hey how

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hey how

Yo manne, ff jullie mening en advies over het volgende:

had gedacht aan een kuurtje met trenbolone acetate, deca en wintabs (nakuurtje volgt ook!)

nu had ik graag geweten iemand ervaring heeft met de combinatie van deze stuff (in het bijzonder de trenbolone acetate) en wat jullie denken van de doseringen

week 1 - 6:
    trenbolone acetate - 75 mg/ om de dag
    deca: 200 mg/week
    winstrol tablets: 15 tabs/dag (2mg per tab)

mijn vorig kuurtje is 6 maand geleden, dit was met sustanon en deca (+ nolvadex)

stats:
    1.80 meter
    78kg

greetz!
    Last edited by Mr.Powerhouse; 26-08-2006, 13:02. Reason: titel veranderen

Oef... waar zal ik beginnen?
    -Ik vind je gewicht nog te laag om te kuren.
    -Naturel valt er voor jou nog veel te halen, als je met een goed voedings- en trainingsschema aan de gang gaat.
    -Trenbolone en deca leggen allebei je systeem volledig plat, incl je libido, daar zal de winstrol nauwelijks iets aan kunnen veranderen.
    -Tren vind ik een te zwaar produkt voor een 2e kuur bij jouw gewicht.
    -6 weken deca? Deca wordt pas actief in de 4e week. Betekent dat je maar 3 weken profijt hebt van dat goedje.
    -Een goede kuur heeft als basis testosteron.
    -Winstroltabletten van 2 mg? Heb je Zambon? Dan is 30 mg voldoende. Heb je een ander merk? Dan is 30 mg waarschijnlijk net niet toereikend.

Advies: héél veel gaan lezen/bestuderen en liefst nog stoppen met anabolen. Vervolgens eerst je genetische potentie volledig uitbuiten i.p.v. platleggen.
    Last edited by Mr. Symmetry; 26-08-2006, 15:32.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

tren en deca moet je NOOIT samen nemen.
      Testo en tren daarentegen wel. jammer dat je na kuren 78kg bent, dat betekent dat het niet veel was toen je begon. mar jah... das achteraf.
      tren is zeker zwaar zoals mr. sym. zegt.
      maar als je het perse wil gebruiken is het icm winstrol zeker een goede combi.
      75mg isn iet veel om de dag (uit ervaring) zou ed moeten zijn. maar je bent nog licht in gewicht dus moet kunnen.
      dus...... 50mg gs winny en 75 mg tren om de dag. (ik ga ervan uit dat je gs heb aangezien je ook tren hebt)
      zeker geeen deca erbij. dan moet je testo nemen

zeker eens met overige comment van mr. symmetrie
      Last edited by bruce; 26-08-2006, 19:00. Reason: vergeten:
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X