Bezig blijven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bezig blijven

Om jullie uiteraard bezig te laten blijven hier eerst even een makkelijke, van de week word ik moeilijker lol haha......
    Attached Files

Hoewel ik er niet over peins om dit te gaan doen, moet je de plaatjes ff aan elkaar plakken, onder elkaar ofzo. Anders kan je ze niet naast elkaar bekijken en dan is het behoorlijk kut. (Behalve voor mij dan want ik heb 2 schermen mwuahaha )
    Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Gele bloemetje linksvoor verdwijnt, rode bloemetje wordt blauw in andere plaatje, plant bij boom verdwijnt(rechterboom, linkerkant), paarse struik verdwijnt gedeeltelijk rechtsboven, van de meeuwen gaat de rechter een cm naar links.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het mooie van tabbed browsen. heel vlug klikken tot alles voor je ogen beweegt

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Het mooie van tabbed browsen. heel vlug klikken tot alles voor je ogen beweegt
          Betrapt.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oplossing

nou general het zal wel goed zijn denk ik, ik heb de plaatjes niet bekeken wou gewoon even dat je wat te doen had als je je verveelde lol....Gelukt zo te zien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X