Kuur testo e + deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

precies je zou nou ongeveer niet meer te stoppen moeten zijn in de gym, en alle oude gewichten moesten vanzelf omhoog gaan... khoop echt dat je deze week gaat knallen..

Comment

Hey bro ik vind persoonlijk je doseringen wat laag voor jou lengte en gewicht! Dan moet je er ook niet teveel van verwachten, het kan ook zijn dat je bv niet goed op deca gaat! Ik vind 5 kilo na een week of 5 zeker niet slecht hoor, en als je zegt dat je geiler bent dat zit het met die spullen ook wel goed! Dont worry neem de volgende x gewoon 500mg test en 400mg deca en neem er de eerste 6 weken wat dboll bij! Weet zeker dat je dan veel meer tevreden gaat zijn!

Succes verder!
      Mr. HOLLAND 2006 NAC
      Mr. HOLLAND 2007 NAC
      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by Mr. B.I.G. View Post
        Hey bro ik vind persoonlijk je doseringen wat laag voor jou lengte en gewicht! Dan moet je er ook niet teveel van verwachten, het kan ook zijn dat je bv niet goed op deca gaat! Ik vind 5 kilo na een week of 5 zeker niet slecht hoor, en als je zegt dat je geiler bent dat zit het met die spullen ook wel goed! Dont worry neem de volgende x gewoon 500mg test en 400mg deca en neem er de eerste 6 weken wat dboll bij! Weet zeker dat je dan veel meer tevreden gaat zijn!

Succes verder!
        Maar ik zit nu op 500mg/8 dagen testo + 200mg/week deca. Zal toch wel voldoende zijn voor een tweede kuurtje met mijn lichaamsgewicht?

Comment

dit las ik nog even op site eigenkracht.nl
          missch. dat je voor je training een dikke vette weightgainer met veel dextrose moet nemen

Anabolen bevorderen de aanmaak van eiwitten in de spier en kunnen spierafbrekende processen tegengaan. Hierdoor worden de spieren dikker en sterker. Het uiteindelijke effect van anabolen op de spieren wordt bepaald door de hoeveelheid anabolen in relatie met de hoeveelheid receptoren. Als de spieren niet worden voorzien van de nodige energie en bouwstenen (voeding) hebben anabolen een veel kleiner effect.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Status eind week 6:

Kracht nog niet toegenomen. Mijn gewicht is nu 102kg. Dus 0.2 kg minder dan vorige week. Blijf nu dus op de 4kg hangen. Ga nog 1 week verder en dat stop ik met deze kuur. ben benieuwd wat uiteindelijk van de zeer moeilijk gewonnen 4kg blijft zitten.

@bruce, Met weightgrainer wordt ik nog vetter. Zal wel wat meer dextrose gaan nemen voor de training.

Comment

Kan best zijn dat je die 4kg kan vasthouden omdat het er langzaam aankwam.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Denk dat je toch echt iets niet goed gedaan hebt gozer... 4 kg is te weinig voor de eerste keer, of je vet% moet drastisch omlaag gegaan zijn?!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                Mr. HOLLAND 2007 NAC
                3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by Mr. B.I.G. View Post
                  Denk dat je toch echt iets niet goed gedaan hebt gozer... 4 kg is te weinig voor de eerste keer, of je vet% moet drastisch omlaag gegaan zijn?!!!

Dat het te weinig is ben ik ook van bewust, Ik eten voldoende ( zie schema in deze log, Heb het wel aangepast op advies van Mr. symmetrie). Ik denk dat de combo test+deca niet goed bij me werkt.

Heb vandaag na 6 weken EINDELIJK een kracht toename gehad. Ik drukte 10 Kg meer weg met bankdrukken.!!!
                  Goed nieuw dus

Maar goed ik gaf aan te stoppen na week 7 maar als deze krachttoename aanhoud maak ik m'n 10 weken kuur af.
                  het spul blijkt toch echt te zijn, waar ik toch behoorlijk aan begon te twijfelen. Weet ik in ieder geval nu wat ik in m'n lijf spuit. Dat was ook de reden waarom ik week 7 wou stoppen.

Comment

Heb je het laten testen dan? Er kan veel mis zijn met 'spulletjes' . Het kan bijvoorbeeld ondergedoseerd zijn. Daar hebben redelijk wat boardmembers al eens mee te maken gehad. Wel blij voor je dat je eindelijk een krachttoename beleeft. 10 kg extra is trouwens erg veel ineens.
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                      Heb je het laten testen dan? Er kan veel mis zijn met 'spulletjes' . Het kan bijvoorbeeld ondergedoseerd zijn. Daar hebben redelijk wat boardmembers al eens mee te maken gehad. Wel blij voor je dat je eindelijk een krachttoename beleeft. 10 kg extra is trouwens erg veel ineens.
                      Qua testen , Tja, Dat is een probleem. Ik heb namelijk geen adres waar ik dat kan doen. Zou het graag ook zelf wilen weten wat ik naar binnen spuit.
                      maar de 10 kg toename. Ja is inderdaad veel . je had m'n gezicht moeten zien toen ik het voor elkaar kreeg. Wat als een kind zo blij.

Comment

Originally posted by pjas View Post
                        Qua testen , Tja, Dat is een probleem. Ik heb namelijk geen adres waar ik dat kan doen. Zou het graag ook zelf wilen weten wat ik naar binnen spuit.
                        Je kan toch tijdens je kuur de bloedwaarden laten bepalen en dan met name de relatie testosteron epi testosteron.
                        Hierdoor weet je ieder geval of je goede spullen hebt (niet of deze ondergedoseerd is). Let wel dat de afgifte van testosteron geleidelijk is.

Greetz

Comment

moet je opletten. nu gaat het tussen de oren ook ineens lekkerder. dus je kan wel verwachten dat het nu goeie kant opgaat.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                            moet je opletten. nu gaat het tussen de oren ook ineens lekkerder. dus je kan wel verwachten dat het nu goeie kant opgaat.
                            Je moest eens weten hoe blij dat ik was. Lucht toch wel op. Een front load lijkt me de volgende keer wel aan te bevelen in mijn geval. Nu maar hopen dat ik nog wat ga gainen.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                              Je kan toch tijdens je kuur de bloedwaarden laten bepalen en dan met name de relatie testosteron epi testosteron.
                              Hierdoor weet je ieder geval of je goede spullen hebt (niet of deze ondergedoseerd is). Let wel dat de afgifte van testosteron geleidelijk is.

Greetz
                              Dat zou ik bij mijn huisarts moeten doen en daar werkt nu net een kennis van me. En zo eentje die iedereen wel even zal vertellen dat ik gebruik. Daar heb ik nu net geen zin in. Maar bedank voor je advies. Misschien dat het nemen van een andere huisarts verstandig is. Zal er over nadenken.

Comment

Originally posted by pjas View Post
                                Je moest eens weten hoe blij dat ik was. Lucht toch wel op. Een front load lijkt me de volgende keer wel aan te bevelen in mijn geval. Nu maar hopen dat ik nog wat ga gainen.
                                nu komt het tussen je oren ook goed. dat is erg belangrijk in kuur.

frontload lijkt me zeker geen slecht idee.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X