welke kuur moet ik als de eerst nemen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke kuur moet ik als de eerst nemen?

ik wil ook kuur gaan gebruiken maar ik weet niet welke
    a.u.b help me.
    mijn naam is Buntje
    ik ben 24.
    ik weeg ongeveer 62 k.g
    1.72 hoog

Alhoewel ik geen kenner ben zie ik aan je stats dat je nog lang niet aan AAS moet gaan denken. Je moet naturel minimaal nog 10 kg kunnen pakken. Post je voedingsschema eens en is je training helemaal in orde..? Ik weet niet hoe lang je al aan het trainen bent maar zorg in ieder geval dat je een solide basis hebt voordat je aan de "roids" begint.
    liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

imo kan hij naturel wel meer dan 20 kilo nog pakken..., ik ben 16 jaar 1,72M en 61 kilo.. Ik zie mezelf nog wel een aantal jaar groeien, heb je haast ofzo? Weet dat als je eenmaal AS hebt gebruikt, het moeilijk is ooit nog naturel te gainen. Kzou het NOOIT doen in jou geval, NOOIT.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

idd besteed je geld aan voedsel daar kom je de winter mee door.

Comment

mooie foto bij je gegevens :/
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Bunyarit View Post
            ik wil ook kuur gaan gebruiken maar ik weet niet welke
            a.u.b help me.
            mijn naam is Buntje
            ik ben 24.
            ik weeg ongeveer 62 k.g
            1.72 hoog
            Lees terwijl ook even de forumregels en zal je zien dat deze vraagstelling niet geapricieerd wordt. Je bent duidelijk nog niet klaar om aan as te zitten , je bent 24 jaar en zit op het hoogste van u eigen testproduktie, profiteer daarvan en eet als een beest en ga trainen, bij deze gesloten

Grtz
            stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X