Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik eet wel goed 5x( ik kan eten wat ik wil en kom niets aan )
idd bruce zo een iemand ben ik ( heb vanaf me 15 volop aan de bier gezeten to me 20ste en geen bierbuikje te zien, dus flying dot er zijn verschillende soorten mensen
gr.mike
dat is waar,als iedereen zijn lichaam zo fijn onder controle had en kon gainen wanneer hij wou,dan waren er geen as nodig
de 1 persoon is de andere niet
wat is een eigenschap van winstrol. wat doet deca? hoe is de samenstelling van supersustanon? kan je op deze vraag antwoord geven? zo ja goed voorbereid veel suc6 zo niet kuur niet het zijn geen snoepjes... dosseringen hier wel ff posten want ik heb het gevoel dat je dit schema krijgt van je leverancier en die verdiend er ze geld mee als jij te hoog dosseerd.
waarom verbaasd het me niet dat hier geen reactie op komt...
suc6 met je kuur kerel post je trainings/voedingschema maar hier ook ff verbeteren we hem ff voor je zodat je resultaat beter zal zijn
ik eet wel goed 5x( ik kan eten wat ik wil en kom niets aan )
idd bruce zo een iemand ben ik ( heb vanaf me 15 volop aan de bier gezeten to me 20ste en geen bierbuikje te zien, dus flying dot er zijn verschillende soorten mensen
gr.mike
En denk je met u kuur en hoe je nu eet dan wel aan te komen, ik heb in een vorige post ook al gezegd dat ik je afraad van te kuren afgaande op je avater. En de stelling " ik kan eten wat ik wil en kom niets aan " is bullshit , en sorry dat ik het zo moet zeggen maar het is zo, iemand met u stats moet al niet veel eten om boven zijn behoefte te zitten, het is enkel dat je dat dag in dag uit moet doen en niet alleen wanneer het je goed uitkomt.
Ik was nog smaller dan jij over 4 jaar en kon ook alles eten wat ik wou en kwam niets aan, tot ik het op een degelijke manier deed en elke dag maar dan ook elke dag vreten en vreten (ik werkte toen nog in de bouw, dus dat verbruik moest ik nog bijeten) , en op 4 jaar ben ik bijna 40 kilo bijgekomen. Je moet gewoon doorbijten kerel , want als je nu al niets aankomt dan ga je na u kuur ook niets overhouden en is het weggesmeten geld.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment