mijn vorige kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shannasse
    Jouw lijf dus jouw keus maar met die laatste stelling ben ik het niet eens.
    de regel zegt,minstens evenlang off als on.
    dus ik heb 4 weken gekuurd en ben nu een 6tal weken off

Comment

De regel zegt minimaal time-on = time-off incl nakuur.
      En zelfs dat is nog een richtlijn is zeker geen bewezen feit dat je lichaam dan alweer volledig in de oude staat is hersteld. De welbekende dip komt ook over het algemeen pas een tijdje na de nakuur, kun je na een hele korte kuur wel roepen dat de time-off zat is maar er zijn factoren waar je geen rekening mee houdt. Cur heeft je hier eerder ook al op gewezen, is zoals gezegd jouw lijf en dus jouw keus of je wat met die tips wilt doen maar als je roept dat het zo helemaal prima is kun je wat tegengas verwachten, al is het maar om anderen duidelijk te maken wat eraan mankeert.

Comment

dat is niet de regel, sommige mensen houden die 'regel' aan. anderen zeggen 1x per jaar is meer dan zat. dusss... en na 8 weken deca, zou ik zeker niet na 8 weken alweer beginnen. (is ff voorbeeld)
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

De regel zegt minimaal time-on = time-off incl nakuur.
          En zelfs dat is nog een richtlijn is zeker geen bewezen feit dat je lichaam dan alweer volledig in de oude staat is hersteld. De welbekende dip komt ook over het algemeen pas een tijdje na de nakuur, kun je na een hele korte kuur wel roepen dat de time-off zat is maar er zijn factoren waar je geen rekening mee houdt. Cur heeft je hier eerder ook al op gewezen, is zoals gezegd jouw lijf en dus jouw keus of je wat met die tips wilt doen maar als je roept dat het zo helemaal prima is kun je wat tegengas verwachten, al is het maar om anderen duidelijk te maken wat eraan mankeert.
          Bedoel je niet exclusief?

Comment

Nee, is sowieso niet veel meer dan een richtlijn natuurlijk maar het is allicht iets veiliger om de lengte van je kuur te berekenen incl de nakuur en dan dus ook die volledige tijd als time-off te nemen.
            Kan wel zijn dat in mijn vorige post niet helemaal duidelijk was in welke periode de nakuur meegerekend wordt, bedoelde dus time-on incl nakuur.

Comment

Nee, is sowieso niet veel meer dan een richtlijn natuurlijk maar het is allicht iets veiliger om de lengte van je kuur te berekenen incl de nakuur en dan dus ook die volledige tijd als time-off te nemen.
              Kan wel zijn dat in mijn vorige post niet helemaal duidelijk was in welke periode de nakuur meegerekend wordt, bedoelde dus time-on incl nakuur.
              Duidelijk. We zitten op dezelfde golflengte dame

Comment

Originally posted by maestro
                de regel zegt,minstens evenlang off als on.
                dus ik heb 4 weken gekuurd en ben nu een 6tal weken off
                En waar staat die regel dan ingebeiteld als ik vragen mag, of was dat één van de 10 geboden van mozes die ik gemist heb.

Dat je 10 kilo van de 13 hebt overgehouden aan je kuur vindt ik dat een zeer knap resultaat maar als je nu eens 3-5 maanden niet zou kuren en dan nog eens een deftige meting zou doen en je dan nog 10 kilo over hebt dan kun je spreken over netto winst.

Grtz
                stil growing

Comment

Originally posted by snipke
                  En waar staat die regel dan ingebeiteld als ik vragen mag, of was dat één van de 10 geboden van mozes die ik gemist heb.

Dat je 10 kilo van de 13 hebt overgehouden aan je kuur vindt ik dat een zeer knap resultaat maar als je nu eens 3-5 maanden niet zou kuren en dan nog eens een deftige meting zou doen en je dan nog 10 kilo over hebt dan kun je spreken over netto winst.

Grtz

omdat mijn sportarts dat zegt,en hij zal het toch wel weten,aangezien hij ook de formule's kent van de hormonen

Comment

dan istie niet zo slim. je moet de esters zeker meenemen in je overweging. decanonate werkt toch ff wat langer dan propionate. (om maar een voorbeeld te noemen)
                    time on is time of werkt in SOMMIGE gevallen, maar of het aan te raden is...
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce
                      dan istie niet zo slim. je moet de esters zeker meenemen in je overweging. decanonate werkt toch ff wat langer dan propionate. (om maar een voorbeeld te noemen)
                      time on is time of werkt in SOMMIGE gevallen, maar of het aan te raden is...
                      ja,zeker met de eshters,ik heb daarom ook tren ace gebruikt,omdat ik niet lang kon kuren.
                      ik kuur met begeleiding,en niet zoals de meesten,knallen en we zien wel

Comment

Ik heb anders ernstige twijfels over die zogenoemde begeleiding van je...
                        Is het niet toevallig dezelfde persoon als die je de spullen levert en er dus aan verdient?
                        Als jij van een kuurtje van slechts 4 weken 13 kilo aankomt en er 10 van vast beweert te kunnen houden toont dat volgens mij alleen maar aan dat je nog helemaal niet aan kuren toe was en naturel nog makkelijk veel winst had kunnen behalen. Je stats voor de kuur zijn daar al een duidelijke aanwijzing voor en het feit dat je de verloren 3 kilo er ook gewoon naturel weer terug aan kunt vreten bevestigd het alleen maar.
                        Nogmaals, het is jouw lichaam dus jouw keus wat je ermee doet en wens je het beste, maar ga niet schermen met begeleiding enzo en daarmee doen alsof je het beter doet dan een ander als de feiten zo duidelijk anders zeggen.

Comment

Ik heb ook een sportarts en dan nog wel een hele bekende in het belgische,ik mag aan die man alles vragen wat ik wil en zal altijd (medisch verantwoord is) krijgen, hij weet ook dat ik kuur en daarom zelf zegt dat ik om de zoveel tijd moet langskomen om bloedonderzoek ect... Dat ik kuur zal hij nooit goed praten maar hij begeleidt mij waar nodig, hij schrijft niks voor , maar geeft mij raad.

Maar 1 ding moet ik niet vragen omdat hij er niks van afweet en dat is van anabolen, hij kent de producten na eerst te hebben gelezen in zijn boekje, maar kent zeker geen formules , halve waarde tijden, dedectie tijden van de as.

Geen enkele arts zal dit ook kennen omdat ze dat niet nodig hebben in hun dagdagelijkse praktijk, ze moeten al zoveel kennen dat ze dat er zeker niet bijnemen omdat het toch niet verantwoord wordt gebruikt.
                          Ik veronderstel dat je dan een belg bent, want hetgene dat ik hier al gelezen heb over nederlandse artsen is dat ze zeker niet zo gewillig zijn als belgische artsen.

Ik weet niet wat jij onder begelediding verstaat maar in mijn ogen is dat iemand die weet waarop jij het beste zal reageren, dus iemand die al veel geexperimenteerd heeft met u , of waaraan jij kan vertellen waarop je het beste gaat. Zoals een chad NIcols in het bekende prof wereldje dat is een begeleider. Iemand die uw dna heeft bij wijze van spreken en weet wat hij met u kan doen.

Grtz
                          stil growing

Comment

Originally posted by snipke
                            Ik heb ook een sportarts en dan nog wel een hele bekende in het belgische,ik mag aan die man alles vragen wat ik wil en zal altijd (medisch verantwoord is) krijgen, hij weet ook dat ik kuur en daarom zelf zegt dat ik om de zoveel tijd moet langskomen om bloedonderzoek ect... Dat ik kuur zal hij nooit goed praten maar hij begeleidt mij waar nodig, hij schrijft niks voor , maar geeft mij raad.

Maar 1 ding moet ik niet vragen omdat hij er niks van afweet en dat is van anabolen, hij kent de producten na eerst te hebben gelezen in zijn boekje, maar kent zeker geen formules , halve waarde tijden, dedectie tijden van de as.

Geen enkele arts zal dit ook kennen omdat ze dat niet nodig hebben in hun dagdagelijkse praktijk, ze moeten al zoveel kennen dat ze dat er zeker niet bijnemen omdat het toch niet verantwoord wordt gebruikt.
                            Ik veronderstel dat je dan een belg bent, want hetgene dat ik hier al gelezen heb over nederlandse artsen is dat ze zeker niet zo gewillig zijn als belgische artsen.

Ik weet niet wat jij onder begelediding verstaat maar in mijn ogen is dat iemand die weet waarop jij het beste zal reageren, dus iemand die al veel geexperimenteerd heeft met u , of waaraan jij kan vertellen waarop je het beste gaat. Zoals een chad NIcols in het bekende prof wereldje dat is een begeleider. Iemand die uw dna heeft bij wijze van spreken en weet wat hij met u kan doen.

Grtz

dan zal dat bij jou arts zo zijn.
                            mijn sportarts begeleid topsporters en ook bb'ers
                            en natural was ik op 4 jaar gegaan van 48kg naar 67kg.
                            ik ken mijn lichaam,en dit was mijn limiet om natural te groeien.
                            dus oordeel niet,want ik weet hier ook genoeg over om zelf te kunnen oordelen,wat veilig is en wat niet.

Comment

Ik heb anders ernstige twijfels over die zogenoemde begeleiding van je...
                              Is het niet toevallig dezelfde persoon als die je de spullen levert en er dus aan verdient?
                              Als jij van een kuurtje van slechts 4 weken 13 kilo aankomt en er 10 van vast beweert te kunnen houden toont dat volgens mij alleen maar aan dat je nog helemaal niet aan kuren toe was en naturel nog makkelijk veel winst had kunnen behalen. Je stats voor de kuur zijn daar al een duidelijke aanwijzing voor en het feit dat je de verloren 3 kilo er ook gewoon naturel weer terug aan kunt vreten bevestigd het alleen maar.
                              Nogmaals, het is jouw lichaam dus jouw keus wat je ermee doet en wens je het beste, maar ga niet schermen met begeleiding enzo en daarmee doen alsof je het beter doet dan een ander als de feiten zo duidelijk anders zeggen.
                              nee,mijn supplier is niet mijn begeleider.
                              dat zijn 2 verschillende personen.
                              maar hij is ook een topatleet,en gebruikt ze zelf ook.
                              ik vertrouw hem hierop en mijn sportarts ook,omdat bij mijn supplier veel bekende atleten komen en bij mijn arts van hetzelfde.

Comment

Originally posted by maestro
                                dan zal dat bij jou arts zo zijn.
                                mijn sportarts begeleid topsporters en ook bb'ers
                                en natural was ik op 4 jaar gegaan van 48kg naar 67kg.
                                ik ken mijn lichaam,en dit was mijn limiet om natural te groeien.
                                dus oordeel niet,want ik weet hier ook genoeg over om zelf te kunnen oordelen,wat veilig is en wat niet.
                                IK gaf juist mijn mening kerel, het wordt toch graag gezegd he '' ik zat op mijn limiet'' zo sus je waarschijnlijk u geweten om aan de as te gaan.
                                IK vraag mij eigenlijk af hoe je dat voelt dat 67 kilo u limiet was .

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X