Kuurlog Niceguy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst trainen (bench press, butterfly) gaat wel een beetje maar heb niet genoeg kracht in me hand, of is te pijnlijk om dumbells of rechtstaande oef te doen.
    Krijg ook meer en meer last om me hand volledig te sluiten of openen. Ik moet het doen met sommige oef die niet al te pijnlijk zijn.
    Grtz
    -C-
    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

Comment

• Besten,
      Ik ben ten einde raad, m'n gains zijn stillaan aan het verdwijnen, ik snap er niets van, ik blijf redelijk goed eten, train wel wat minder door m'n fucking hand, maar weeg ondertussen maar 83 meer en ben bang om alle gains te verliezen... Het zou toch zo'n zonde zijn om alles voor niets gedaan te hebben... Fucking hell!
      Grtz
      -C-
      -No Pain No Gain!

Comment

• zou idd zonde zijn dat je alles zou kwijtspelen, als je eten goed zit en je hebt goed nagekuurd zou dat toch niet mogen, misschien wat creatine of een test booster bijnemen. Welke oefeningen kan je nog wel doen dan

Grtz
        stil growing

Comment

• Dat is zwaar kl*te gozer! Mijn gevoel zegt: accepteer, dat je gaat inleveren en laat je hand goed genezen. Na volledig herstel zit je misschien in 1 of 2 maanden weer op je oude niveau. Mensen om je heen zullen je echt niet minder waarderen om het feit dat je 83 weegt i.p.v. 90. Denk dus even aan lange termijn, want op korte termijn valt er weinig aan te doen.
          Acceptatie-->recuperatie-->evaluatie-->knallen!
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Kort en bondig verwoord, en kan er mij wel in vinden...Vind het wel sterk klote.. Ben helemaal geen opgever maar nu is er sprake van overmacht en zoals je zegt moet ik het maar zo accepteren. Binnekort moet het geoperreerd worden en zal dan zoiezo weer 8 tot 10 weken niet meer kunnen trainen. Dat in het vooruitzicht maakt het allemaal wat moeilijker te verdragen. Daarom mijn moto' Een vermeden gevecht is een gewonnen gevecht' ik heb hem wel gevloerd maar ben eigenlijk de verliezer, want kan zolang niet trainen....
            Thx for the advice bro, I'll stick to it!
            Grtz
            -No Pain No Gain!

Comment

• Wijze raad van Mr Symmetry! Verstandig dat je hem opvolgt bro.
              Hoop dat het einde van al die ellende voor je eindelijk in zicht is.
              Veel sterkte!

Comment

• Sterkte idd.

Comment

• Bedankt voor de morele steun Bro's
                  Grtz
                  -C-
                  -No Pain No Gain!

Comment

• Klote voor je joh!
                    Sterkte ermee iig!
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

• Also thanks to u sista!
                      -No Pain No Gain!

Comment

• wat een verhaal man..sterkte ermee..greeetz.

Comment

• Hey updeetje....
                          De training verloopt wat vlotter, ik moet zeggen dat me hand wat minder pijn doet bij sommige oefeningen en merkwaardig genoeg begint het lichte onderhoud z'n vruchten af te werpen, ik begin voor de borst,langzaam terug omhoog te gaan in gewicht, nog niet zoveel als tijdens de kuur maar 4*6*90kg gaat wel met veel moeite, maar toch vind ik het een hele prestatie aangezien ik er niet veel meer reps uithaalde tijdens me kuur. Misschien ligt het wel aan de creatine... stevig spul toch !! Gewicht blijft steken op 83 kg dus ik denk dat ik een dikke 3kg aan spier heb over gehouden van me kuur, minder als ik gewild had maar ja daar kwam de " wet van murphy" effe roet in het eten gooien. Ik kijk een beetje op tegen de operatie, omdat dit beetje vooruitgang weer achteruit zal gaan, een ding heb ik wel geleerd en dat is dat zelfs na de kuur vooruitgang kan geboekt worden,als het gewicht en reps van tijdens me kuur kan evenaard of overschreden worden zit er naturel nog vooruitgang in,en dat is een wijze les....
                          Grtz
                          -C-
                          -No Pain No Gain!

Comment

• Rust doet goed gozer.
                            Met die operatie komt het ook vast goed!

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• na de operatie zal je wel weer snel je achteruitgang inlopen komt allemaal goed.. gewoon goed blijven eten zal het wel mee vallen.

f
                              als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

• binnen 2 -3 maanden zal je wel weer op je oude nivo zitten
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X