kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Allereerst zou ik foto's maken en die hier posten op bodynet Je was nog nooit zo droog geweest zei je, dat willen wij dan wel zien!

Ik zou stoppen met de kuur, maar doorgaan met de hgh. En dan over een aantal weken gewoon nakuren.

Dat je een druk stressvol leven hebt met 5 kinderen en werk e.d. snap ik, maar kuren en maar 1x in de week trainen vind ik niet kunnen.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

• dat was enkel deze week k i r dat ik maar 1x ben gaan trainen, en als je lichaam stop zegt dan moet je luisteren en stoppen, dat is het verstandigst .

Oververmoeid zijn is niet iets dat zomaar opkomt, dat is een teken dat ik al maanden niet naar mijn lichaam luister en altijd nog een push er bovenop doe.

En ja de foto's zullen volgen, geen paniek

Grtz
      stil growing

Comment

• Originally posted by snipke
        en als je lichaam stop zegt dan moet je luisteren en stoppen, dat is het verstandigst.
        Mee eens, maar dan ook wel stoppen met de kuur.
        Is anders alleen maar een extra belasting voor een toch al overbelast lichaam dat juist rust nodig heeft.
        Zou overal mee stoppen, over een paar weken netjes nakuren en vooral proberen gewoon te blijven trainen, al is het dan iets rustiger aan. Klap van de nakuurse dip kan alleen maar veel harder aankomen als je oververmoeid bent en dan ben je nog veel verder van huis.

Comment

• Nu stoppen met kuren zou het verstandigste zijn maar heb je naast je vermoeidheid ook spanning?

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• stoppen! ben benieuwd naar fotos

Comment

• Foto's staan erop mensen, dus vergelijk maar. Zou de hgh ook een belasting zijn in die mate zoals test, en zo abrupt stoppen met de hgh gaat dat niet ten koste gaan van mijn gains.

Spanning heb ik echt niet Mr c , het is gewoon heel hectisch geweest van sinds de geboorte van de tweeling, je wilt dan ook de andere kinderen niets tekort doen, dan nog werken erbij, het zware trainen, het is gewoon een samenloop van vele omstandigheden.

Grtz
              stil growing

Comment

• Reden dat ik naar spanning vroeg is dat je cortisol-levels hoger zijn bij spanning en dus je spierafbraak. Als je dan ook nog eens zou stoppen met kuren en oververmoeid bent kun je je gains vast uitzwaaien.

Greets...

Comment

• Originally posted by Curiosio
                  Reden dat ik naar spanning vroeg is dat je cortisol-levels hoger zijn bij spanning en dus je spierafbraak. Als je dan ook nog eens zou stoppen met kuren en oververmoeid bent kun je je gains vast uitzwaaien.

Greets...
                  Daarom dat ik niet zou willen stoppen met de hgh, als ik deze nog even doortrek tot alles weer op zijn pootjes loopt dan moet ik niks inleveren, zou zonde zijn als ik nu zou moeten inleveren heb er fucking hard voor moeten trainen en afzien om zo droger te worden

Grtz
                  stil growing

Comment

• Precies maar je zegt geen last van spanning te hebben.

Greets...

Comment

• Snip, topic is nu toch bijna vier maand oud, maar het lijkt me wel interessant om te weten hoe het je nu gaat en wat je van gains hebt overgehouden na drie-vier maand?

Heb je terugval gehad in de gym? Hoe is het nog met je ripped look?

Enfin, het is interessante info, vandaar...

Comment

• De computer van Snipke is gecrashed en hij kan even niet online. Zodra alles weer werkt horen we het zeker!

Greets...

Comment

• Daar was ik al bang voor... XP op zo'n oude PC, daar hadden wij hem al voor gewaarschuwd. Zelfde als een 250 CC moterblok onder je mountainbike hangen; pechgevoelig.
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Heb vroeger xp op mijn 500mhz Celeron goed gedraaid, met 128mb sd-ram geheugen .
                            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

• Dat was al hightech in vergelijking met wat snipke had geloof ik
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• en ik had nog niet eens xp Mr Symmetrie geinstalleerd, dus de mijne was nog zoals die oude auto's waar je af en toe een draai aan moest geven, nu over de kuur ; hgh is dus een wondermiddel voor mij, ik sta nog altijd even droog als de laatste foto's en filmpjes dat ik gepost had, maar ik heb nu precies moeite om terug bij te komen, ik moet wel zeggen dat mijn biceps serieus gegroeid zijn, dat was de enige spiergroep bij mij die op niks reageerde maar op de hgh dus wel

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X