Nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (ron2108 @ Apr. 02 2003,19:41)],ondanks dat ik wat grieperig ben .........
    Het gevoel of je griepeig bent al je sus gebruikt is een veel voorkomend iets.

Grtzzzz Ax
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Heb ik ook vaker gehoord, heb er zelf nog nooit last van gehad gelukkig.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik hoorde van mijn trainingsmaatje dat hij er ook wel eens last van had.
        Je axis krijgt het natuurlijk ook zwaar te verduren !!
        greetz RON

Comment

3e week
          Ben vandaag begonnen aan mijn 3e week ,resultaten vallen iets tegen ,vorige week ben ik ongeveer 2 kilo bijgekomen en was ik ondanks een "griepje"ook iets sterker.
          Sta nu nog op hetzelfde gewicht en ook mijn kracht is niet echt toegenomen.
          Ik weet ook wel dat ik pas begin aan mijn derde week .maar ik ben erg ongeduldig !!!!
          Hoop over een week met positievere berichten te komen
          Greetz Ron

Comment

Je zegt het al ... ondanks een griepje.. Gaat volgens mij nog gewoon goed hoor.
            Beetje geduld dus nog

Greets...

Comment

Nou daar benne we weer!!
              Nou bovenop mijn "griepje" ,stond er ook nog een kleine poliklinische ingreep aan een van mijn verstandskiesjes op het programma.
              Dit ingreepje resulteerde in een afgebroken verstandskies en een zenuw die per abuis geinjecteerd werdt met verdovings middel !!!
              jullie kunnen je dus wel voorstellen dat dit niet gepland was in mijn kuurschema. Hoewel ik maar twee trainingen heb overgeslagen ,heb ik enkele dagen zo goed als niets kunnen eten ,buiten papjes ,puddinkjes en mijn koolhydraten/proteïne shakes.
              Dus mijn progressie deze week is zo goed als nihil (ben gelukkig niks afgevallen).
              Ben nu weer hesteld , en ga er deze week twee keer zo hard voor!!!
              Dus let op mijn volgende post !!! (jullie zullen schrikken!&#33.

Comment

Het zit je dan toch ook echt een soort van niet mee hoor Ron.
                Zou het nu gewoon lekker bij goed eten en trainen houden als ik jou was

Greets...

Comment

Week 5 zit erop !!!

Nou het was een "vruchtvolle week" ( mijn vrouw denkt dat ik weer verliefd op haar ben   ).
                  Ben nu in totaal 5,5 kg bijgekomen en heb ook geen last meer van kleine blessures ,ook is het vermoeide gevoel dat ik meestal na een zware training had verdwenen.
                  Ik heb geen last van stemmingswisselingen ,en ook mijn humeur lijdt er niet onder.
                  Het enigste waar ik moeite mee heb zijn de hoeveelheden eten die ik naar binnen moet werken. ( normaal eet ik altijd vrij schone voeding) ,en ben daarmee al redelijk snel verzadigd.
                  Kortom een goede week ,ik hoop dat ik deze progressie nog even kan doorzetten.  Greetz Ron  

Comment

Gaat hartstikke goed man.
                    Neem aan dat je vrouw hetzelfde vindt
                    Dat vele eten is best wel eens lastig daar weet ik alles van.
                    Toch doe ik het liever als cutten

Greets...

Comment

Das in die weken toch al een mooi resultaat met sust, das massa die je na je kuur kan vasthouden. Heb je al pics gemaakt?

Grtz

Comment

welke massa kan je dan niet vasthouden, riki?
                        volgens mij is sust net zo vasthoudend als bijna alle andere as. grootste beinvloeding komt van wat je na je kuur doet. (eten, trainen, rust, etc.)
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

En daar gaat het dan ook heel vaak mis
                          Mensen zijn klaar met hun kuur, gaan nakuren maar stoppen met goed eten en trainen.
                          Vervolgens komen ze in een dip omdat de gewonnen massa weer als sneeuw voor de zon verdwijnt.
                          Aan het eind van het verhaal zitten ze weer op waar ze mee begonnen of minder.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 23 2003,16:30)]En daar gaat het dan ook heel vaak mis
                            Mensen zijn klaar met hun kuur, gaan nakuren maar stoppen met goed eten en trainen.
                            Vervolgens komen ze in een dip omdat de gewonnen massa weer als sneeuw voor de zon verdwijnt.
                            Aan het eind van het verhaal zitten ze weer op waar ze mee begonnen of minder.

Greets...
                            Ben ik volledig met je eens Mr.C. Ik zie "regelmatig" dat na een kuurtje NIET EENS nagekuurd wordt. Veel worden "trainingsmoe" na een kuur, gaan dus minder intensief trainen. Als ze maar iets gewicht verliezen, wat altijd gebeurd, je houd nooit de volle 100% vast, raken ze in een dip.
                            Ik kan me er wel wat bij voorstellen, na je kuur verlies je wat kracht, het super gevoel wat je tijdens je kuur hebt ebt weg etc. Maar het is zaak om juist na je kuur goed door te trainen en ook je voeding niet te laten verwateren.
                            Maar nu zit ik iets te tikken wat iedereen wel weet, dus een beetje overbodig eigenlijk.......

Grtzzzzz Ax
                            DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Week 6
                              Ben niet meer in gewicht toegenomen ,wel ben ik weer in maten toegenomen (maar ben ook niet droger geworden Ra Ra??).
                              Ben wel fors in kracht toegenomen (al bij al geen slechte week ).
                              Greetz Ron

Comment

Lekker hoor..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X