Mijn eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn eerste kuur

Zoals aangegeven in een andere thread, wil ik mijn eerste kuur posten.
    Ik wil hiermee geen illusie scheppen, dat dit de beste kuur is etc. ieder individu reageert anders op AS.
    Let wel eens op de doseringen .

Hiermee ben ik in 1988 mee begonnen, resultaat na rebound 4 kg. vetvrije massa gewonnen.

In '94 ging ik in wedstrijdvoorbereiding, dat was ook gelijk mijn laatste kuur aangezien ik het gebruik enorm zag toenemen en daarnaast kwamen er middelen op de markt, die toen door wedstrijdbodybuilders werd gebruikt, waarbij ik zei: "dank je hier doe ik niet meer aan mee".

Last edited by Castaway; 03-06-2006, 07:18.

En hoe zagen je bloedwaarden eruit?, ik veronderstel dat je lever een flinke opdoffer heeft gekregen met al die orale AS...
    Voorts ken ik veel te weinig van AS om je kuur te beoordelen, wat ik wel opmerk dat je laag zit in dosissen, maar toch mooie 4kg eraan hebt overgehouden.
    Hoe zagen je verdere kuren eruit?
    Grtz
    -C-
    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by niceguy024
      En hoe zagen je bloedwaarden eruit?, ik veronderstel dat je lever een flinke opdoffer heeft gekregen met al die orale AS...
      Voorts ken ik veel te weinig van AS om je kuur te beoordelen, wat ik wel opmerk dat je laag zit in dosissen, maar toch mooie 4kg eraan hebt overgehouden.
      Hoe zagen je verdere kuren eruit?
      Grtz
      -C-
      Mijn bloedwaarden waren goed,leverfuncties waren tijdens de kuur iets verhoogd maar binnen het toelaatbare, na de kuur was alles weer normaal.

Ik zal eens in het archief duiken, en mijn laatste kuur voor de Hercules voorbereiding van '94 ook wel eens posten.
      Last edited by Castaway; 03-06-2006, 03:51.

Comment

dit is echt oldschool style. ik bedoel dan niet kwa dosseringen maar opbouw. deca zonder test ect.Als ik ga kuren ga ik ook zeker niet van die hoge doseringen nemen maaar ik neem ook niet zo'n 1e kuur. Ik zou dan denk test only@ 350 of 500mg nemen voor 10weken.grts

wel tof dat je dit met ons wilt delen

Comment

Originally posted by punani
          dit is echt oldschool style. ik bedoel dan niet kwa dosseringen maar opbouw. deca zonder test ect.Als ik ga kuren ga ik ook zeker niet van die hoge doseringen nemen maaar ik neem ook niet zo'n 1e kuur. Ik zou dan denk test only@ 350 of 500mg nemen voor 10weken.grts

wel tof dat je dit met ons wilt delen
          Als je zegt dat die oldschool style is, ben ik het helemaal met je eens, want in de jaren tachtig was er op diverse sportscholen nog heel weinig bekend, over AS. Dit is in overleg gegaan toen, in overleg met mijn begeleidend arts.

Comment

Heel erg leuk om te zien!
            Vreselijk achterhaald ondertussen maar dat zijn meer dingen uit die tijd

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
              Heel erg leuk om te zien!
              Vreselijk achterhaald ondertussen maar dat zijn meer dingen uit die tijd

Greets...
              Ik zou niet direct zeggen dat het achterhaald is, gezien de resultaten die je er tot op heden nog mee kan behalen.
              Ben het wel met je eens dat er nu veel meer bekend over is.

Grts.

Comment

Resultaat zegt niets over achterhaald imo.
                De combi van de diverse AS zijn achterhaald al is het maar vanwege doseringen en aanvulling op elkaar.
                Ook vandaag de dag zou je die 4kg ermee pakken uiteraard maar dat doe je ook met een winstrol only, zeker als eerste kuur.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
                  Resultaat zegt niets over achterhaald imo.
                  De combi van de diverse AS zijn achterhaald al is het maar vanwege doseringen en aanvulling op elkaar.
                  Ook vandaag de dag zou je die 4kg ermee pakken uiteraard maar dat doe je ook met een winstrol only, zeker als eerste kuur.

Greets...
                  Ow bedoel jij het zo. Ik vatte het op als achterhaalt zijnde als, werkt niet of werkt niet optimaal etc.
                  Als ik mijn sportarts toen die tijd mag geloven (en tot op heden geloof ik hem nog, aangezien het iemand is die nationaal en internationaal bekend is), is 4 kg vetvrije massa na de rebound (10 weken na een kuur gemeten) echt geen slecht resultaat.
                  Ik weet ieder geval dat ik alleen op stanozolol of een ander steroid, als uiteindelijk resultaat geen 4 kg aankom.

Groet

Comment

@castaway je zit al 20jaar in de sport. heb je zelf ook podium ervaringen ect?

Comment

dan adviseer ik toch liever een testootje met deca.
                      we hebben diverse topics lopen over de lange termijn effecten en dan geloof ik dat al die rare orale chemicals zeker meer ellende aanrichten dan een lichaamseigen stof als testosteron
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by punani
                        @castaway je zit al 20jaar in de sport. heb je zelf ook podium ervaringen ect?
                        Zekers. Zoals ik al in even voorstellen aangaf, heb ik wedstrijdervaring. Ik ben in 1994 op de Hercules 3e geworden en kreeg daardoor de B-status bij de NBBF. Met dit resultaat plaatste ik me ook gelijk voor een A-wedstrijd. De bedoeling was om in '95 de Ned. Kampioenschappen mee te draaien, maar toen ik hoorde wat er op dat niveau volop geëxperimenteerd werd (STH, Insuline etc.), ben ik acuut gestopt met de wedstrijdsport. Aangezien je wel realistisch moet blijven, met de te behalen doelen.

Ik denk soms wel terug, dat ik het gewoon had moeten doen.
                        Nu zou ik straks met de veteranen mee kunnen doen .
                        Last edited by Castaway; 03-06-2006, 21:53.

Comment

Originally posted by bruce
                          dan adviseer ik toch liever een testootje met deca.
                          we hebben diverse topics lopen over de lange termijn effecten en dan geloof ik dat al die rare orale chemicals zeker meer ellende aanrichten dan een lichaamseigen stof als testosteron
                          Volkomen met je eens dat orale middelen, meer lever toxisch zijn.
                          Niet mee eens dat je kan zeggen dat orale middelen op langer termijn slechter zijn dan een testo of deca.
                          Alle AS zijn afgeleide van testosteron, de een met meer anabool effect, de ander meer met androgeen effect, maar van beide is nog steeds niet bekend wat de effecten zijn op langer termijn.

Hoewel er volop aanwijzingen zijn die er op wijzen dat je, hartproblemen, leverproblemen kan krijgen op langer termijn.
                          Maar de vraag blijft altijd komt dit nu van AS of heeft de persoon aanleg voor hartproblemen of leverproblemen (denk aan erfelijkheid) of heeft het met z'n levenstijl te maken (vet eten, alcohol nuttigen, roken etc.)

Kan je alleen dit melden, ben in 1984 begonnen met trainen, m'n eerste kuur was in 1988, daarna van 1988 tot 1994 gekuurd afwisselend van 1 tot 2 per jaar. Als ik massa deed bouwen dan deed ik er maar eentje op een jaar, plande ik er nog een wedstrijd in dan werden het er twee per jaar.
                          Nu ben ik 40 heb tot op heden nog geen problemen met hart, lever of andere organen en ik hoop dat dit zo blijft.

Greetz.

Comment

hoop ik ook voor je kerel. ik heb zelf ook wedstrijd ambities alleen ik ben ook niet van plan om echt extreem zwaar en veel te kuren.

Comment

Als ik goed reken ben je dus beginnen trainen op je 18de en beginnen kuren op je 22ste. Dit tot in 94, dus een goeie 6 jaar. En na 94 totaal naturel gebleven? Wat was daar de aanleiding voor als ik vragen mag?

greetzzz
                              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X