Bruce 5000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fanatic View Post
    Gefeliciteerd Bruce.

Stuur via PM even je n.a.w. gegevens door, dan zorg ik ervoor dat je van Body-Food B.V. een GRATIS attentie ontvangt.

dat is bekend bij bodyfood, ouwe. heb al paar keer wat besteld.

affijn.. ja, jonges... voor mij heeft die 5000 wel lang geduurd, maar jah... dat krijg je als je alleen zinnige posts doet. sommige zitten er korter als ik en hebben meer posts. dat is of ze zijn mod, of ze hebben niks anders te doen, of tis 80% onzin. ennuh... tjah... als je eerlijk bent, is dat alle 3 niks. gheheheheh3
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

HAHA tis je gegunt ouwe.

5000 zeer waarde volle post's
      je bent een gerespecteerd lid aant worden

Van de 5000 post waren er alleen maar 2 zonder fouten er in en dat waren post's met alleen maar smile's

Nee hoor B we zijn blij met je en met de kennis die je hier rond spamt.
      Who's the Chef

Comment

zonder fouten... komt hij aan met zn g met ch en ij met ei verwisselingen.
        als ik wil post ik zonder 1 foutje. maar ik vin afkorten leuk en haat backspace. ik tiep nogal snel, snabbie
        euh.. love you twee trouwens.
        die kennis word steeds minder. ik verdiep me niet meer zo in de materie. ben nu meer bezig de moppen te lezen. net als zo'n beetje iedereen hierzo. haha

Comment

ik ook van jou ouwe

Ik ontken ook niet en heb ook een hekel aan backspace.
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by bruce View Post
            ben nu meer bezig de moppen te lezen. net als zo'n beetje iedereen hierzo. haha
            Allereerst gefeli met +5000 post B!

Over de quote....lijkt wel of het Van Alles En Nog Wat...OFF TOPIC gedeelte tegenwoordig hier Booming is...Op zich is het knap dat er mensen zijn die binnen een jaar bijna +8000 posts hebben

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Jaap View Post
              Op zich is het knap dat er mensen zijn die binnen een jaar bijna +8000 posts hebben
              Steken onder water Jaap? Moet uiteindelijk mr C toch eens van zijn troon wippen he.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Op zich is het knap dat er mensen zijn die binnen een jaar bijna +8000 posts hebben

general haalt de 8500 in een jaar wel gok ik

Comment

ja jaapiejo... dr lopen hier wel een paar, die van de 5000 zo'n 4800 in het offtopic hebben. en daar in 3 topics: drie woorden intikken; verder breien op het woord van de ander en de moppentopic.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Steken onder water Jaap? Moet uiteindelijk mr C toch eens van zijn troon wippen he.
                    Nee hoor, gelukkig pak je het goed op, maar was niet als steek bedoeld. Aan de andere kant vindt ik het ook echt knap om een gemiddelde van 22 posts per dag te hebben. Ik zou het een dag volhouden om zoveel te posten denk ik.
                    Denk verder dat we niet teveel aandacht aan het aantal posts moeten besteden, want als er mensen zijn die competetief zijn, dan zijn wij -sporters- het wel en dan gaat het straks echt om de kwantiteit dan kwaliteit.

Voor de rest...iedereen succes met posten
                    Groeten J
                    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Nee hoor, gelukkig pak je het goed op, maar was niet als steek bedoeld. Aan de andere kant vindt ik het ook echt knap om een gemiddelde van 22 posts per dag te hebben. Ik zou het een dag volhouden om zoveel te posten denk ik.
                      Denk verder dat we niet teveel aandacht aan het aantal posts moeten besteden, want als er mensen zijn die competetief zijn, dan zijn wij -sporters- het wel en dan gaat het straks echt om de kwantiteit dan kwaliteit.

Voor de rest...iedereen succes met posten
                      Groeten J
                      Ja ach, heb weinig te doen op het moment he, dan kan ik dat gemiddelde makkelijk volhouden. En kwaliteit boven kwantiteit uiteraard, maar we moeten kwantiteit zeker niet verwaarlozen.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X