Kuurlog Niceguy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Borst partij , schouders en biceps en onderarmen zien er zeer netjes uit, je hebt precies ook aderen op je buik staan, traps vallen tegen vind ik.

Als ik de foto zou zien zonder je stats te weten zou ik zeker zeggen dat je rond de 100kilo zit.

Grtz
    stil growing

Comment

Thx all,
      Inderdaad er moet wat meer vet af rond het middel, de cardio lukt me momenteel niet, omdat ik erg veel last heb van kortademigheid. Kan zoals Bruce zegt van de as komen maar ik dacht dat m'n bronchitis hier ook wel mede verantwoordelijk is.
      Traps moet ook aan gewerkt worden, maar de foto is lichtjes uit kikkerperspectief getrokken dus je ziet ze zoiezo al wat minder.
      Thx for the advice guys, I m working on it...
      Enneuh Bruce en Been, estetish gezien heb ik de slechste foto's geplaatst om de aandacht van de spieren niet af te leiden
      Grtz
      -C-
      -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
      -2 know what we don't know
      -No Pain No Gain!

Comment

Gaat nog steeds niet zo goed, me zoontje is ook wat ziek en heeft mij terug aangestoken, nu heb ik weer last van loopneus en keelpijn. Voel me in het algemeen niet zo goed in m'n vel. Ik merk toch dat ik een sterk verminderde weerstand heb tijdens m'n kuur, is echt wel balen...
        Daarbovenop begin ik weer last te krijgen aan de prostaat, met name licht drukgevoel en minder druk bij het urineren. Ik vrees al het zo doorgaat dat ik moet kappen met kuren, dus dit verklaart zo een beetje m'n mentale dipje.
        ik heb eigenlijk meer last van prostatitis en word meestal behandeld met antibiotica en Omic (medicatie om de prostaat te verkleinen) maar ik denk dat de testo nog 3tal weken in me bloed blijft en vrees dat de medicatie niet gaat werken dan. Ik denk dat ik de medicatie ga innemen en voortkuren, ik zal het effect binnen een 10-tal dagen beoordelen, is het negatief ben ik verplicht om te stoppen met kuren, en vrees dan voor altijd.....
        Heeft er iemand enige ervaring met mijn situatie?
        Mvg
        -C-
        -No Pain No Gain!

Comment

Neem jij voldoende vit C in per dag, ik deed dat vroeger ook niet en was ook meestal ziek tegen het einde van mijn kuur, maar sinds ik dat doe ben ik minder vlug ziek.
          Je had in het verleden dan al prostaatproblemen, hoe oud ben je dan

Test zit nog een drietal weken in je lichaam maar de dosis is denk ik niet meer dan je eigen produktie zou aanmaken.

Grtz
          stil growing

Comment

Bijna 28, nog vrij jong he, maar het zijn prostaatonstekingen en heb er sinds een 2-tal jaar last van. Vitamines C (revitalose) neem ik dagelijks in en dan neem ik nog 2 tabletten multivitaminen in.
            grtz
            -No Pain No Gain!

Comment

foto's zien er goed uit maar waarom zou je gaan kuren??
              mensen vroeger uit de middeleeuwen bijvoorbeeld waren toch ook gespierd enzo en dat zonder middelen dus waarom zou je het nu wel doen?
              ok als je breder van word is het goed maar al die nadele eraan en je word er ziek van etc etc.. waarom zou je het doen? ik zou als jou was kappe en gewoon naturel doorgaan.. maarja dat zou ik doen
              succes met je kuren

grtz
              Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

@Ahmet: Inderdaad de mensen uit de middeleeuwen waren van nature uit veel sterker dan nu, maar door al het comfort zijn de mensen zwakker en zwakker geworden, dit noemt men dan evolutie
                En ben nu eenmaal aan het kuren, en ken de nadelen,....
                Grtz
                -No Pain No Gain!

Comment

nice guy erg netjes..schouders armen zijn zeer goed.. bf is laag maar nog niet strak genoeg(heb ik ook:angry) persoonlijk vind ik je rug minder.. hoe ziet je rug training eruit?grts en suc6 nog verder

ahmet beetje laat om over waarom kuren te beginnen als hij al halverwege is

Comment

Thx punani, rug training ziet er zo uit,
                    -chin ups: 4x8
                    -Bent over rowing: 2x10-2x8
                    -Cable seated row: 4x10
                    -Close grip pulldown: 4x15 meestal tot failure
                    Rug is vroeger altijd wat minder getraind, dus heb nu wat in te halen... Maar je kan gelijk hebben dat ie wat achter loopt... Zullen we aan werken!
                    En bf zal zeker zakken, vooral na de kuur, ik doe wel cardio maar heb 2 weken stillgelegen en door het kuren komt het snel bij rond het middel
                    Grtz
                    -No Pain No Gain!

Comment

Ik heb geen ervaring met zo'n situatie kerel maar ik kan me heel goed indenken dat het mentaal aan je zit te teren. Ik zou het ook even aankijken hoe je lichaam erop reageert de komende dagen. Als het niet is wat je wilt gewoon stoppen. Een mooi lichaam is geweldig maar als je zelf dan van binnen naar de klote bent heb je er ook geen profijt aan.

@ ahmet: In de Middeleeuwen waren ze over het algemeen sterker en dus ook gespierder dan nu omdat ze andere arbeid moesten verrichten. Maar vergis je niet zo gespierd waren ze ook niet. Het schortte enorm aan hun voeding en rust. De meeste mannen waren wel sterk en lichtelijk gespierd maar hadden geen bf van 8, denk eerder in de richting van 20. Die strak en gespierde Middeleeuwers bestaan alleen in films.

Comment

Originally posted by niceguy024
                        Thx punani, rug training ziet er zo uit,
                        -chin ups: 4x8
                        -Bent over rowing: 2x10-2x8
                        -Cable seated row: 4x10
                        -Close grip pulldown: 4x15 meestal tot failure
                        Rug is vroeger altijd wat minder getraind, dus heb nu wat in te halen... Maar je kan gelijk hebben dat ie wat achter loopt... Zullen we aan werken!
                        En bf zal zeker zakken, vooral na de kuur, ik doe wel cardio maar heb 2 weken stillgelegen en door het kuren komt het snel bij rond het middel
                        Grtz
                        knal die close grip pulldown eruit. vervang deze door deadlifts en verander de opstelling..
                        chins
                        deadlifts
                        bent over barbel rows
                        cable rows/close grip pulldown welke jij beter vind
                        grts

Comment

@ Ahmet: dit een kuurlog, updates en problemen rond de kuur dus en eventueel commentaar of advies daarover. De vraag waarom al dan niet kuren hoort hier niet thuis, daar kan ergens anders over gepraat worden.

@ Niceguy: Zou nog even goed nadenken over hoe je verder wilt en dan de knoop doorhakken zonder er verder te veel bij stil te staan. Als je wel doorgaat maar daardoor alleen extra zorgen krijgt zal het resultaat evengoed niet worden wat je ervan wilt dus dat schiet totaal niet op, in dat geval is stoppen waarschijnlijk een betere optie.
                          Op jouw leeftijd al zoveel problemen met je prostaat is geen best teken, je moet er nog erg lang mee doen...
                          Succes.

Comment

28 nog maar kerel en nu al problemen, zit het misschien in de familie, zo ja dan zou ik toch direct stoppen met kuren en beginnen nakuren.

Prostaatproblemen zijn zo wie zo niet al te goed, zou er toch degelijk eens goed over nadenken, zoals Ms S al zei je moet er nog lang mee doen.
                            Ik vind het toch een beetje raar dat je uberhaupt begonnen zijt aan u kuur, met zulke problemen in het achterhoofd denk je toch al eens goed na, wil u zeker niets verwijten he niceguy, maar zou toch opletten he kerel

Grtz
                            stil growing

Comment

Jullie hebben gelijk, dus ik denk dat ik ga stoppen met kuren, komt niet voor in de familie, maar om zeker te zijn is het best dat ik stop. Raden jullie me dan aan om direct na te kuren of nog even te wachten...
                              Wat doet nolvadex juist? Is het enkel en alleen om gyno tegen te gaan, of nog andere redenen... Op ergogenics blijkt het merendeel om gyno te gaan..
                              Graag wat help bij deze kwestie!
                              Thx
                              -C-
                              -No Pain No Gain!

Comment

Nakuur gewoon doen zoals je gedaan zou hebben als je de kuur had afgemaakt, dus 4 weken nolva te beginnen 3 weken na je laatste injectie deca.
                                Nolva wordt tijdens een kuur gebruikt tegen gyno, een nakuur heeft een hele andere functie. En no offence, maar vind het onbegrijpelijk en lichtelijk bizar dat je dat niet weet terwijl je toch al meerdere kuren achter de rug hebt...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X