Problemen board

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Problemen board

Hallo beste leden,

Mijn vraag is aan jullie of er momenteel, vanaf nu, nog problemen zijn met het board.
    Graag even in dit topic melden zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

De Webmaster

Ik heb geen problemen meer

Greets...

oooh dat was de vraag niet...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Had het al in die mail gezet maar zal het voor de zekerheid hier ook nog maar even doen dan, wellicht zijn er meer die het dan herkennen...
      Ik ben dus topics kwijt!  
      Of in ieder geval eentje dat weet ik zeker. Is het topic van Diet over de 'gevolgen' van zijn kuur.
      Is me opgevallen omdat het van de week tijdens die problemen ook niet in mijn lijst verscheen maar er toen wel in gepost was, dat kon ik zien in de rechter kantlijn van de frontpage. Waar staat 'laatste post in ... onderwerp door ...'

Weet niet of er nog meer verdwenen is maar ik heb verder in ieder geval ook geen problemen meer, alles werkt weer lekker.  

Comment

Ik denk nu dat ik weet welke je bedoeld maar dat was toch ook geen aparte topic?
        Stond in een ander topic ging over een comi van anapolon en d-boll geloof ik

Greets...

Comment

Het was een aparte posting 'sexuele drang tijdens een kuur' ik kan deze posting ook niet meer vinden.
          What's the difference between your wife and your gear?
          They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
          I also love them both, and can't live without them.

Comment

Dan is deze post misschien wellicht verloren gegaan. Heb namelijk een backup moeten terugzetten.
            De site is toen die dag misschien heel even in de lucht geweest en heeft net iemand een bericht geplaatst.

Maarja, kan ik helaas verder niks aan doen.

Groet,

De webmaster.

Comment

Board loopt als een zonnetje, dolphin is een goede host.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (diet4ever @ Mei. 16 2003,23:27)]Het was een aparte posting 'sexuele drang tijdens een kuur' ik kan deze posting ook niet meer vinden.
                Staat nu in off-topic.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Shannasse @ Mei. 16 2003,20:39)]Had het al in die mail gezet maar zal het voor de zekerheid hier ook nog maar even doen dan, wellicht zijn er meer die het dan herkennen...
                  Ik ben dus topics kwijt!  
                  Of in ieder geval eentje dat weet ik zeker. Is het topic van Diet over de 'gevolgen' van zijn kuur.
                  Is me opgevallen omdat het van de week tijdens die problemen ook niet in mijn lijst verscheen maar er toen wel in gepost was, dat kon ik zien in de rechter kantlijn van de frontpage. Waar staat 'laatste post in ... onderwerp door ...'

Weet niet of er nog meer verdwenen is maar ik heb verder in ieder geval ook geen problemen meer, alles werkt weer lekker.  
                  Shannasse bedoelde jij deze topic ook soms??

Greets...

Comment

Yep, is het topic dat ik ook bedoelde.
                    Kan hem ook openen door op die link te klikken maar..... hij komt nergens voor in mijn lijst?!?
                    Houdt dus in dat ik het topic alleen kan vinden door er via de link heen te gaan, lijkt me niet de bedoeling.  

Was trouwens ook zo tijdens de problemen met het board hoor, kon het topic wel openen door in de rechterkantlijn erop te klikken toen toevallig de laatste post daarin was gezet. Maar zag hem evengoed nergens terug...

Curiosio, staat me trouwens een vage herinnering bij dat jij nog gereageerd had op de laatste post die nu in dat topic staat, die over nachtwerk? Dan is jouw post blijkbaar verdwenen bij het terugzetten van de back-up...

Comment

Shannasse ik heb hem in off-topic gezet zodat iedereen hem weer kan lezen.

Greets...

Comment

Goe so jochie!

Zo doe je ook nog af en toe eens wat waarmee je die titel 'moderator' verdient hè...

Comment

Krijg wat.... doe mijn best hoor maar op een board als dit is het niet hard werken gelukkig

Greets...

Comment

Wat krijg ik?!?

Verder heb je helemaal gelijk natuurlijk, je hebt hier als mod'je gewoon een luizebaantje!

Comment

Beter hoor

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X