Hoe kan dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nex, ouwe rukker, moet effe 2 dingen kwijt: 1 zoek een andere sportschool, erg lastig in Putten ik weet het, maar ik heb daar in mijn vakantie getraint vorig jaar November en het is er een lachertje, volgens mij ook dumbbels tot 30kg (correct me if i'm wrong).
    2: ALs je gaat cutten gaat het je vies tegen vallen hoeveel je gaat verliezen, tip ga dan maar niet teveel op de weegschaal staan. Die gast met die ge(i)le slip, is denk ik groter als je denkt, en ik vind ik hem wel podium waardig, zeker omdat het amateur niveau is. Vind hem er best ripped bij staan, en dan kijk ik dus niet naar de massa, das weer een zwaardere klasse he. GRTZ

Comment

Oja nog wat, je zegt dat je armen nu 38cm meten, is dat koud of na het trainen? Hoe lang train je nu eigenlijk al, (hint picca.)

Comment

nex- doe je best om zo groot mogelijk te worden...ill beat you to it

Comment

Originally posted by zwaan View Post
          Oja nog wat, je zegt dat je armen nu 38cm meten, is dat koud of na het trainen? Hoe lang train je nu eigenlijk al, (hint picca.)
          Koud zijn ze 38cm, ik zou niet weten als ik ze heb getraind. Een foto van armen (laatst) staat in mijn nieuwere topic ''wedstrijd houden voor de lol'', pagina 11.

Overigens onze sportschool is nu veranderd, welness is nu sport 4 all en wellness geworden in een. We hebben nu veel meer dan vorig jaar als het goed is. Dumbells gaan tot 24 erg laag dus.

Maar je kan ze zelf ook aan passen voor tot de 60 als je wilt. En inderdaad jij begrijpt me, hehe ik had het over massa. Hij is niet ene beetje ripped hij is zwaar ripped wat natuurlijk een compliment is.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
            nex- doe je best om zo groot mogelijk te worden...ill beat you to it
            Dan moet je t spul er zo snel mogelijk in rammen geen ge-ouwehoer, je wilt toch groot worden waar wacht je op, tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen?????
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Koud zijn ze 38cm,.
              Vorige week waren ze nog 36 cm..
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                ja nex maakt dikke progressie erikv
                We like it

Comment

Originally posted by erikv View Post
                  Ik geef je een hint, kijk nogmaals naar die topic en lees de reacties daarna nog eens door dan kom je er achter dat 36/37 een vergissing was.

Atta kan je deze topic sluiten?
                  Last edited by Nex-; 01-07-2008, 23:41.

Comment

@onderhandelen recente pics heb ik niet echt. Tenminste geen poseerpics.

Comment

Comment

Comment

trainen & opdracht voor school gymles geven aan kinderen met beperkingen.

Comment

Goeie armen heb je. Wat is de omtrek als ik vragen mag?
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Punani heeft niet alleen goede armen, goede borst, traps, schouders, benen. Erg knap werk hoor... is dat je begeleider daniel?
                              Traps zijn echt goddelijk, gaan ze nog groter worden bro? Hehe....

Comment

@onderhandelen: ik meet eigelijk nooit +-1jaar geleden mijn armen gemeten en die waren toen 43cm. Zal inmiddels wel wat bij zitten.

@nex nou ik heb hier en daar wat weak links die ik weg aan het werken ben:
                                Bovenkant borst,hamstrings,dikte in triceps en mijn voorste schouderkop. Ik richt bepaalde spiergroepen dus vooral op dit gedeelte:

Voorbeeld chest day:
                                incline dumbel press
                                incline bench press
                                incline dumbel flyes
                                machine press

Om meer dikte in triceps te krijgen doe ik veel stoot oefeningen bij schouders(direct voorste kop) en veel dips en small bankdrukken.

Voor hamstrings doe ik heeel veel sets glute/ham raises.

Die gast is de gym leraar van die kids. Ik ken hem niet in moest daar naar toe voor een IKA opdracht(sociale opdracht wat niets met je studie te maken heeft). Ik studeerde management economie en rechten(ben afgestudeerd). Dit was mijn laatste opdracht

traps train ik al heel lang niet meer. Anders worden ze te groot voor mijn lichaam.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X