten, had wel een weight gainer mee gepakt maar ja. Dus nu de draad weer oppikken, ben mijn hgh en zambon wel blijven prikken (naalden en spuiten genoeg in het ziekenhuis) , maar die zambon doet nu toch niet wat ik ervan verwacht, als ik de tabs neem 30-40mg per dag krijg ik al zelfs een pomp in mijn armen als ik gewoon de telefoon moet vasthouden aan mijn oor, maar dat heb ik niet bij de zambon 50mg eod. Iemand misschien met ervaring met zambon

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X