Heren wie weet of je ontstekingsremmers kunt gebruiken tijdens je kuur? Heb al een tijdje last van mijn linker arm/elleboog, zit een beetje beginnend tendonitis en/of bursitis. Wellicht ligt het aan de "poundage" die ik gebruik (70-80 kg biceps curl, 70 kg french press, 110-120 kg lat pully - zijn volgens mij de oefeningen die het meest last veroorzaken bij mij). Zit nu ong anderhalve week in mijn kuur en ben binnenkort van plan zwaarder te gaan trainen. Met mijn kuurtje ben ik wel minder last gaan krijgen
Kuurtje gaan trouwens erg goed ben in anderhalve week iets van 4 kilo aangekomen op 500 mg sust per week. Er zal wel wat vet bij zitten want ik eet veel (mijn sixpack is aan 't verdwijnen). Denk ook niet dat ik dit zo blijft anders kom ik iets van 15 kilo ofzo aan.
Kuurtje gaan trouwens erg goed ben in anderhalve week iets van 4 kilo aangekomen op 500 mg sust per week. Er zal wel wat vet bij zitten want ik eet veel (mijn sixpack is aan 't verdwijnen). Denk ook niet dat ik dit zo blijft anders kom ik iets van 15 kilo ofzo aan.
Comment