Originally posted by frankey
View Post
Meeting 8 Juni Almere
Collapse
X
-
SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
-
Originally posted by Mvos View PostSuper gezellige dag gehad gisteren.
De groep was wederom leuk met mensen die kwamen om te trainen en gezellig wat te babbelen.
Gelukkig was het "onzin" gedoe op het forum de laatste tijd bij deze meet totaal niet aan de orde.
Lekker rug gedaan met Talal,Quibus,Protasius en Joey die halverwege mee kwam doen.
Daarna nog even wat setjes banken ,want Joey moest toch nog even zijn diepe vezels raken.
(Diepe vezels was wel de uitspraak van gisteren)
Daarna nog lekker mijn babyvoer/shake/banaan en nootjes (behalve 1) uit een bak zitten eten aan een mooie grote tafel - hongeras fuck
Erg leuk om iedereen weer te zien en vooral om Rainman en Dinky te ontmoeten.
Te weining gelult met Neproadie en East ,maar top dat jullie er weer waren.
Neproadie bedankt voor de pics en de volgende meet ga ik mee aan de slag
Ps,rainman bedankt voor de illegale pre workout!SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by Neproadie View Post
Het eten was erg gezellig, ontspannen sfeer en we hebben flink gelachen met z'n allen. En de bolletjes waren heerlijk.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by rainman View PostZe hadden zeker lekkere bollen!
Ze keken wel een beetje raar toen jij midden in de zaak de rippetoe frontsquat voor ging doen Inferno.
Ik schaam me niet gauw……..I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
haha helden, eten moet ook vast gezellig zijn geweest!
Het was een gezellige dag.
kwam rond kwart voor 1 aan waar rainman jobr en q al stonden te wachten langzaam werd de opkomst groter en groter. over onderwerpen als afgesneden zaadleiders ben ik nu compleet over op de hoogte. voorlopig dus nog niet.
bij binnenkomst kon onze receptionist niet zo goed tellen kleinigheidje verder geen probleem.
begonnen met wat rug oefeningen met q talal en maarten. wat fijne tips gekregen en erg motiverend om weer is met mensen te trainen met dezelfde passie voor de sport. met als gevolg stond vanochtend als een mongool kapot te gaan terwijl de gemiddelde sportschool gebruiker me aan zat te kijken van jongen het is veel te warm om zo zwaar te gaan. met de gedachte bij de laatste sets geen herhalingen tellen gewoon kapot gaan. (ook om de diepe vezels aan te spreken)
gisteren nog even paar setjes bankdrukken gedaan sinds tijden weer 2x100kg gedrukt =)
na de training nog ff gezellig zitten ouwehoeren met zijn allen waar wat mooie verhalen over onder andere brinta i.c.m. kwark naar boven kwamen.
rond half 5 toch de auto aangeslingerd en naar huis gereden.
Bedankt voor de gezellige dag allemaal. heb al zin in de volgende!
Comment
-
Wat een luldebehanger is die rainman ook eh. Zit hij te zeiken dat ik nog benen wil trainen in de gym. En dan ga jezelf nog benen lower body trainen in dat restaurant, front squats en hip thrusts etc. Tjongejonge. Nou snap ik wel waarom jij zo snel weg wilde in die gym daar.. Hehe
Heb altijd het idee dat het forum weer een stukkie gezelliger wordt door deze meets. Veel shit kan bot overkomen via het internet, maar zodra je een gezicht bij de teksten kan plaatsen en je elkaar gesproken hebt wordt het toch net wat anders.
Nu weet je tenminste welke persoon je moet negeren op de meet als hij vervelend is op het forum. Zo'n persoon als Inferno is natuurlijk niet te missen, zo'n vent in een Venom pak herken je gelijk"Straight outta gym"
Comment
-
Nou, wie weet volgende keer.
Welke gym in Almere was het? Volgens mij ben ik daar een keer geweest, als die het is, is het idd een prachtige gym.
Fijn dat het zo leuk was en toffe foto's."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by quibus View PostVond eerlijk gezegd de gasten die er waren op de meet op het forum ook wel relaxed
Shit, nou ben ik weer de botte lul"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostOh zo bedoelde ik het ook niet hoor, ik sprak meer in het algemeen... Iedereen die er bij de meet was vond ik sowieso al dikke prima van wat ik ervan gezien had op het forum. No offence ofzeu.Shit, nou ben ik weer de botte lulSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Weet je wat ik eigenlijk ook wel mooi vind. Ik doe altijd brinta, havermout met kwark eten door elkaar. Ik doe er wel wat water bij anders heb je af en toe zo'n hap zaagsel erbij.
Misschien is dat de reden dat mijn onderarmen zo gegroeid zijn. Elke dag dat cement doorroeren"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment