Waar verheug jij je het meest op deze week?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by harold View Post
    Het weekend ookal moet ik dan toch in de discotheek werken. Ik kijk er wel naar uit..

Grtz..
    Welke discotheek als ik vragen mag?

Comment

Originally posted by harold View Post
      Het weekend ookal moet ik dan toch in de discotheek werken. Ik kijk er wel naar uit..

Grtz..
      aaah ik irriteer me kappot aan de meeste uitsmijters.
      ik ging laatst uit in zaandam en werd geweigerd bij 2 van de 3 café's
      de reden was dat je een vaste klant moest zijn zogenaamd om binnen te mogen komen en ik zei, moet ik zeker ook een pasje bij hebben. hij zei dat we niet naar binnen mochten want café was bedoeld voor mensen die 35+ waren hahahaha. ik zag binnen jongens, meisjes van 17-18 jaar dus wat doen ze moeilijk. ook hier in nijmegen in de linde heb ik een hekel aan de uitsmijters.
      zelfs een aantal keren ruzie mee gehad

waar ik naar uitkijk is het weekend, ik heb nog geen plannen maar dat komt vast goed
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

harold staat achter de bar geloof ik

ik kijk uit naar het weekeind dan kan ik lekker uitslapen ben ik aan toe
        Who's the Chef

Comment

[mierenneuk]De linde is in groesbeek[/mierenneuk]
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik verheug me op zondag!
            Ik vind mijn werk echt leuk zelfs heb ik het er heel erg druk mee, zaterdag hele dag cursus is ook niet erg, maar heb me voorgenomen zondag de hele dag niets te (moeten) doen. Is nog ff afwachten of het ook gaat lukken, zal best wel weer iets zijn dat nog ff af moet, maar dan toch echt zo weinig mogelijk.
            Ga als het weer meezit lekker de halve dag met de hond de hort op, kruip anders op de bank met eindelijk weer eens een lekker dik boek. Is een tijd geleden en kan daar enorm van genieten dus verheug me erop!

Comment

Ik ga vanavond naar een mooi concert van het Rotterdams Filharmonisch Orkest met als gastsoliste Janine Jansen. Ik zal ff een plaatje van haar zoeken............................................ .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ...................................Gevonden! Hier is ze:
              Attached Files
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Morgen naar Barcelona, vrienden en familie opzoeken en Zondag mijn club Barcelona tegen Santander aanmoedigen In Nou camp

Comment

ik ga mijn denon pma S-10 MKII versterker ophalen met bijbehorende cd speler. die lekker op mijn JBL century gold speakers... joepie. dat is flippen
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

zo zo jullie drie hebben erg leuke dingen voor de boeg

ik ga zo leker me huis opruimen en van naaf ff repeteren en dan leker een avondje gamen met me maat
                    Who's the Chef

Comment

wat repeteer je?

Comment

guitar mijn 2de hobby
                        Who's the Chef

Comment

post eens wat lete muziek

Comment

lete ???

tis maar een hobby he steld nix voor hoor puur voor de lol
                            Who's the Chef

Comment

lete, coole, vette, maar je gaat het forum niet opvrolijken met een vette guitar song?

Comment

haha aller eerst zou ik niet eens weten hoe ik he zou moeten posten en
                                ten tweede denk niet echt dat het voor veel mensen hier de soort muziek zal zijn
                                en derde we zijn nog niet klaar met opnemen zijn druk bezig in de studio dus nee
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X