Originally posted by GeneralIx
View Post
Verkloot de Quote V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostZo'n rode kater eens uitwonen lijkt me ook wel wat."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by erikv View PostDas mijn doedelzak waaraan je moet zuigen Ophaler."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostWeet je wat ik lekker vind..Originally posted by GeneralIx View PostNou?Originally posted by erikv View PostMe, me meOriginally posted by de sterkste ophaler View PostHoe WIST je het!Originally posted by erikv View PostBig daddyOriginally posted by GeneralIx View PostOriginally posted by quibus View Posthaha wat een gasten! Ik mag toch wel tegen betaling meedoen he?!Originally posted by Posseltje View Postbij jou komt de "melk" nog steeds uit je achterste
Hoe noem je Quibus met witte ogen. "vol"Originally posted by GeneralIx View PostErik, Ik ben de Mod, alleen ik mag met de Ophaler en dat weet je. Ga jij Maar lekker naar Schotland op onze kosten de mini-bar leegzuipenAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostErikV is zo'n homo he. Hij probeerde me laatst aan te randen!Originally posted by GeneralIx View PostJij en hij mij ook, nu niet doen alsof je geen homo bent he!Originally posted by erikv View PostJa de ophaler en ik, dikke mik.Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk ontken alleen maar zodat mijn vriendin mijn dekmantel blijft hoor.Originally posted by erikv View PostBig daddyOriginally posted by GeneralIx View PostBlij dat dat is opgehelderdOriginally posted by quibus View Posthaha batsen! Ik ben benieuwd wat jullie er de volgende keer van maken!Originally posted by Posseltje View Postbij mij komt de "melk" nog steeds uit mijn achterste
Ik zit nog steeds flink vol.Originally posted by erikanaalWij moeten met zijn allen eens wat afspreken in Schotland!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by Mazzeltje View PostHee boys! Mijn vriendin wil graag meedoen in de mega-orgie!Originally posted by GeneralIx View Post@ Posseltje
Wil je haar dan wel even goed voorbereiden op wat komen gaat?! Wij zijn allemaal een stuk groter dan jij!?Originally posted by Posseltje View Postvreemd..Tja..ik gebruik er anders wel altijd een dildo naast hoorOriginally posted by de sterkste ophaler View PostAch anders woon ik er wel ff uit, ik neuk tenslotte ook berenOriginally posted by erikv View PostJij welOriginally posted by quibus View PostMasturberen jahOriginally posted by GeneralIx View PostKun je het met haar de volgende keer wat rustiger aan doen Erik.Originally posted by erikv View PostIk weet niet..denk dat ze dan na Optater een rood poesje heeft....Originally posted by Posseltje View Postbij haar komt de "melk" nog steeds uit der achtersteOriginally posted by erikv View PostDer aars is dus lekOriginally posted by GeneralIx View PostTsss.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIk wil ff kapot gasten, hoe groot zijn jullie?Originally posted by GeneralIx View PostDaar hoef ik als mod niét op te reageren....Originally posted by erikv View PostNou, blijf jij toch lekker alleen.Originally posted by erikv View PostOriginally posted by sakurakilla View PostWeeeeeeeet je MAN..ik zie mezelf neit echt mensen begeleiden aka sportinstructeur...wil erachter IN zitten...wil tegen iemand kunnen zeggen: Suck my cock ya pussy!Originally posted by Nex- View PostDat jij het lekker vind wil niet zeggen dat andere het ook lekker vinden..Originally posted by GeneralIx View PostOntopic jongens anders laat ik een dronken aardbei een virtuele rotschop onder je sappige bruine sterretje geven.Originally posted by sakurakilla View PostSorry Mr Ix. Maar ik ben was redelijk normaal geschapen tot ik een jaar geleden met sups begon..ech álles waar ik mijn handen op kan leggen moét ik gewooon mijn snikkel in peuren weet je?Originally posted by Nex- View PostJa taj die vna mij is gewon zo groot als mijn eog.Originally posted by quibus View Posthippe shitAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Even offtopic:
Het is de bedoeling dat je de quot van de vorge poster neemt en deze een klein beetje aanpast DUS NIET HELEMAAL OVERTYPT in iets wat je wil.
Het is ook de bedoeling dat als je een quote verneukt je er zelf ook iets onderschrijft.
Dit waren zo een beetje de regels van versie 1 is miss wel zo leuk deze regels door te zetten.Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by Been View PostEven offtopic:
Het is de bedoeling dat je de quot van de vorge poster neemt en deze een klein beetje aanpast DUS NIET HELEMAAL OVERTYPT in iets wat je wil.
Het is ook de bedoeling dat als je een quote verneukt je er zelf ook iets onderschrijft.
Dit waren zo een beetje de regels van versie 1 is miss wel zo leuk deze regels door te zetten.
Maar komt goed.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
2 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment