Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (studio54 @ Mei. 15 2003,10:24)]nou ik weet alleen maar dat ik doodziek ben geweest...!!!
maar ben er wel weer bovenop aan het komen ...
mijn keel doet nog een beetje raar maar voor de rest gaat het wel weer...
ben wel gewoon blijven trainen...
doorzettertje hé....!!!
Wel ff naar je dokter gaan om te kijken of je geen keelontsteking hebt, btw kan ook heel goed een allergische reactie zijn, gewenning van je lichaam. Tis niet natuurlijk die hoge hoeveelheid test, dus begint je lichaam wat te protesteren. Denk dat je grote kans hebt dat dat het is.
week 3 is ingegaan...
heb me vandaag voor het eerst gewogen omdat ik geen obsessie van mijn gewicht wil maken...
ben van 71.6 naar 75 kilo gegaan in een goeie 2 weken dus daarmee zijn we op de goeie weg...
ook in kracht er op vooruit gegaan...
heb deze week nog geen benchpress gedaan maar woensdag ben ik daar ook eens benieuwd naar ...!!!
pressdown was vandaag 80kg
toch een goede vooruitgang voor mijn doen...
heb me ook een goede whey eiwit aangeschaft van interactive nutrition (TOTAL WHEY)
dus denk dat ook dat een goede aanvulling is op mijn voeding
(ben niet zo'n goede eter)
weer een kleine 2 kilo aangekomen...(76.7kg)
kracht merk ik deze week nog niet veel vooruitgang in...
verder gaat het lekker...
armen groeien ook goed....!!!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment