Me eerste kuur!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat is een eigenschap van winstrol. wat doet deca? hoe is de samenstelling van supersustanon? kan je op deze vraag antwoord geven? zo ja goed voorbereid veel suc6 zo niet kuur niet het zijn geen snoepjes... dosseringen hier wel ff posten want ik heb het gevoel dat je dit schema krijgt van je leverancier en die verdiend er ze geld mee als jij te hoog dosseerd.

Comment

Succes ermee doe ook even je schematje posten....
      kunnen we ook zien hoeveel en hoelang

moet namenlijk nog veel lezen en daar kan ieder beginners schema mij bij helpen :d
      (klik)

Comment

Sorry kerel maar aan u avater te zien train jij nog geen 3-4 jaar, en is het drie of is het vier jaar want op een jaar kan veel gebeuren. Als je wel 3-4 jaar traint dan ben je al 3-4 jaar slecht bezig, wil je niet afbreken ofzo kerel ga enkel af op je avater en wil je misschien behoeden van domme dingen te doen waar je later spijt van krijgt en je geld wegsmijt.

Grtz
        stil growing

Comment

Hoi
          Van de Deca en de Super Susto neem je 2 x 1 ml per week (bijv op maandag en donderdag)

de winstrol als volgt:
          week 1 2 per dag
          week 2 3 per dag
          week 3 tot en met 6 4 per dag
          dan weer afbouwen tot kuur af is.

wanneer zou ik moeten beginnen met clomid 3 weken na me kuur?

Comment

Originally posted by mike1984
            Hoi
            Van de Deca en de Super Susto neem je 2 x 1 ml per week (bijv op maandag en donderdag)

de winstrol als volgt:
            week 1 2 per dag
            week 2 3 per dag
            week 3 tot en met 6 4 per dag
            dan weer afbouwen tot kuur af is.

wanneer zou ik moeten beginnen met clomid 3 weken na me kuur?
            Welke deca en welke sus gebruik je (merk) en het opbouwen van de winstrol is achterhaald, gewoon van dag 1 op het gewenste aantal tabs gaan en dat blijven doen tot week 6

Clomid beginnen 3 weken na laatste injectie

Grtz
            stil growing

Comment

Eens met punani,Bruce...
              Gewoon wachten Mike, echt je traint nog niet eens 1 jaar blijkbaar. Het is natuurlijk jouw keuze maar je kan nog zo'n mooie dingen als natural bereiken en nadien kan je dan nog altijd kuren. Het heeft gewoon geen zin, zo haal je er absoluut niet het maximum uit.
              Anyway wat je ook beslist, informeer je er goed over en succes er mee!

Grtz

Comment

zucht zucht zucht.....suc6 met je kuur bro..

kuren is je eigen keuze ... als je je maar goed erin verdiept heb en weet wat je doet no problemo.
                tis altijd jmr natuurlijk maja schijt

Comment

Originally posted by snipke
                  Welke deca en welke sus gebruik je (merk) en het opbouwen van de winstrol is achterhaald, gewoon van dag 1 op het gewenste aantal tabs gaan en dat blijven doen tot week 6

Clomid beginnen 3 weken na laatste injectie

Grtz

volgens mij is die super susto van gs,want ik heb die ook.
                  en ja,waarom die winnie af en opbouwen,dat hoeft helemaal niet.

Comment

Heb het vandaag opgehaald en het is van GS, ga maandag beginnen

Comment

oke dus dat hoeft niet maar ik heb 20 ml deca en 20 ml super susto en 200 pillen winstrol hoeveel winstrol zou ik dan moeten nemen per dag?

gr mike

Comment

succes met je kuur mike zorg dat je voeding goed is anders heeft kuren geen zin

Comment

als je naar je avatar kijkt eet jij gewoon erg slecht dan kun je nog zolang trainen als je wilt maar als je niet goed eet gain je niet..

tja en dan krijg je zulke mensen die meteen maar willen gaan spuiten..

ik ben er tegen, maar ik stop je niet hoor het is jouw lichaam.. maarja blijft dom

Comment

overal 2 potjes van dus ben benieuwd wat je daarvoor heb betaald maar dat mag je hier niet zeggen
                            je moet je winny gwoon 4 tabs per dag nemen. kan je ong. 6 weken winny nemen.
                            @flying dot: hoe weet je nou dat hij slecht eet? hij heb blokken op zn buik. en de een groeit anders als de ander. en sommige mensen willen droog blijven.
                            ik heb wel het idee dat mike graag zuipt of feest. maar dat is ook maar wat ik denk bij het zien van die avatar omdat ik iem. ken die erop lijkt en zo leeft. maar dat wil nog steeds niet zeggen dat mike het doet. dusssssss
                            ik weet zeker dat mike er zometeen goed uitziet na zn kuuurtje. wel alles goed BLIJVEN doen, 1984. anders verdwijnt het bijna net zo hard als het kwam. VRETUN
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

dat basseer ik aan de hand van zijn avatar.. en dan kijkende naar armen en borst.. niet rot bedoeld verder maarja laten we dan zeggen hij eet niet optimaal

Comment

Flying dot

ik eet wel goed 5x( ik kan eten wat ik wil en kom niets aan )
                                idd bruce zo een iemand ben ik ( heb vanaf me 15 volop aan de bier gezeten to me 20ste en geen bierbuikje te zien, dus flying dot er zijn verschillende soorten mensen

gr.mike

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X