precies je zou nou ongeveer niet meer te stoppen moeten zijn in de gym, en alle oude gewichten moesten vanzelf omhoog gaan... khoop echt dat je deze week gaat knallen..
Kuur testo e + deca
Collapse
X
-
Hey bro ik vind persoonlijk je doseringen wat laag voor jou lengte en gewicht! Dan moet je er ook niet teveel van verwachten, het kan ook zijn dat je bv niet goed op deca gaat! Ik vind 5 kilo na een week of 5 zeker niet slecht hoor, en als je zegt dat je geiler bent dat zit het met die spullen ook wel goed! Dont worry neem de volgende x gewoon 500mg test en 400mg deca en neem er de eerste 6 weken wat dboll bij! Weet zeker dat je dan veel meer tevreden gaat zijn!
Succes verder!Mr. HOLLAND 2006 NAC
Mr. HOLLAND 2007 NAC
3e Mr. WORLD 2007 NAC
Comment
-
Originally posted by Mr. B.I.G. View PostHey bro ik vind persoonlijk je doseringen wat laag voor jou lengte en gewicht! Dan moet je er ook niet teveel van verwachten, het kan ook zijn dat je bv niet goed op deca gaat! Ik vind 5 kilo na een week of 5 zeker niet slecht hoor, en als je zegt dat je geiler bent dat zit het met die spullen ook wel goed! Dont worry neem de volgende x gewoon 500mg test en 400mg deca en neem er de eerste 6 weken wat dboll bij! Weet zeker dat je dan veel meer tevreden gaat zijn!
Succes verder!
Comment
-
dit las ik nog even op site eigenkracht.nl
missch. dat je voor je training een dikke vette weightgainer met veel dextrose moet nemen
Anabolen bevorderen de aanmaak van eiwitten in de spier en kunnen spierafbrekende processen tegengaan. Hierdoor worden de spieren dikker en sterker. Het uiteindelijke effect van anabolen op de spieren wordt bepaald door de hoeveelheid anabolen in relatie met de hoeveelheid receptoren. Als de spieren niet worden voorzien van de nodige energie en bouwstenen (voeding) hebben anabolen een veel kleiner effect.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Status eind week 6:
Kracht nog niet toegenomen. Mijn gewicht is nu 102kg. Dus 0.2 kg minder dan vorige week. Blijf nu dus op de 4kg hangen. Ga nog 1 week verder en dat stop ik met deze kuur. ben benieuwd wat uiteindelijk van de zeer moeilijk gewonnen 4kg blijft zitten.
@bruce, Met weightgrainer wordt ik nog vetter. Zal wel wat meer dextrose gaan nemen voor de training.
Comment
-
Originally posted by Mr. B.I.G. View PostDenk dat je toch echt iets niet goed gedaan hebt gozer... 4 kg is te weinig voor de eerste keer, of je vet% moet drastisch omlaag gegaan zijn?!!!
Dat het te weinig is ben ik ook van bewust, Ik eten voldoende ( zie schema in deze log, Heb het wel aangepast op advies van Mr. symmetrie). Ik denk dat de combo test+deca niet goed bij me werkt.
Heb vandaag na 6 weken EINDELIJK een kracht toename gehad. Ik drukte 10 Kg meer weg met bankdrukken.!!!
Goed nieuw dus
Maar goed ik gaf aan te stoppen na week 7 maar als deze krachttoename aanhoud maak ik m'n 10 weken kuur af.
het spul blijkt toch echt te zijn, waar ik toch behoorlijk aan begon te twijfelen. Weet ik in ieder geval nu wat ik in m'n lijf spuit. Dat was ook de reden waarom ik week 7 wou stoppen.
Comment
-
Heb je het laten testen dan? Er kan veel mis zijn met 'spulletjes' . Het kan bijvoorbeeld ondergedoseerd zijn. Daar hebben redelijk wat boardmembers al eens mee te maken gehad. Wel blij voor je dat je eindelijk een krachttoename beleeft. 10 kg extra is trouwens erg veel ineens.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by Mr. Symmetry View PostHeb je het laten testen dan? Er kan veel mis zijn met 'spulletjes' . Het kan bijvoorbeeld ondergedoseerd zijn. Daar hebben redelijk wat boardmembers al eens mee te maken gehad. Wel blij voor je dat je eindelijk een krachttoename beleeft. 10 kg extra is trouwens erg veel ineens.
maar de 10 kg toename. Ja is inderdaad veel . je had m'n gezicht moeten zien toen ik het voor elkaar kreeg. Wat als een kind zo blij.
Comment
-
Originally posted by pjas View PostQua testen , Tja, Dat is een probleem. Ik heb namelijk geen adres waar ik dat kan doen. Zou het graag ook zelf wilen weten wat ik naar binnen spuit.
Hierdoor weet je ieder geval of je goede spullen hebt (niet of deze ondergedoseerd is). Let wel dat de afgifte van testosteron geleidelijk is.
Greetz
Comment
-
Originally posted by bruce View Postmoet je opletten. nu gaat het tussen de oren ook ineens lekkerder. dus je kan wel verwachten dat het nu goeie kant opgaat.
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostJe kan toch tijdens je kuur de bloedwaarden laten bepalen en dan met name de relatie testosteron epi testosteron.
Hierdoor weet je ieder geval of je goede spullen hebt (niet of deze ondergedoseerd is). Let wel dat de afgifte van testosteron geleidelijk is.
Greetz
Comment
-
Originally posted by pjas View PostJe moest eens weten hoe blij dat ik was. Lucht toch wel op. Een front load lijkt me de volgende keer wel aan te bevelen in mijn geval. Nu maar hopen dat ik nog wat ga gainen.
frontload lijkt me zeker geen slecht idee.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment