Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Weet niet waar je dat op baseert maar zoiets heeft hij iig nooit hier gepost.
Waarschijnlijk ook een stuk handiger als je hem gewoon zelf antwoord laat geven...
Weet niet waar je dat op baseert maar zoiets heeft hij iig nooit hier gepost.
Waarschijnlijk ook een stuk handiger als je hem gewoon zelf antwoord laat geven...
tis gewoon intressen hoor knakker
kan je wel gelijk raar reageren
als je zulke vragen niet kan hebben moet je ook niet posten
der zijn mensen die in zulke dingen geintreseerd zijn zoals ik dus
3/4 jaar is dat driekwart, of drie a vier jaar?
in eerste geval zou ik zeker nog wachten met kuren, in tweede geval ben ik blij
ennuh... we wachten af hoe het schema in elkaar zit
Stats zullen vast wel ergens staan maar niet iedereen heeft zin die te zoeken hè, ik iig niet...
Neem aan dat je iets plaatst omdat je tips/adviezen wilt, dat gaat een stuk makkelijker als je alle informatie die daarvoor nodig kan zijn er even bijzet.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment