Iron man

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iron man

Waar kan ik die film ergens downloaden, en niet op Kazaa aub wat dit is een shit site.
    stil growing

probeer soulseek eens , daar vind je veel op .

Comment

Vind je het daar niet laat me dan iets weten, vraag het dan deze week aan een vriend die films en muziek downloaden als hobby heeft.

Die heeft een HUGE collection.
      You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Heb hem helaas niet meer anders had ik hem gebrand voor je en per post verstuurd. Zal wel ff kijken anders.

Kazaa is inderdaad zeker qua snelheden niet meer wat het was tegenwoordig.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Kazaa blijft goed, je moet gewoon het geluk hebben dat je de goede sources weet te vinden. Tegenwoordig heb je gewoon teveel eikels die hun sharing afzetten en daardoor de snelheid van de hele boel naar beneden halen. Er zijn ook nog hulpprogramma's die automatisch constant zoeken naar nieuwe en meer sources, zodat je de snelheid toch weer wat omhoog kan krijgen. Maar voor de niet gevorderde pc gebruiker ligt dit niet altijd voor de hand.

Iron Man staat dus wel degelijk op kazaa...
          -Feel free... Or die trying-
          -A women's breasts are a journey, her feet are the destination-

Comment

Desondanks ben ik niet blij meer met kazaa. Download de laatste tijd met maximaal 60-80 kb en moet dan al geluk hebben.
            Op andere site`s ga ik met mijn verbinding ruim tussen de 180-200kb.

Greets...

Comment

@darren, als je het zou kunnen vragen aan je vriend zou ik zeker appriceren want vind de film nergens en zou deze toch graag eens bekijken.
              @Mr c als je hem nog zou kunnen op de kop tikken ergens graag dan want het is toch een gat in mijn cultuur dat ik deze niet gezien heb
              stil growing

Comment

Misschien stomme vraag maar waar gaat film Iron Man over? Ik ken heel die film niet   Ik ken maar 1 iron man, superheld van Marvel, maar volgens mij is daar nooit film van geweest alleen een serie.

Comment

nog niemand goed nieuws voor mij in verband met de film die ik graag zou willen hebben.
                  stil growing

Comment

Heb hem zelf niet meer maar hij staat o.a. op Kazaa.
                    Kan hem wel downloaden maar dat kun jezelf ook wel denk ik?

Greets...

Comment

ik heb de film, maar nu moet ik nog de programmering ervan hebben want kan hem niet afspelen. Heeft er iemand hier soms ervaring mee want ik heb die niet.
                      stil growing

Comment

de meeste films kan je afspelen met het pakket DivX, anders kan je ook het ACE codecs pack afhalen.

Wil je eerst meer info, ga dan even naar hier

good luck

Comment

thnx bear maar hoe gaat dat in zijn werking dan, de film heb ik op harde schijf staan en divx heb ik al maar kan hem niet spelen . Ik ben alles behalve een computerdeskundige dus graag uitleggen zoals aan een klein kind
                          stil growing

Comment

Hier klikken op de juiste coderingen van internet te downloaden. Daarna het bestand uitvoeren (er 2x snel achter elkaar op klikken) om de coderingen te installeren. Bij voorkeur de PC opnieuw opstarten.

De coderingen zorgen er nu voor dat je bijna eender welke film met de gewone Windows Media Player kunt bekijken. Hoop dat je het voor mekaar krijgt !

Comment

Bear heb alles gedaan wat je zei, software geinstalleerd maar heeft niks geholpen want kan de film nog niet zien. Misschien helpt dit het is een avi bestand de film en telkens ik deze wil openen zegt hij kan bestand van quick time player niet vinden op de server.
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X