kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• er is niks ernstige als er iets met je kind is (ik weet er alles vanaf) dus veel sterkte snipke

Comment

• Mooi dat alles weer goed is en je er weer bent.

Comment

• ik had 8 wkn zambon eod prikken, en niet echt een pomp waar ik zo vaak van lees hierzo. ik werd gwoon keihard. that's all folks!!
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce
          ik had 8 wkn zambon eod prikken, en niet echt een pomp waar ik zo vaak van lees hierzo. ik werd gwoon keihard. that's all folks!!
          niet genoeg

Comment

• Mooi verhaal Snipke en gelukkig is alles oké!

Wat betreft zambon had ik had ook geen onwijze pomp maar verder niets dan goeds.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• oke nog is een updatetje; heb het de laatste dagen serieus druk daarom ook minder online, effe over de kuur
              kuur bevalt me prima tot nu toe, de hgh is al een tijdje ingekickt en de love hendels vliegen eraf, heb mijn voeding ook een beetje aangepast en doe veel cardio nu (zaalvoetbal, dus intervaltraining) , massa ben ik ook een beetje verloren, iedereen zegt niet veel maar ik voel het precies aan als wel veel .

Kracht neemt niet meer toe, zal waarschijnlijk door de minder kcal te komen. Spijtig vindt ik dat de zambon geen ruk gedaan heeft, geen pomp, geen gewichtstoename (toen was de voeding nog niet aangepast omdat ik hoopte nog een kilo of drie te kunnen pakken) geen krachttoename, echt niks.
              Ik heb nog nooit zo droog gestaan als ik nu sta, aders komen eruit waar ik nog niet eens dacht aders te hebben, gruwelijk gewoon
              Ga nu beginnen met pregnyl, nu heb ik gehoord dat deze ook vetverbrandend werkt en je lichaams temperatuur doet verhogen, weet iemand hier iets van want met dit warme weer kan ik dat wel missen , en hoeveel hcg moet ik gebruiken

Grtz
              stil growing

Comment

• klinkt goed snip. over hcg kan ik je niets zinnigs zeggen. heb ik me nog niet echt in verdiept

Comment

• Originally posted by snipke
                  Ik heb nog nooit zo droog gestaan als ik nu sta, aders komen eruit waar ik nog niet eens dacht aders te hebben, gruwelijk gewoon
                  Grtz
                  Dit vraagt om foto's!
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

• I am with stupid

Comment

• Pregnyl wordt gebruikt als afslankmiddel maar zou er niet teveel van verwachten.
                      Gewoon gebruiken als je ballen krimpen en verder niet wat mij betreft.

Verder met de anderen eens, foto`s dus

Greets...

Comment

• Zodra ik tijd heb zal ik eens wat foto's maken, hoop enkel dat daarop ook alles goed te zien is.

Maar met droog bedoel ik wel droog dat ik ooit gestaan heb, dus verwacht geen 7-9 % maar eerder naar de 12% denk ik,je kan dan wel zelf zien op de foto's en een oordeel geven.

Nog effe een vraagje over pregnyl, ik ga dus 2x week op vaste dagen 250iu zetten, is dit voldoende en hoelang mag ik dit gebruiken, t is enkel voor de ballen op normale hoogte te krijgen.

Grtz
                        stil growing

Comment

• tot je ballekes weer groter zijn. is mij niet bekend hoe lang je hcg ken gebruiken. waarsch. langer dan dat je nodig heb (?)
                          maareuh.... 12%? je ben gwoon een speknek dus. net als ik. zit ook rond 13% ofzo.

Comment

• Nog maar een keer dan;

Vanaf week 5 kan je elke 5-7 dagen 500iu injecteren tijdens de
                            kuur. Als je een gehele dosis van 2500 iu of 5000 iu klaarmaakt, kan je dit
                            in een lege vial van b.v Norma Hellas in de koelkast bewaren. Je kunt nu
                            zo'n twee weken lang HCG, subcutaan (onder de huid) met een insulinespuit
                            meespuiten om atrofie (krimpen) van de testes (zaadballen) tegen te gaan,
                            c.q. te voorkomen. Het is namelijk zo dat sterk gekrompen testes na de kuur
                            niet in staat zijn afdoende endogeen testosteron te produceren. Het is
                            echter voor de liefhebber ook heel goed mogelijk IM (intra musculair, in de
                            spier) te injecteren.

Je kan de hcg gebruiken tot aan de nakuur.

Greets...

Comment

• Originally posted by snipke
                              Ga nu beginnen met pregnyl, nu heb ik gehoord dat deze ook vetverbrandend werkt en je lichaams temperatuur doet verhogen, weet iemand hier iets van want met dit warme weer kan ik dat wel missen , en hoeveel hcg moet ik gebruiken

Grtz
                              Pregnyl werd in combinatie gebruikt met een laag calorie dieet (1000 kcal p/d). Door de ondersteuning van pregnyl hield men het dieet makkelijk vol.

Pregnyl op zich heeft geen effect op je vetstofwisseling.

Greetz.

Comment

• hallo mensen, effe een kleine update, alles ging uitstekend, vele droger geworden en niet al teveel massa ingeleverd.

Maar de laatste weken voelde ik me niet echt goed, en daarom ben ik gisteren even bij de dokter gepasseerd, conclusie was dat ik oververmoeid ben, nu zal dat wel zijn door alles bij elkaar, 5 kindjes, te laat gaan slapen, zwaar trainen en dan natuurlijk niet te vergeten de as waar ik nu toch al bijna 20 weken aan zit, nu is mijn dillema, moet ik stoppen met de test en alleen door gaan met de hgh of stoppen met alles of gewoon niet stoppen, trainen heb ik deze week ook maar 1 keer gedaan omdat ik me lichaam nog niet meer wil belasten.

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X