FAIL! FAIL! FAIL! (artikel)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vuurtje
    replied
    Originally posted by Brambo19 View Post
    En waarom zou je ineens 6 maaltijden moeten eten? 3 kan ook hoor. Maar de motivatie is er, das het belangrijkste

    Motivatie is er zeker maar die maaltijde is niet genoeg heb een schema nodig ben er stilletjes mee bezig had er al een gepost maar ze zeiden dat het te veel voor mijn lichaam was en dat is denk ik wel

    Leave a comment:


  • Brambo19
    replied
    Originally posted by vuurtje View Post
    Ik ben het eens met het artikel volg een richting en blijf gaan eten en zwaarder en zwaarder gaan trainen no pain no game hoorde er nog even bij :P haha

    Maar jah ben nieuw heb het moeilijk om goed voedingschema te maken ik kan moeilijk van 3 naar 6 maaltijden plots gaan maar ik kom er wel zeker
    En waarom zou je ineens 6 maaltijden moeten eten? 3 kan ook hoor. Maar de motivatie is er, das het belangrijkste

    Leave a comment:


  • vuurtje
    replied
    Ik ben het eens met het artikel volg een richting en blijf gaan eten en zwaarder en zwaarder gaan trainen no pain no game hoorde er nog even bij :P haha

    Maar jah ben nieuw heb het moeilijk om goed voedingschema te maken ik kan moeilijk van 3 naar 6 maaltijden plots gaan maar ik kom er wel zeker

    Leave a comment:


  • jordy
    replied
    Waar het om gaat is dat je gewoon een middenweg zoekt als bb-er in dit geval. Want iets als DC afdoen als bullshit vind ik toch ook niet helemaal terecht. Maar zoals al zegt, je moet naar de grote lijnen van dit verhaal kijken en opzich hebben ze dan wel gelijk. Gewoon niet zo mierenneuken en de eerste 5 jaar gewoon freten en trainen. Daarna kun je je een beetje druk gaan lopen maken over minder relevante onderwerpen.

    Leave a comment:


  • de sterkste ophaler
    replied
    Originally posted by Unexist View Post
    Sommige mensen zijn nou eenmaal te lui om goede schema's te maken wat voeding en training betreft.

    Denk dat het artikel daarvoor perfect is. gewoon op 5000kcal+ dieet zetten en vreten maar, fuck BF. Als je zwaar benched, squat, deadlift en OHP kom je echt wel genoeg vooruit. Kijk maar naar stronglifts.com die is daar ook geheel op gebaseerd.
    Dat is idd het grappige. Je komt ook zeker vooruit als je gewoon erg zwaar traint met de basisoefeningen en veel eet. Zelfs met junk kom je vooruit. Het is dan alleen geen zuivere bodybuilding meer vanwege het gebrek aan een voedingschema en de toename van bodyfat.

    Leave a comment:


  • Unexist
    replied
    Sommige mensen zijn nou eenmaal te lui om goede schema's te maken wat voeding en training betreft.

    Denk dat het artikel daarvoor perfect is. gewoon op 5000kcal+ dieet zetten en vreten maar, fuck BF. Als je zwaar benched, squat, deadlift en OHP kom je echt wel genoeg vooruit. Kijk maar naar stronglifts.com die is daar ook geheel op gebaseerd.

    Leave a comment:


  • de sterkste ophaler
    replied
    Originally posted by jordy View Post

    Bouw eerst je huis en ga dan pas je kozijnen schilderen.
    Schitterend. Zo zouden veel mensen eens moeten denken die met deze sport beginnen!!!

    Leave a comment:


  • jordy
    replied
    Zal niet het zeggen dat ik het een briljant stuk vind, maar kan er zeker wel in komen. Die fail is als je het mij vraagt dus niet terecht. Tuurlijk, er word een hoop onnodig in geschreeuwt, maar dat betekent nog niet dat het bullshit is.
    1 ding wat hier heel erg naar voren komt en wat ze natuurlijk ook gewoon duidelijk proberen te maken is het volgende.

    Je hoort en ziet het overal. Als het over bb/fitness gaat word er altijd hevig over gediscussieerd, waar dan ook, of dat nu in de sportschool is, op discussiefora als deze, maakt niet uit. Dagelijks hetzelfde gezeik.

    Hoeveel reps moet ik maken voor massa? Welk merk proteine is het beste? Moet ik 5 gram crea nemen of 10 per dag? Voor of na het ontbijt? Blabla, ik roep nu maar wat natuurlijk. Maar dat zijn dus dingen die dagelijks voorbij komen. En in de grote lijnen voegt het weinig toe.

    Dus wat hun duidelijk willen maken is gewoon maak je niet zo druk over al die kleine k*t details. Gewoon hard trainen. Niet bij elke set je reps gaan tellen. Als je echt in je set 'kruipt' weet je achteraf niet eens hoeveel reps je gedaan hebt. En in principe boeit dat ook gewoon niet zo heel veel.

    Kijk, ik snap dat hoe meer gevorderd je raakt, hoe belangrijker details worden. Maar in veel gevallen komt dat echt nog niet ter sprake.

    Bouw eerst je huis en ga dan pas je kozijnen schilderen.

    Leave a comment:


  • Yawgmoth
    replied
    Originally posted by maxime View Post
    geniaal artikel
    x2
    This just in…if you want muscle, you need to eat big. If you want to be a 220 mass monster, but only weigh 120, you need to start eating like you weigh 220 pounds.

    How long should I bulk before I cut? FAIL! Eat until people at the gym start asking you where you get your steroids from. Then, and only then can you start cutting.


    Should my bulk be dirty or clean? FAIL! Grab a shovel and get to gettin’.
    Whole milk has fat! Almonds have fat! I can’t eat fat! FAIL! Listen, drinking whole milk and lifting heavy ass weights equals muscle mass.
    Whamkazam

    Should I do cable crossovers before or after flyes, and should incline bench be performed with a 22 degree angle, or a 24 degree angle? FAIL! It doesn’t matter – Lift heavy ass weights!
    Kunnen we daar misschien een sticky van maken
    Last edited by Yawgmoth; 22-06-2010, 17:21.

    Leave a comment:


  • dynobet
    replied
    Originally posted by maxime View Post
    geniaal artikel
    kun je uitleggen waarom je het een geniaal artikel vind?

    Leave a comment:


  • maxime
    replied
    geniaal artikel

    Leave a comment:


  • de sterkste ophaler
    replied
    Originally posted by GeneralIx View Post
    Grote lijn (lift heavy) kan ik inkomen, verder vind ik het geen daverend stuk.
    Precies. Er wordt niks onderbouwd, enkel op Emile Ratelband achtige wijze (Tjakkaaaaa!) geschreeuwd dat je moet trainen en vreten. Op zich een waarheid maar het is niet zo zwart en wit als hier staat. Het menselijk lichaam is vele malen complexer.

    Leave a comment:


  • Lukas
    replied
    Heb het gelezen en staat vol sloganeske prietpraat.
    Er is geen enkele (wetenschappelijke) onderbouwing meegegeven in dit 'artikel'.

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Grote lijn (lift heavy) kan ik inkomen, verder vind ik het geen daverend stuk.

    Leave a comment:


  • de sterkste ophaler
    replied
    Hahahaha echt komisch dit artikel, maar er zit zeker een kern van waarheid in. Het menselijk lichaam is vrij complex, maar "lifting heavy ass weights" is zeker het allerbelangrijkste. Het is het hele voeding gebeuren dat bodybuilding zo vreselijk complex maakt.

    Leave a comment:

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

pornvideohd.net
izmir escort kayseri escort gaziantep rus escort
Antalya Escort
sikis
eskisehir escort porno
gaziantep escort gaziantep escort
İstanbul Escort
Working...
X