Oldschool kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oldschool kuur

Hallo, na 7 jaar naturel trainen ben ik eindelijk toe om eens een kuurtje te beginnen. Na veel researche ben ik tot volgende combinatie gekomen:
    Week1-6: 40mg d-bol/dag
    Week1:400mg deca(loading)/week
    Week2-6:200mg deca/week
    Week1-6: 250mg sustanon/week
    2weken off
    Week9-14:40mg winstrol/dag
    Week15-19:40mg nolvadex/dag
    Week15-20:100mg clen/dag
    What do you think?

loaden lijkt me overbodig, omdat je al een kickstart hebt?

Comment

Deca constante dosis nemen en de suatanon om de 4 dagen zetten. Zou het allebei een week of 10 nemen, 6 weken is imo te kort.
      Je neemt veel te lang orals, eerst 6 weken d-boll en dan nog 6 weken winstrol.
      Nakuur nolvadex is 4 weken meer dan genoeg. De clen zou ik meteen na je kuur mee beginnen, 2 weken op en 2 weken af. Nu lijkt het of je het een week of 6 achter elkaar neemt?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Thanks, de clen zal ik inderdaad 2weken on/off gebruiken.
        Als ik 4 weken d-bol zou gebruiken, hoeveel tijd zou ik moeten wachten totdat ik met winstrol zou beginnen om mezelf harder en droger te zetten?

Comment

zou de kuur afmaken zoals curiosio zegt en dan een maandje of 2 later met je winny beginnen om harder te komen. wil je gelijk hard worden, moet je de deca idd niet loaden, de susta om de 4 dagen zetten en je winstrol de eerste 6 weken erbij. geen dboll dus. de deca 1x per week
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Je zou 4 weken dbol kunnen doen en dan 5 weken rust houden en vanaf week 9 nog paar weken winnie erbij knallen ervanuitgaande dat je die kuur min 10 weken doet maar ik zou er 12 van maken.

En sustanon ALTIJD min 2x per week zetten dus om de 4 dagen 250mg zoals Cur al zei want 250mg is te weinig.

Wat zijn je stats eigenlijk?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X