Hallo allemaal is weer een tijdje geleden dat ik gepost heb. Ben nu weer ruim een maand klaar met mijn kuurtje (10 weken 250mg sus eod en 500mg tren ew). Heb hier een kleine 5 kilo mee gewonnen. Zit nu weer een beetje te surfen wat ik volgend jaar eens zou kunnen gaan doen. Wil iets langer stoppen dan normaal (maandje of 6) en wil even aankijken of ik dalijk nog tijd genoeg heb om te trainen als de kleine er is (tijd maak ik wel ).
Dit vond ik wel 2 leuke kuurtjes om te doen en ben benieuwd naar jullie kritische commentaar .
Kuur 1 zou een "massa kuur" voor moeten stellen en de bedoeling is hier een kilo of 8 mee aan te komen. Dit in combinatie met een hoog calorie dieet. Het gewicht zou dan van 111 naar 119 moeten gaan en dit bij plus minus 12%.
Week 1 tot en met 10 750mg test-e ew
Week 1 tot en met 10 600mg deca ew
Week 1 tot en met 4 50mg dboll ed
Kuur 2 zou een kuurtje worden om te cutten en wat meer spierdefinitie te krijgen. Met deze kuur icm een calorie arm dieet zou mij naar de 8% moeten brengen.
Week 1 tot en met 10 100mg test prop eod
Week 1 tot en met 10 400mg tren ew
Week 1 tot en met 6 50mg anavar ed
week 6 tot en met 12 masteron 75mg eod
Dit leken mij 2 aardige kuurtjes ben benieuwd naar jullie reacties
Greetz banana.......
Dit vond ik wel 2 leuke kuurtjes om te doen en ben benieuwd naar jullie kritische commentaar .
Kuur 1 zou een "massa kuur" voor moeten stellen en de bedoeling is hier een kilo of 8 mee aan te komen. Dit in combinatie met een hoog calorie dieet. Het gewicht zou dan van 111 naar 119 moeten gaan en dit bij plus minus 12%.
Week 1 tot en met 10 750mg test-e ew
Week 1 tot en met 10 600mg deca ew
Week 1 tot en met 4 50mg dboll ed
Kuur 2 zou een kuurtje worden om te cutten en wat meer spierdefinitie te krijgen. Met deze kuur icm een calorie arm dieet zou mij naar de 8% moeten brengen.
Week 1 tot en met 10 100mg test prop eod
Week 1 tot en met 10 400mg tren ew
Week 1 tot en met 6 50mg anavar ed
week 6 tot en met 12 masteron 75mg eod
Dit leken mij 2 aardige kuurtjes ben benieuwd naar jullie reacties
Greetz banana.......
Comment