Kuurlog Niceguy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Achilles:Ja ik weet het maar ik had me ingeschreven voor beroepsbrandweerman, en eind deze maand heb ik een aantal zware fysieke proeven af te leggen, dus moest die conditie terug de hoogte in, daarmee dat ik veel cardio doe. Maar als ik tussen 90-95 kg haal ben ik al zeer tevreden,ben tenslotte nog maar in de helft van me kuur.
    Ik merk echt wel dat ik veel gespierder ben geworden, dus eigenlijk is dat doel ook goed.
    Eneuh, het is maar 2,5kg verlies, maar het blijft fucking verlies grrr...
    Grtz
    -C-
    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by niceguy024
      @Achilles:Ja ik weet het maar ik had me ingeschreven voor beroepsbrandweerman, en eind deze maand heb ik een aantal zware fysieke proeven af te leggen, dus moest die conditie terug de hoogte in, daarmee dat ik veel cardio doe. Maar als ik tussen 90-95 kg haal ben ik al zeer tevreden,ben tenslotte nog maar in de helft van me kuur.
      Ik merk echt wel dat ik veel gespierder ben geworden, dus eigenlijk is dat doel ook goed.
      Eneuh, het is maar 2,5kg verlies, maar het blijft fucking verlies grrr...
      Grtz
      -C-
      Ach ik zie het nu ja.
      Ik zou het houden op vocht dan.

Comment

Is idd gewoon vocht, is normaal dat je wat verliest als je stopt met dbol.
        Laat je je bf wel eens meten? Dat in combinatie met de weegschaal geeft duidelijk aan hoe het gaat met de spieren.
        Klinkt verder prima maar pas wel op met die schouder!

Comment

IK vind dat je nog veel bent bijgekomen ondanks je veel cardio doet, was dit de bedoeling, of was het geen echte massa kuur bedoeld.

Bf op 8% bij 87 kilo vindt ik zeer netjes, weet nu wel niet van waar je komt. Heb je ook schouderpijn bij eender andere drukoefening, behind the neck press is een oefening die je kan doen als je nog redelijk lening bent in je gewrichten, maar ik doe die oefening ook heel graag en lekker zwaar.

Succes nog kerel

Grtz
          stil growing

Comment

@ Snip:Ik kom van 80kg met een Bf van ong 12%, normaal ging ik voor massa, maar heb op het einde van de maand intensieve fysieke proeven af te leggen voor de brandweer, moet nl bij de 10 beste zijn op een héél aantal kandidaten om geselecteerd te worden, de plaatsen zijn nl beperkt. Daarmee dat ik de conditie stevig bijwerk, vandaar cardio. Maar voor de helft van me kuur ben ik heel tevreden hoor.
            Ik heb pijn bij alle schouderoef,zowel verticale presses als lateral raises. Ik denk dat ik ze wat moet laten rusten. Soms als ik de kleine doorgeef (ong 8kg) doet het al pijn. Als het volgende week niet beter is ga ik is naar de dokter denk ik. Bij flat bench heb ik er geen of bijna geen last van,Dus is echt wel balen dat ik de schouder bijna niet kan trainen... Maar voorts alles top!
            Grtz
            -No Pain No Gain!

Comment

Zal inderdaad vocht zijn geweest.
              Hoop dat het snel beter gaat met je schouder!

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by niceguy024
                @ Snip:Ik kom van 80kg met een Bf van ong 12%, normaal ging ik voor massa, maar heb op het einde van de maand intensieve fysieke proeven af te leggen voor de brandweer, moet nl bij de 10 beste zijn op een héél aantal kandidaten om geselecteerd te worden, de plaatsen zijn nl beperkt. Daarmee dat ik de conditie stevig bijwerk, vandaar cardio. Maar voor de helft van me kuur ben ik heel tevreden hoor.
                Ik heb pijn bij alle schouderoef,zowel verticale presses als lateral raises. Ik denk dat ik ze wat moet laten rusten. Soms als ik de kleine doorgeef (ong 8kg) doet het al pijn. Als het volgende week niet beter is ga ik is naar de dokter denk ik. Bij flat bench heb ik er geen of bijna geen last van,Dus is echt wel balen dat ik de schouder bijna niet kan trainen... Maar voorts alles top!
                Grtz
                van 80kg met 12%bf naar 88kg met 8%= 8kg winst +4% bf er af is+-12kg winst. sorry bro maar dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Dan lag je bf bij het begin al bij de 9-10%... maar verder nette gains en suc6 nog verder

Comment

Originally posted by punani
                  van 80kg met 12%bf naar 88kg met 8%= 8kg winst +4% bf er af is+-12kg winst. sorry bro maar dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Dan lag je bf bij het begin al bij de 9-10%... maar verder nette gains en suc6 nog verder
                  Wel ff beter lezen punani: Laat ik het even verduidelijken voor je. Ben begonnen aan 80,2 en 11,7%Bf, nu sta ik op 86,4 met 8,4% dus een toename van 8,3 kg! Het is zo dat het gemeten is met elektroden aan de tenen en de vingers, ik weet niet in hoeverre dat toestel accuraat is, maar dit zijn m'n eerlijke stats... Maar ben echt wel tevreden met me gains....
                  Grtz
                  -C-
                  -No Pain No Gain!

Comment

oke ja dat is wel realitische. goed bezig

Comment

Besten,
                      Normaal gezien zette ik de spuiten in m'n bovenbeen met deca en test van GS, had totaal geen pijn na het spuiten. Nu gisteren heb ik m'n eerste spuitjes gezet met GG omdat er van GS toch meer en meer negatieve reacties komen. Gisteren avond voelde ik de prik wel maar dat kan altijd gebeuren dat de ene prik gevoeliger is dan de andere. Vanmorgen voelde ik het nog steeds, misschien ietsje meer dan gisterenavond maar de laatste uren doet het meer en meer pijn, de spier waar ik heb gestoken is vrij hard geworden en het word moeilijk stappen, iemand enig idee hoe dit komt?
                      Het enige verschil met vorige spuiten is dat GG ipv GS en dat ik 0,6x30 heb gebruikt ipv 0,6x25. Maar anders 2 cc zoals al de vorige...
                      Grtz
                      -No Pain No Gain!

Comment

of verkeerde plek toevallig, of dat in dit geval je gs lekkerder gaat dan gg
                        ik had ook zere plekken van gg. maar daar leef je mee. ga je imo niet over wakker liggen. gaat zelf weer weg. (heb zelf rode jeukende plek gehad, week lang)
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hey updaeetje,...
                          Ben net een weekje ziek geweest, ben niet kunnen gaan trainen , klote spierpijn, hoesten, verstopte neus, maar al bij al ben ik geen gewicht verloren, en de laatste 2 dagen heb ik goed kunnen trainen. Langs de andere kant heeft m'n schouder kunnen rusten en heb geen of bijna geen last meer. De 'behind neck press' doe ik wel niet meer, doe het nu gewoon voor me....

Vanmorgen woog ik 87,6 dus er is al een dikke kilo terug bijgekomen sinds ik gestopt ben met D-boll.

Ik neem er nu proviron bij, maar heb er een zeer vettige huid van gekregen en ik zweet fel tijdens m'n slaap, in hoeverre zou dit m'n kuur benadelen als ik dit gewoon achterwege laat?

Ik zit nu in week 8 en ben al zeer tevreden met het resultaat, op naar de 90kg....

Grtz
                          -No Pain No Gain!

Comment

Het verhoogd je vrije test maar als je nu al last krijgt zou ik stoppen voordat je puisten gaat krijgen.

Verder niks mis met een weekje rust en zeker voor je schouder niet
                            Nu weer knallen bro!

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Heb toch nog steeds last van verharde,stijve en pijnlijke bovenbenen sinds ik Deca en Test ent spuit van GG, GS hadd ik er helemaal geen last van, zou GG soms straffer spul zijn dan GS. Ik had via de tamtam gehoord dat er heel wat slecht GS-vials in omloop zijn... Maar aan me vooruitgang te zien werkte het wel..
                              Iemand een idee?
                              Grtz
                              -C-
                              -No Pain No Gain!

Comment

@Cur: Ik denk dat ik er dan maar mee stop, want puisten zie ik niet zo zitten aangezien het beter weer wordt...
                                Grtz
                                -No Pain No Gain!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X