Dat was genieten
K1 Semmy Schilt
Collapse
X
-
Alistair Vs Duffee ( dream titel )
Omdat jullie er zo van genieten hier zijn laatste gevecht
YouTube - k-1 Dream Dynamite! ?DREAM Heavyweight bout: Alistair Overeem vs. Todd Duffee full fight
Comment
-
Het is hier traditie dat op oudjaarsavond een K1 gala op TV uitgezonden wordt. Dat gala wordt meestal op dezelfde dag (31 december) of een dag eerder gehouden. Ik heb het deze keer niet tot het einde (middernacht) volgehouden: ik vond de meeste partijen gewoon veel te saai. De partij van Alistair werd al redelijk vroeg uitgezonden dus die heb ik wel gezien. Helaas was dat snel over.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
--
dan plaatsen we hem gewoon even opnieuw, iets mindere kwaliteit helaas maar was ook weer een erg kort gevecht van alistair.
YouTube - Alistair Overeem vs. Todd Duffee full fight k-1 Dream Dynamite! ?DREAM Heavyweight bout
Comment
-
-
spam
daar word je toch echt schijtziek van die klote spam..... liefst trek ik die gasten door de computer heen.....
verneukt gewoon je avond, begint te lijken op die telefoontjes die je krijgt tijdens je eten......mag ik u wat vragen stellen? NEEEEEEEEEEE OPZOUTEN !!!
ik maakte pas geleden iets mafs mee, kreeg ook zo'n vrouw aan de lijn ik zeg tegen haar ik heb nu even geen tijd en ze begon gewoon door te lullen dus ik hield hem van me oor af, toen ik me oor erop deed was ze nog bezig en ik zeg IK HEB GEEN TIJD MEVROUW, ja maar zegt ze.... gelijk de hoorn erop gegooid. ik wacht niet meer op dat soort mensen ze worden ervoor ingehuurd om afgezeken te worden....
zo dat lucht op
Comment
-
ik vind k1 en ufc het mooiste wat er is. zou ook graag willen doen. mijn vechtskills testen met anderen en nog geld voor krijgen ook. zo vaak gevochten maar had altijd nadelen kapotte kleren blauw oog strafblad je kent het wel. ik vind remy bonjasky zo nice vechten. mooie high kicks. ben de laatste tijd high kicks aan perfectioneren op de heavy maar ging laatst vet hard onderuit in de gym omdat ik gladde schoenen aan had zag je iedereen kijken xD nederland brengt goede k1 vechters voort ik ben trots. en niet te vergeten bas rutten he! heb geleerd van hem dat praten belangrijker is. meeste technieken die ik heb heb ik van hem gejat haha. heb een keer met hem gepraat op een seminar. niemand kan aan die man tippen. charisma gek niet normaal. nice topic :P
Comment
-
Originally posted by Straatvechter View Postik vind k1 en ufc het mooiste wat er is. zou ook graag willen doen. mijn vechtskills testen met anderen en nog geld voor krijgen ook. zo vaak gevochten maar had altijd nadelen kapotte kleren blauw oog strafblad je kent het wel. ik vind remy bonjasky zo nice vechten. mooie high kicks. ben de laatste tijd high kicks aan perfectioneren op de heavy maar ging laatst vet hard onderuit in de gym omdat ik gladde schoenen aan had zag je iedereen kijken xD nederland brengt goede k1 vechters voort ik ben trots. en niet te vergeten bas rutten he! heb geleerd van hem dat praten belangrijker is. meeste technieken die ik heb heb ik van hem gejat haha. heb een keer met hem gepraat op een seminar. niemand kan aan die man tippen. charisma gek niet normaal. nice topic :P
Comment
-
muaythai.nl-Rijdt Bonjasky een scheve schaats?
haha, dit soort programmas interesseren me 0 leuk geprobeert om kijkcijfers te trekken..
Comment
-
dan wil ik Hong Man Choi ook pirouetjes op het ijs zien draaien..hehe..There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment