Kick in van dbol ( jack, cur)?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kick in van dbol ( jack, cur)?

Ik voel me om het zo te zeggen, beetje gespannen door de dbol (had ik vanmorgen toen ik wakker werd niet en ik krijg het na het slikken). Maar wanneer kickt het echt in? Zoals Jack altijd zegt! Want ik voel me over het geheel redelijk normaal, terwijl ik had verwacht dat ik superaggressief zou zijn. Maarr dat is helemaal niet zo. Ben wel een beetje geprikkeld. Slik nu om de 4 uur 10 mg beginnede om 8 uur 13 uur 17 uur 22 uur.

Grtz

verschilt per persoon, na een uur zit het al in je bloed, maar dan moeten diverse processen gestart worden, na enkele dagen (2 a 3) zul je merken dat je je echt lekker voelt. kracht toename begint bij mij na een dag of 4 a 5. gewichttoename, na enkele dagen al.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Jack @ Aug. 14 2003,12:07)]verschilt per persoon, na een uur zit het al in je bloed, maar dan moeten diverse processen gestart worden, na enkele dagen (2 a 3) zul je merken dat je je echt lekker voelt. kracht toename begint bij mij na een dag of 4 a 5. gewichttoename, na enkele dagen al.
      Thx Jack, ben pas 1.5 dag onderweg, dus zal nog wel komen.

Grtz
      Ps: was al wel 1.5 kilo zwaarder vanmorgen, zal wel vocht zijn. Dat gespannen zijn niormaal, en ik vind het vervelend om te zeggen, maar ik ben ook geiler (hoop niet dat echt veel erger wordt, normaal ben ik al redelijk "geladen&quot

Comment

met akhupuxuh (ofzoiets ) kom je sneller aan ja, en dat is grotendeels vocht in het begin. maar niet verkeerd na 1,5 dag, ik zou zeggenzet het op een vreten en haal er 10 kg uit

Comment

Sluit me helemaal aan bij Dr. Jack

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X