Keto forum ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keto forum ?

Het zou me interessant lijken om een nieuw forum te openen alleen voor Keto discussies.
    Nu moet je steeds de zoek functie gebruiken, zou handiger zijn moest dit in een appart forum komen te staan, omdat het toch redelijk afwijkt van het gewone voedingsschema. Merk ook dat er meer en meer mensen geïntresseerd in zijn.

Originally posted by lambi View Post
    Het zou me interessant lijken om een nieuw forum te openen alleen voor Keto discussies.
    Nu moet je steeds de zoek functie gebruiken, zou handiger zijn moest dit in een appart forum komen te staan, omdat het toch redelijk afwijkt van het gewone voedingsschema. Merk ook dat er meer en meer mensen geïntresseerd in zijn.
    Keto topic bedoel je?
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ja , mss bij voeding , nu is er : *dagelijkse voeding, *recepten, *voedingssupplementen, *afslanken, , mss dat het daaronder past ?

Comment

Je kunt een ketotopic maken onder afslanken en dagelijkse voeding, maar er een heel subforum voor maken lijkt me onzin. Keto is een template voor een voedingsschema, niet meer niet minder. Daarom zou het ook vreemd zijn om er een heel subforum voor aan te maken.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja en nee...

als er een hele groep mensen waren die aan keto waren dan zou een keto subforum handig zijn (zie bodybuilding.com/voeding keto sub forum)

maar ik denk dat ik de eenige bent die aan keto hier is
          als er meer mensen waren zou het fijn zijn keto recepten keto logjes keto progressie etc etc

Comment

Ja en maak dan gelijk bij trainingsschemas ook effe subforums: FB UB/LB 3-split 4-split etc.

Comment

Zit er niet in helaas.
              Je kan er wel een appart topic van maken als je wil.
              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X