Kuurlog Niceguy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Met de proviron zou ik direct stoppen, het verschil tss nemen en niet nemen is in mijn ogen verwaarloosbaar. Zelfs in een kuur is een weekje rust optimaal niemand die het doet want je moet eruit halen wat erin zit , maar rust is in mijn ogen altijd goed.

Als ik van u was zou ik die tam tam niet teveel geloven, als je een betrouwbaar supplier hebt zal die wel zorgen dat je geen fakes krijgt en zowel zal hij zeker u geld terug geven.

Grtz
    stil growing

Comment

@Snip: Heb wel een betrouwbare supplier, hij is ook diegene die het me gezegd heeft, maar had het nog elders gehoord, bij mij werkte die shit wel, maar dat verklaart nog niet waarom ik nu zo'n last heb van GG. Ik laat me vrouwtje de volgende spuiten in m'n bil zetten, ik heb last om me benen te trainen aangezien ik tweemaal weeks spuit, en er telken 4 dagen last van heb...
      Grtz Bro
      -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
      -2 know what we don't know
      -No Pain No Gain!

Comment

Ik heb nu toch ook al beide merken gebruikt en kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren hoe de injects van gs voelde, ik kuur dan ook maar 1 keer per jaar en het is van vorige jaar geleden dat ik gs gebruikt heb.

Maar mijn maat zegt toch ook dat hij meer last heeft van gg, maar vindt ook dat hij er beter op gaat, zal van persoon tot persoon afhangen denk ik, en denk dat het een eindeloze discusie is

Grtz
        stil growing

Comment

Ik heb nu gg en voorheen gs. Wel heb ik nu prop tren en winny van gg, wat algemeen bekend is pijn te doen. Ik moet zeggen dat het pijnlijke niet meer of minder is bij gs ( enth, d-bol) Wel heb eens dat het de volgende dag of de dag erop pijn doet of dat die spier idd stijf wordt maar dat is binnen een dag weer weg.

Comment

Ik heb er wat langer last van, maar kom het gaat voorbij, maar bij mij is het contrast tussen beiden heel groot.
            Spuit je D-boll nu ofzo? en winny is inderdaad pijnlijk, maar ik had het alleen in het begin, blijkbaar werd m'n schouder het gewoon
            Grtz
            -No Pain No Gain!

Comment

Ik alleen prop tren en win.
              Maar zoals je weet... Pain is weakness leaving the body!!!
              Dus doorbijten G!

Comment

Hey beste bodynetters,
                Ik zit nu net in week 9, aangezien ik na het prikken last had van pijnlijke, verharde en stijve bovenbeenspieren heb ik ze gisteren in mijn bil (4e kwadrant) gezet, met gevolg dat ik er geen last meer van heb van het prikken.
                Sinds dat ik ziek ben geweest ben ik al 4 maal gaan trainen,maar het gaat toch moeizamer dan voorheen, ook last van kortademigheid, komt misschien wel van de bronchitis... Van het gewicht mag ik niet klagen, de weegschaal geeft nu 88,7 Kg aan , bf moet ik nog eens laten meten, maar is serieus de hoogte in gegaan, beetje normaal want ik heb al 2 weken geen cardio gedaan.
                Ondanks de moeizame training merk ik wel een betere pomp van GG dan voordien op GS, ik zal misschien beter reageren op GG.....
                Ik heb nog 4 weken te prikken en 7 weken tot nakuur, ik zal tegen dan zorgen dat ik een beter beeld heb op het cortisol-probleem om zoveel mogelijk van m'n gains te behouden.
                Ik ga nu momenteel 5 x naar de gym om de verloren tijd wat in te halen, mits de nodige rust te respecteren!
                Ik hoop de 95kg nog te behalen, dus "train harder to gain harder" is this week's moto!
                Grtz
                Last edited by Niceguy; 20-04-2006, 08:56.
                -No Pain No Gain!

Comment

dat zijn mooie gains kerel
                  Who's the Chef

Comment

zeker mooie gains

Comment

Zijn wat donker of misschien onduidelijk... en vind de foto er heel anders uitzien als in het echt, zal wel het licht zijn... Laat maar horen, blijven er maar even opstaan, let wel , heb 2 weken géén cardio meer gedaan en is er aan te zien , gaat er binnekort wel weer af hoor...
                      Grtz
                      Attached Files
                      Last edited by Niceguy; 20-04-2006, 08:42.
                      -No Pain No Gain!

Comment

Vind vooral de 2e foto er goed uitzien. Schouders en armen gaan erg lekker. Rond je middel zit wel wat vet inderdaad.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

you look like a user

kortademigheid: weer zo'n bijwerking van de as
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Volle onderarmen en biceps bro!!! Ook je voorkoppen van je schouders zien er zuiver uit! Ziet er netjes uit bro

Comment

I'm with Achilles.
                              Vind het er zeer knap uitzien mijn Belgische vriend, mooie spiermassa

...en als je dan binnenkort nog van plan bent de cardio wat op te drijven, ga je nadien nog eens zo groot tonen.

Grtz

Comment

ziet er zeker niet verkeerd uit kerel
                                schouderparty is netjes hoor
                                je mag wel blij zijn met je gains kerel
                                (alleen jammer dat je van as niet knapper word he)
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X