Originally posted by pjas
View Post
Kuur testo e + deca
Collapse
X
-
Originally posted by Shannasse View PostAls het fake is zeker wel.
Anders zou je op deze spullen gewoon goed moeten gaan hoor, tenzij je het uiteraard al veel vaker gebruikt hebt en dus min of meer verzadigd bent.
Verder gebeurd er wel wat. Ben 3.5 kg aangekomen maar naar mijn zin te weinig.
Heb er wat log op nageslagen en daar kom ik een log van Barry tegen die ook pas in week 5 wat ging merken. Dus ik zal nog maar wat geduld moeten hebben.
Comment
-
Comment
-
@bruce,
Ik had dit ook al gevonden. Ze zijn precies hetzelfde als ik heb. Ik begrijp het ook niet want alles wijst er op dat het echt is. Kan bijna niet gefakt worden. Hologram , lotnummers alles klopt. En ben toch 4 kg zwaarder geworden.
Ik heb gisteren weer even gebankdrukt en nog steeds geen elke kracht verandering. Mijn winst tot nu toe is 4 kg gewicht. ( zit nu bijna eind week 5) Het lijkt wel of ik ook niet veel zwaarder ga worden. Ik eet echt voldoende. Zoveel dat ik moeite heb om het allemaal weg te krijgen. heb trouwens ook geen last van een vocht kop. (dit dacht ik in het begin wel)
Ik snap er echt helemaal niets van. Maar het ergste is dat ik nu dus niet weet of ik nu resistent ben voor testo of deca. Ik denk dat de test wel werkt want ik heb geen last van een deca dick of de deca werkt gewoon niet. Tja....Wat kan het zijn??????.
Wat adviseren jullie me????? nog even doorzetten of na bv 2 weken zonder verandering stoppen?
Comment
-
Als je na 6 weken nog steeds op die 4 kilo winst zit, zou ik absoluut stoppen. Dan hou je tenminste spul over om te laten testen. Je zal immers graag willen weten of het nu wel of niet echt is (geweest). Wij trouwens ook. Ik zou zelf trouwens erg benieuwd zijn, wat ik dan wél in m'n lijf gespoten heb, als het geen deca of test is. Mijn advies dus:
-bij uitblijven verder resultaat na 6 weken stoppen.
-overgebleven spul laten testen
-eventueel 4-6 weken winstrol aansluiten om toch nog wat succes te boeken
-nakurenWe blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by Mr. Symmetry View PostAls je na 6 weken nog steeds op die 4 kilo winst zit, zou ik absoluut stoppen. Dan hou je tenminste spul over om te laten testen. Je zal immers graag willen weten of het nu wel of niet echt is (geweest). Wij trouwens ook. Ik zou zelf trouwens erg benieuwd zijn, wat ik dan wél in m'n lijf gespoten heb, als het geen deca of test is. Mijn advies dus:
-bij uitblijven verder resultaat na 6 weken stoppen.
-overgebleven spul laten testen
-eventueel 4-6 weken winstrol aansluiten om toch nog wat succes te boeken
-nakuren
2. Wat me wel opvalt dat ik deze week met trainen een geweldige pomp heb. ( zit toch wel iets in de vals)Last edited by pjas; 22-09-2006, 10:47.
Comment
-
begint ook met pomp. wacht zoals mr. sym. zegt tot na 6e week.
vergeet niet dat je ook nog vet geminderd zou kunnen zijn he!! je zat over de 23%. als dat nu onder de 20 zou zijn, is dat ook aardig wat kilo's.
deca dick krijg je niet zoals jij omschrijft. daar merk je niks van. tenzij je enkel deca neemteen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by pjas View PostO...Ja. Ik heb nog spierpijn van het trainen van de borst van gisteren. Kan dat ook met een kuurtje testo+deca, het hebben van spierpijn?We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Update eind week 5:
Totaal gewicht is nu 102.2kg. Dus 0.7kg gewonnen deze week. totaal gewonnen 4.2Kg.
Mijn kracht is nog niet toegenomen. Ga vanavond weer even bankdrukken en kijken wat er gebeurd. Er is deze week wel een pomp gekomen maar heb er niet zo veel vertrouwen meer in. Dit wordt mijn laatste week als er geen krachttoename plaats vind in week 6.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment