Kuurlog Niceguy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is al goed te horen dat je terug wat oefeningen kan doen zodat je u spieren wat in beweging kan houden, bekijk het zo he niceguy die 3 kg spier daar moet een naturel een heel jaar keihard voor trainen en zijn voeding stipt voor in orde hebben.

Grtz
    stil growing

Comment

• Ja is idd zo Snip,
      Ik moet zeggen dat ik 10-tal dagen overdag heb geleefd, meestal overleef ik 's nachts door het vele nachtwerk ed, ben een 6-tal keer gaan trainen in combinatie met hevige cardio en mag er toch alweer 2,5 kg bijrekenen en sta weer redelijk opgepompt. Ik denk dat die lange stresserende (12u) nachtshiften me de das omdoen en me telkens doen vermageren.
      De training gaat steeds beter en beter en als het zo doorgaat zit ik weer snel op m'n oude niveau...
      Ik zit wel met een licht verhoogde bloeddruk, ik heb 150/90 en heb normaal gezien 130/70.. Ik ga er op het eind van de week eens mee naar de dokter gaan...
      Heef er iemand dit nog ervaren geruime tijd (3 a 4 maand) na z'n kuur? of zou dit van de creatine kunnen zijn?
      Ga nog eens om een bloedtest gaan en horen wat de dokter zegt...
      Grtz
      -C-
      -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
      -2 know what we don't know
      -No Pain No Gain!

Comment

• schouderpijn

Als je zoveel pijn hebt met schouderoef, zou ik ze voor iedere training goed insmeren met midalgam. Daarna ga je opwarmen 3-4 sets met licht gewicht. Je begint met oef. 1 en kijkt of het lukt, gaat het niet probeer dan een vervangende oefening te doen die wel lukt maar gebruik niet al te zware gewichten. Als je een goede pomp en burn krijgt train je ook goed alles beter dan geen schouders trainen. Herstel duurt lang heb het zelf ook gehad! succes met je kuur en groei ze!!!!!

Comment

• Goed gelezen, die kuur is al een tijdje over...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X