Naam wijzigen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Naam wijzigen

Weet iemand toevallig hoe ik mijn gebruikersnaam kan wijzigen?

Heb overal gekeken maar ik kan alleen e-mail adres wijzigen vinden

Groeten Erik

is geen optie voor

misschien wil een mod je helpen, want je achternaam in je username is nooit handig.

Comment

Is dat niet te vinden onder gebruikersinstellingen?
      getting back in shape...

Comment

Ja precies ik wil mijn achternaam weg hebben, maar dat staat niet bij persoonlijke instellingen.

Hoe kan ik een MOD bereiken heb al gezocht naar een e-mail adres maar kan het niet vinden.

Comment

luiwammes! :P

http://forum.bodynet.nl/members/generalix.html

Comment

Haha ik verbaas me zowiezo al vaak dat mensen hun eigen naam gebruiken, ik la svan de week ergens dat werkgevers tegenwoordig nieuw personeel gewoon via internet scannen, sta je met je dikke kuur op internet lijkt me niet handig.

ps mocht het niet kunnen maak je toch een nieuwe aan

Comment

Lijkt me wel handig als je het kan wijzigen! misschien een agendapuntje voor de mods? Zou ook graag van me gebruikersnaam afwillen

Comment

Zal eens aan Shanasse vragen hoe ik je gebruikersnaam aan kan passen. Kan wel alles aanpassen, maar er is geen save knop. Wellicht omdat ik geen admin ben. Zal eens kijken voor je.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zou het raar vinden om je naam te veranderen!! Zo kan iedereen maar op elk moment van naam wisselen, wordt dan aardig onduidelijk in sommige topics.

grtz.
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Als je er een goede reden voor hebt moet een mod dat voor je kunnen regelen. Maar het moet inderdaad geen optie worden onder gebruikersinstellingen. Dat zou echt veel vage situaties opleveren.
                    Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Heb het inmiddels aan Shanasse gevraagt, Tja beetje dom om mijn achternaam er bij te zetten, maar niet bij nagedacht toen ik mij aanmelde.
                      Maargoed ik zal vast niet de enigste zijn die dit wel eens meegemaakt heeft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X