wat is een eigenschap van winstrol. wat doet deca? hoe is de samenstelling van supersustanon? kan je op deze vraag antwoord geven? zo ja goed voorbereid veel suc6 zo niet kuur niet het zijn geen snoepjes... dosseringen hier wel ff posten want ik heb het gevoel dat je dit schema krijgt van je leverancier en die verdiend er ze geld mee als jij te hoog dosseerd.
Me eerste kuur!
Collapse
X
-
Sorry kerel maar aan u avater te zien train jij nog geen 3-4 jaar, en is het drie of is het vier jaar want op een jaar kan veel gebeuren. Als je wel 3-4 jaar traint dan ben je al 3-4 jaar slecht bezig, wil je niet afbreken ofzo kerel ga enkel af op je avater en wil je misschien behoeden van domme dingen te doen waar je later spijt van krijgt en je geld wegsmijt.
Grtzstil growing
Comment
-
Hoi
Van de Deca en de Super Susto neem je 2 x 1 ml per week (bijv op maandag en donderdag)
de winstrol als volgt:
week 1 2 per dag
week 2 3 per dag
week 3 tot en met 6 4 per dag
dan weer afbouwen tot kuur af is.
wanneer zou ik moeten beginnen met clomid 3 weken na me kuur?
Comment
-
Originally posted by mike1984Hoi
Van de Deca en de Super Susto neem je 2 x 1 ml per week (bijv op maandag en donderdag)
de winstrol als volgt:
week 1 2 per dag
week 2 3 per dag
week 3 tot en met 6 4 per dag
dan weer afbouwen tot kuur af is.
wanneer zou ik moeten beginnen met clomid 3 weken na me kuur?
Clomid beginnen 3 weken na laatste injectie
Grtzstil growing
Comment
-
Eens met punani,Bruce...
Gewoon wachten Mike, echt je traint nog niet eens 1 jaar blijkbaar. Het is natuurlijk jouw keuze maar je kan nog zo'n mooie dingen als natural bereiken en nadien kan je dan nog altijd kuren. Het heeft gewoon geen zin, zo haal je er absoluut niet het maximum uit.
Anyway wat je ook beslist, informeer je er goed over en succes er mee!
Grtz
Comment
-
Originally posted by snipkeWelke deca en welke sus gebruik je (merk) en het opbouwen van de winstrol is achterhaald, gewoon van dag 1 op het gewenste aantal tabs gaan en dat blijven doen tot week 6
Clomid beginnen 3 weken na laatste injectie
Grtz
volgens mij is die super susto van gs,want ik heb die ook.
en ja,waarom die winnie af en opbouwen,dat hoeft helemaal niet.
Comment
-
als je naar je avatar kijkt eet jij gewoon erg slecht dan kun je nog zolang trainen als je wilt maar als je niet goed eet gain je niet..
tja en dan krijg je zulke mensen die meteen maar willen gaan spuiten..
ik ben er tegen, maar ik stop je niet hoor het is jouw lichaam.. maarja blijft dom
Comment
-
overal 2 potjes van dus ben benieuwd wat je daarvoor heb betaald maar dat mag je hier niet zeggen
je moet je winny gwoon 4 tabs per dag nemen. kan je ong. 6 weken winny nemen.
@flying dot: hoe weet je nou dat hij slecht eet? hij heb blokken op zn buik. en de een groeit anders als de ander. en sommige mensen willen droog blijven.
ik heb wel het idee dat mike graag zuipt of feest. maar dat is ook maar wat ik denk bij het zien van die avatar omdat ik iem. ken die erop lijkt en zo leeft. maar dat wil nog steeds niet zeggen dat mike het doet. dusssssss
ik weet zeker dat mike er zometeen goed uitziet na zn kuuurtje. wel alles goed BLIJVEN doen, 1984. anders verdwijnt het bijna net zo hard als het kwam. VRETUNeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Flying dot
ik eet wel goed 5x( ik kan eten wat ik wil en kom niets aan )
idd bruce zo een iemand ben ik ( heb vanaf me 15 volop aan de bier gezeten to me 20ste en geen bierbuikje te zien, dus flying dot er zijn verschillende soorten mensen
gr.mike
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment