hoi allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

toch maar de helft

ok dan ik zal het proberen met de helft sustanon en 400 deca.
    enanthate heb ik al is gehad en dat werkte bijna niet.
    en het aantal kuren dat ik hiervoor heb gehad zijn er een stuk of tien.
    heb hier wel 20 a 25 kilo aan over gehouden
    mijn eerste kuur had ik een jaar of 5 geleden en sindsdien 2 x per jaar
    een kuurtje

Comment

nakuur

kan iemand mij dan ook advies geven over een goeie nakuur
      heb na een kuurtje wel eens pregnil gebruikt maar voor de rest
      vond ik dat niet zo belangrijk stom ja maar ik heb wel meer dingen
      gedaan die ik beter niet kon doen.

Comment

zoek maar op nakuur of clomid of nolvadex. vind je 100.000 antwoorden.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik ben wel geschrokken van de kuur die ik was begonnen
          mijn eigen test. opbouw ligt helemaal plat.
          ik ga eerst even over op clomid kan daarna wel weer beginnen
          met een nieuwe kuur maar dan gebaseerd op de informatie die ik
          heb gekregen van jullie.

Comment

Verstandig kerel, maar al je vorige kuren hebben je systeem toch ook volledig plat gelegd? Hoe kan het dat je 5 jaar na dato pas schrikt?
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

scherp, mr. sym
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Manmanman toch, als je al zo 10-tal kuurtjes achter de rug hebt die even "goed" waren als diegene die je eerst voorstelde...

The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

met die andere kuren had ik daar geen last van dat mijn systeem plat gelegd werd.
                  daarom was ik nu ook geschrokken en ben ik op clomid overgegaan.

kan iemand mij vertellen wanneer ik weer kan beginnen met een andere kuur.
                  las ook ergens dat je pregnil kan gebruiken tijdens je kuur.

Comment

Originally posted by koppesneller View Post
                    met die andere kuren had ik daar geen last van dat mijn systeem plat gelegd werd.
                    Met wat kuurde je dan, M&M's ofzo, ik denk eerder dat je dat nooit hebt gecontroleerd, praat er eens over met de dokter want na langere tijd en meerdere kuurtjes komt het veel moeilijker op gang. Hier heb ik wat meer info voor je gevonden uit een post van Castaway..

Uit het boek Sport en Doping van Willem van Stuijvenberg, ik citeer:

Subtiel evenwicht door terugkoppeling
                    De productie van 'lichaamseigen' testosteron wordt onder normale omstandigheden geregeld door een effectief terugkoppelmechanisme waarbij hormonen zijn betrokken uit de hypthalamus (deel van de tussenhersenen) en uit de hypofese, de belangrijke klier die zeer beschut in het midden van de schedelbasis ligt en een aanhangsel vormt van de hersenen.
                    De afgifte van deze gonadotrope (de geslachtsklieren beïnvloedende) hormonen is bij de man afhankelijk van de hoeveelheid testosteron in het bloed. Is weinig testosteron voorhanden dan geeft de hypothalamus een hormoon af (het LH- 'Releasing' Hormoon: LHRH) dat de hypofese aanzet tot aangifte van onder meer het hormoon LH (Luteïserend Hormoon). Dit LH signaleert vervolgens aan de cellen van Leydig in de mannelijke geslachtsklieren dat er meer testosteron moet worden geproduceerd.
                    Is véél testosteron in het bloed aanwezig, dan zal de hypothalamus weinig of geen LHRH afgeven. Ook ruim en langdurig gebruik van anabole steroiden remt die afgifte. Gevolg is dat het voor de geslachtsklieren bestemde signaal om wat meer testosteron af te staan alsmaar zwakker wordt. De testikels zullen vervolgens allengs minder in staat zijn om op de nog nauwelijks toegezonden 'signalen' (de hypofesehormonen) te reageren: hun productie van testosteron (en ook van sperma) wordt voortdurend geringer en zal ten slotte geheel worden gestaakt. En het desbetreffende orgaan, dat nu niets meer om handen heeft, zal atrofiëren (verschrompelen), met impotentie als gevolg.

Iets eenvoudiger uitgelegd:

Als je weet dat de bloedwaarden m.b.t. testosteron bij een gezonde man liggen tussen de 10 - 30 nmol/l en dat bij deze waarden de productie gewoon doorgaat, gemiddeld 7 mg per 24 uur (variërend van 4 to 14 mg) en is sterk van dagschommelingen, dan zie je op de image na toediening van 1 Sustanon á 250mg/ml de bloedwaarden stijgen.

Bij deze stijging zal dus de hypothalamus minder of géén LHRH gaan afgeven, het lichaam gaat dan zelf minder testosteron aanmaken, zoals beschreven in "Sport en Doping".
                    Dus als je meerdere weken aaneengesloten AS toedient, dan pas neemt je eigen productie
                    af en uiteindelijk komt deze stil te liggen.

Tijdens een kuur is niet te controleren of je eigen productie stil ligt, advies is daarom ook altijd bloedcontroles te laten doen na het kuren, zodat je weet of je eigen productie weer goed is.Dus ga even langs bij je dokter man...
                    Grtz
                    -C-
                    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                    -2 know what we don't know
                    -No Pain No Gain!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X