Kuur testo e + deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pjas View Post
    Status: eind week 4

gewicht staat nu op 101.5 dus in totaal 3,5 kg winst. Kracht is nog steeds niet toegenomen. Ik bankdruk nog steeds hetzelfde als 4 weken geleden. Mag toch hopen dat het deze week toch echt gaat gebeuren.

Het enige is dat ik 3,5 kg zwaarder ben ( volgens mij vocht) en dat mijn libido wat omhoog is gegaan.
    . gebeurt het wel eens vaken dat mensen op bepaalde steriods niet of slecht reageren?

Comment

Als het fake is zeker wel.

Anders zou je op deze spullen gewoon goed moeten gaan hoor, tenzij je het uiteraard al veel vaker gebruikt hebt en dus min of meer verzadigd bent.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
        Als het fake is zeker wel.

Anders zou je op deze spullen gewoon goed moeten gaan hoor, tenzij je het uiteraard al veel vaker gebruikt hebt en dus min of meer verzadigd bent.
        Denk niet dat het fake is. Alle lotnummers kloppen en op de deac zit zelfs een hologram die zeer moeilijk na te maken is.
        Verder gebeurd er wel wat. Ben 3.5 kg aangekomen maar naar mijn zin te weinig.
        Heb er wat log op nageslagen en daar kom ik een log van Barry tegen die ook pas in week 5 wat ging merken. Dus ik zal nog maar wat geduld moeten hebben.

Comment

Zijn meer mensen waar het wat langer bij duurt dus beetje geduld inderdaad.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

toch lijkt het me MEGA frustrerend dat je na 4 weken nog niks merkt.
            dan zou ik ook gaan twijfelen. kijk het nog ff aan en dan moet je maar es via je supplier kijken hoe dat zit.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Cidoteston (testosteron enanth. egypte) echt of nep?

Comment

@bruce,

Ik had dit ook al gevonden. Ze zijn precies hetzelfde als ik heb. Ik begrijp het ook niet want alles wijst er op dat het echt is. Kan bijna niet gefakt worden. Hologram , lotnummers alles klopt. En ben toch 4 kg zwaarder geworden.

Ik heb gisteren weer even gebankdrukt en nog steeds geen elke kracht verandering. Mijn winst tot nu toe is 4 kg gewicht. ( zit nu bijna eind week 5) Het lijkt wel of ik ook niet veel zwaarder ga worden. Ik eet echt voldoende. Zoveel dat ik moeite heb om het allemaal weg te krijgen. heb trouwens ook geen last van een vocht kop. (dit dacht ik in het begin wel)
                Ik snap er echt helemaal niets van. Maar het ergste is dat ik nu dus niet weet of ik nu resistent ben voor testo of deca. Ik denk dat de test wel werkt want ik heb geen last van een deca dick of de deca werkt gewoon niet. Tja....Wat kan het zijn??????.

Wat adviseren jullie me????? nog even doorzetten of na bv 2 weken zonder verandering stoppen?

Comment

Als je na 6 weken nog steeds op die 4 kilo winst zit, zou ik absoluut stoppen. Dan hou je tenminste spul over om te laten testen. Je zal immers graag willen weten of het nu wel of niet echt is (geweest). Wij trouwens ook. Ik zou zelf trouwens erg benieuwd zijn, wat ik dan wél in m'n lijf gespoten heb, als het geen deca of test is. Mijn advies dus:

-bij uitblijven verder resultaat na 6 weken stoppen.
                  -overgebleven spul laten testen
                  -eventueel 4-6 weken winstrol aansluiten om toch nog wat succes te boeken
                  -nakuren
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                    Als je na 6 weken nog steeds op die 4 kilo winst zit, zou ik absoluut stoppen. Dan hou je tenminste spul over om te laten testen. Je zal immers graag willen weten of het nu wel of niet echt is (geweest). Wij trouwens ook. Ik zou zelf trouwens erg benieuwd zijn, wat ik dan wél in m'n lijf gespoten heb, als het geen deca of test is. Mijn advies dus:

-bij uitblijven verder resultaat na 6 weken stoppen.
                    -overgebleven spul laten testen
                    -eventueel 4-6 weken winstrol aansluiten om toch nog wat succes te boeken
                    -nakuren
                    1, Waar kan ik het dan laten testen??
                    2. Wat me wel opvalt dat ik deze week met trainen een geweldige pomp heb. ( zit toch wel iets in de vals)
                    Last edited by pjas; 22-09-2006, 10:47.

Comment

begint ook met pomp. wacht zoals mr. sym. zegt tot na 6e week.
                      vergeet niet dat je ook nog vet geminderd zou kunnen zijn he!! je zat over de 23%. als dat nu onder de 20 zou zijn, is dat ook aardig wat kilo's.
                      deca dick krijg je niet zoals jij omschrijft. daar merk je niks van. tenzij je enkel deca neemt

Comment

Ik zit nu op 25% vet.
                        Maar ik ben benieuwd, maar ik verwcht er niet veel meer van als ik eerlijk ben.

Ik nam net bloed mee met het terugtrekken van de spuit. Even schrikken zo'n eerste ervaring.

Comment

O...Ja. Ik heb nog spierpijn van het trainen van de borst van gisteren. Kan dat ook met een kuurtje testo+deca, het hebben van spierpijn?

Comment

Originally posted by pjas View Post
                            O...Ja. Ik heb nog spierpijn van het trainen van de borst van gisteren. Kan dat ook met een kuurtje testo+deca, het hebben van spierpijn?
                            Natuurlijk! Zéker omdat je vaak sterker wordt neemt de spierpijn meestal toe.
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Update eind week 5:

Totaal gewicht is nu 102.2kg. Dus 0.7kg gewonnen deze week. totaal gewonnen 4.2Kg.
                              Mijn kracht is nog niet toegenomen. Ga vanavond weer even bankdrukken en kijken wat er gebeurd. Er is deze week wel een pomp gekomen maar heb er niet zo veel vertrouwen meer in. Dit wordt mijn laatste week als er geen krachttoename plaats vind in week 6.

Comment

Eind week 5 zou je zeker volop kracht moeten hebben.

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X