Waar kan ik die film ergens downloaden, en niet op Kazaa aub wat dit is een shit site.
Iron man
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vind je het daar niet laat me dan iets weten, vraag het dan deze week aan een vriend die films en muziek downloaden als hobby heeft.
Die heeft een HUGE collection.You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith. Â At least I try.
Comment
-
Heb hem helaas niet meer anders had ik hem gebrand voor je en per post verstuurd. Zal wel ff kijken anders.
Kazaa is inderdaad zeker qua snelheden niet meer wat het was tegenwoordig.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Kazaa blijft goed, je moet gewoon het geluk hebben dat je de goede sources weet te vinden. Tegenwoordig heb je gewoon teveel eikels die hun sharing afzetten en daardoor de snelheid van de hele boel naar beneden halen. Er zijn ook nog hulpprogramma's die automatisch constant zoeken naar nieuwe en meer sources, zodat je de snelheid toch weer wat omhoog kan krijgen. Maar voor de niet gevorderde pc gebruiker ligt dit niet altijd voor de hand.
Iron Man staat dus wel degelijk op kazaa...-Feel free... Or die trying-
-A women's breasts are a journey, her feet are the destination-
Comment
-
Desondanks ben ik niet blij meer met kazaa. Download de laatste tijd met maximaal 60-80 kb en moet dan al geluk hebben.
Op andere site`s ga ik met mijn verbinding ruim tussen de 180-200kb.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
@darren, als je het zou kunnen vragen aan je vriend zou ik zeker appriceren want vind de film nergens en zou deze toch graag eens bekijken.
@Mr c als je hem nog zou kunnen op de kop tikken ergens graag dan want het is toch een gat in mijn cultuur dat ik deze niet gezien hebstil growing
Comment
-
thnx bear maar hoe gaat dat in zijn werking dan, de film heb ik op harde schijf staan en divx heb ik al maar kan hem niet spelen . Ik ben alles behalve een computerdeskundige dus graag uitleggen zoals aan een klein kindstil growing
Comment
-
Hier klikken op de juiste coderingen van internet te downloaden. Daarna het bestand uitvoeren (er 2x snel achter elkaar op klikken) om de coderingen te installeren. Bij voorkeur de PC opnieuw opstarten.
De coderingen zorgen er nu voor dat je bijna eender welke film met de gewone Windows Media Player kunt bekijken. Hoop dat je het voor mekaar krijgt !-Feel free... Or die trying-
-A women's breasts are a journey, her feet are the destination-
Comment
-
Bear heb alles gedaan wat je zei, software geinstalleerd maar heeft niks geholpen want kan de film nog niet zien. Misschien helpt dit het is een avi bestand de film en telkens ik deze wil openen zegt hij kan bestand van quick time player niet vinden op de server.stil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment