Kuur testo e + deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Status eind week 8:

Gewicht 102.5kg. Dat wil dus zeggen 0.5 kg verloren. (Verrassend is dat mijn BF met 1% is gezakt). Ik zal waarschijnlijk de laatste 2 weken ook niets meer gaan winnen. Maar de kracht en de pomp zijn geweldig.
    Last edited by pjas; 16-10-2006, 10:07.

Comment

Tuurlijk kun je nog massa winnen: maak wat wijzigingen in je trainingsschema en probeer nog wat meer te eten. Bijvoorbeeld een extra weightgainshake tussendoor levert je al weer zo''n 500 extra calorieën op. Blijf vooral gretig!
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by pjas View Post
        Ja, helemaal mee eens. Maar hoe zijn jou vervolg kuren gegaan? Heb je toen wel massa gepakt en met welke spulletjes?
        Mijn laatste kuur was test- tren en hgh, de echte masse heb ik toch gepakt met mijn test only en opstart met dbol, enkel kan ik geen dbol meer verdragen nu, mijn eetlust is dan volledig weg , wordt er chagrijnig van, en krijg er een benauwd gevoel van.

Grtz
        stil growing

Comment

Status eind week 9:

Zit nu op 103Kg. Dus in totaal 5 kg winst. Kracht is niet verder toegenomen. Ga de laatste week geen deca meer nemen maar wel gewoon m'n testo schots. Dit om mijn herstel te versnellen. Kan dan 1 week eerder beginnen met nakuren. Ben benieuwd hoe veel ik kan behouden.

Comment

Eerder stoppen met deca is een goed idee.
            Ben ook benieuwd hoeveel je gaat vasthouden, bijna alles mag ik hopen gezien de gains.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Einde week 10:

vandaag is de laatste injectie gezet.
              Even een evaluatie van de gehele 10 weken.

week 1-6: geen kracht toename maar wel 4 kg winst
              week 7-9: Deze weken is er een kracht toename geweest maar bijna geen groei in kg maar voor de spiegel kijkend een duidelijke verandering.
              week 10: heb deze week 1 kg verloren ben uiteindelijk op 4 kg winst geeindigd.( moet wel zeggen dat ik minder heb gegeten. Het kwam mijn keel gewoon uit. Tja... het eindresultaat is ook niet echt motiverend.

Dit resultaat had ik ook met m'n winstrol only kuur van 6 weken met 40mg/dag. Ik begrijp het nog steeds niet want het spul lijkt toch behoorlijk echt. Mijn suplier gaf aan zelf er prima op te groeien. Het kan 2 dingen zijn:
              1. Ik groei gewoon niet op de combi Deca+ testo ( zoals Snipkes testo only kuur ook niet echt aansloeg)
              2. Het is ondergedoseerd want ik heb wel kracht gekregen alleen vrij laat en ben toch kilograms aangekomen met een dikkere kop. Hoor dit ook van mensen om me heen maar geen reactie over bodytoename. Vrij frusterend zullen jullie begrijpen.

Ik klinkt vrij negatief omdat ik dit berichtje gefrusteerd zit te typen. ( heb me net gewogen) Ik zit nu te tobben om in maart een cut kuurtje te doen maar goed ik heb de massa toename niet gekregen met mijn kuurtje dus weet nu niet goed wat ik moet gaan doen. In ieder geval wil ik m'n dikke kop kwijt.

Ik hou jullie op de hoogte of de kilotjes een beetje blijven zitten

Comment

Dikke kop verdwijnt is vocht als dat zo is zal je ook nog wel wat gewicht in achteruitgaan. Heb je vet% laten meten voor en na de kuur? Als je nu een paar %droger bent moet je dit ook verekenen op je gains. Persoonlijk vind ik 4 kg niet eens zo slecht, eigenlijk 5 maar je had minder gegeten. Zeker als je kijkt naar de hoeveelheden as is dit heel netjes.

Naturel kun je als je alles goed hebt 2kg spiermassa aan komen per jaar heb ik weleens gelezen. Dus je pakt nu 2 jaar in 10 weken.

Greetz
                Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

is idd wat frustrerend. dikke kop die verdwijnt is ook weer kg ofzo
                  ben ook erg benieuwd wat het wordt
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Status 3 weken na de kuur.

Zit nu in m'n nakuur. De kilo's smelten als sneeuw voor de zon. Zit nu op 100,2kg. Dus het nettoresultaat tot nu toe is 2,2 kg. met een massa kuurtje.
                    Zeer teleurstellend. Mijn libido is ook niet ingekakt en heb totaal geen last van de dip na gebruik. Kracht is ook niet afgenomen.
                    Snap er allemaal niets van.

Ga de volgende keer niet meer voor Human Grade. Maar voor underground labs. Weet ik in iedergeval dat de werkende stoffen ( in juiste dosering) er in zitten. Met deze kuur HG heb ik dus zwaar m'n twijfels.
                    Last edited by pjas; 15-11-2006, 10:28.

Comment

• Originally posted by pjas View Post
                      Status 3 weken na de kuur.

Zit nu in m'n nakuur. De kilo's smelten als sneeuw voor de zon. Zit nu op 100,2kg. Dus het nettoresultaat tot nu toe is 2,2 kg. met een massa kuurtje.
                      Zeer teleurstellend. Mijn libido is ook niet ingekakt en heb totaal geen last van de dip na gebruik. Kracht is ook niet afgenomen.
                      Snap er allemaal niets van.

Ga de volgende keer niet meer voor Human Grade. Maar voor underground labs. Weet ik in iedergeval dat de werkende stoffen ( in juiste dosering) er in zitten. Met deze kuur HG heb ik dus zwaar m'n twijfels.
                      Erg vervelend voor je, kerel! Hoop dat de spullen die je dan wél hebt ingespoten niet schadelijk blijken te zijn...
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X