Originally posted by rinokettlebell
View Post
Ik had al op je site gekeken zoals je wellicht doorhad, maar heb geen referenties kunnen vinden. Zojuist nog eens gekeken en ik kan ze weer niet vinden. Heb je een directe link er naartoe?
Als ik het goed begrijp ga je bij PHP op basis van een 'hormoonprofiel' een voedingsschema en trainingsschema opstellen, toch?
Dan ben ik wel benieuwd naar vergelijkingen tussen een groep die volgens de PHP manier eet en een groep die een voedingsschema volgt waarin de macro's gebaseerd zijn op dat PHP gebeuren, maar anders verdeeld qua tijdstip, bijvoorbeeld. En met een groep met een 'standaard' voedingsschema. En een groep met gewoon dezelfde berekening voor hoeveelheid kcal. Dat soort zaken.
Hoeft niet door jouzelf gedaan te zijn natuurlijk, maar wellicht heb je hier studies over?
Ik bedoel, ik snap je concept wel, maar is PHP nou echt zoveel beter dan een 'standaard' voedings- en trainingsschema? En ik snap dat jij natuurlijk 'ja' zegt, maar ik zou er weleens wat onderzoeken/studies over willen lezen.
Comment