Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ijsblok, is dat als sarcasme bedoelt of wat? Waar slaat het op dat je een neger zomaar in elkaar gaat slaan... niet dat ik het geloof overigens.

Comment

• Denk eerder dat ze hem dubbelvouwen
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• kwam ffies beetje fout over hoe ik het getypt had want was ondertussen film kijken
        maar hoor wel eens dat ze zomaar iemand neer slaan omdat hij/zij verkeerde kleding of wat dan aan heeft
        van bijde kanten nazi's/gansters

en erik ik wordt niet zomaar opgevouwen hoor kan een aardig potje knokken al zeg ik het zelf (zit op kickboxen) maar bij mij blijft het meestal tot sparren vecht bijna nooit laatste x op texel met dat jongeren tuig daar waarom omdat ze iemand van ons uitscholden en iemand hem bedrijgde lang verhaal
        Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
          en erik ik wordt niet zomaar opgevouwen hoor kan een aardig potje knokken al zeg ik het zelf (zit op kickboxen) maar bij mij blijft het meestal tot sparren vecht bijna nooit laatste x op texel met dat jongeren tuig daar waarom omdat ze iemand van ons uitscholden en iemand hem bedrijgde lang verhaal
          held
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Ijblok

Grow up kerel. Hoe oud ben je precies? Iemand van ons bla bla bla... wat een onzin al die verhalen over groepen etc. Vooral zo doorgaan he, je zult later wel merken dat je zogenaamde ''homies'' jou in de steek laten als er een stuk of 40 antilianen op je afkomen. Vind het niet zo gek dat je dan zo vaak ruzie zou kunnen hebben met die ehh ''eikels'' als je zo'n houding toont.
            Probeer het maar niet bij... kan je vertellen dat je niet blij zult zijn als je mij tegenkomt en dan ook mij probeert in elkaar te slaan.

Maar goed, zoals erik al zei, je bent een echte held... je gabber vriendjes waarschijnlijk ook.

Comment

• dankje was net weer een belgen mop te posten dus hier komt ie jij bent ook mijn held hoor

Mijn buurman uit Belgie kwam om ca. 19.45 uur op de koffie. We keken samen het journaal. Buitenlands nieuws. De camera zoemt in op een wolkenkrabber in New York. Daar staat een man op het randje van het dak. Zeg ik tegen mijn buurman, die springt zo. Hij,nee die springt niet. Ik weer: Die springt wel. De buurman: Die springt niet. Wedden om duizend € dat hij springt vraag ik de buurman. Doe ik zegt hij. We leggen ieder duizend € op tafel. De man springt en ik heb duizend € verdient. Na het journaal zit het mij niet zo lekker. Dus zeg ik tegen de Belg: Ik wist dat hij zou springen, ik had het journaal van zeven uur al gezien. Ik ook zegt de Belg, maar ik had niet verwacht dat hij na zo een rotklap nog een keer zou springen

Comment

• Nex- ik heb geen gabber vriendjes, ik ben de enigste die hardcore luistert alleen af en toe op mijn kamer.

ik zoek het ruzzie niet op ik vermijd het liever .
                weet niet wat voor beeld je nu hebt van mij maar ik heb ook antilianen als vrienden

hoop niet dat je een hardcore beeld van mij hebt met een kale kop en alleen maar lonsdale en dat soort dingen aan.
                luister genoeg reggeaton muziek en nederlandstaalige muziek.

weer eentje:
                een mevrouw haar man is vandaag jarig. maar ze heeft nog geen cadeau! ze pakt de krant en begint naar een leuk cadeau te zoeken. ze ziet staan: papagaai te koop. ze denkt aah leuk!! en draait het nummer dat er bij staat. ze vraagt aan de man aan de telefoon: kan ik hem vandaag ook ophalen? de man szegt: geen probleem. de mevrouw is blij en vraagt waar kan ik hem dan ophalen? nou, zedgt de man.. je moet niet schrikken hoor maar de papagaai woont in een hoerentent.. de mevrouw schrikt toch een klein beetje maar komt toch langs.. en loopt naar binnen en zegt ik kom voor die papagaai. de man zegt oke loop maar mee ze ziet de papagaai staan in de hal en de papagaai begroet iedereen die binnenkomt.ze test wat vieze woorden of hij die na zegt. nou hij zegt geen vieze woorden na. ze besluit hem maar te kopen en even later staat die in de woonkamer. eerst komt de dochter thuis. en de papagaai zegt hey! nieuw gezicht wat leuk je te zien.. rn zget dat ook bij het zoontje en de rest van de familie en vrienden die binnen komt. dan ziet ze dat de man ze'n auto parkeert en gooit snel een doek over de kooi. als de man binnenkomt zegt ze haal het doek er maar af! de man doet het. en dan zegt de papagaai: HEY! EINDELIJK EEN BEKEND GEZICHT!!

Comment

• Ik ging alleen af op je eerdere reactie ijsblok. En er is absoluut niks mis met hardcore zolang je maar geen freak bent. Integendeel tot jou ga ik bijna alleen met nederlanders om hahaha. Vergeet deze onzinnige discussie, jou laatste post doet mij geloven dat je absoluut niet zo iemand bent waar je net over hebt beschreven...

Ontpic verder...

Weer een goede.

Edit:

Waarom krijgt belgie over 100 jaar oorlog met nederland?
                  omdat ze dan pas de moppen snappen

Waarom krijgen ze ook oorlog met frankrijk?
                  Omdat ze de verkeerde kant oprennen

Comment

• ok mooi,
                    je mop kende ik al maar hij is nog steeds goed

Een Belg steekt een lucifer aan en blaast em gelijk weer uit. "Zo", denkt ie, "die bewaar ik, want die doet het!"

Comment

• Op zondag avond komt een Ferrari gek bij de tatoeage shop.
                      Hij wil een Ferrari op zijn leuter laten zetten, oke zegt de man.
                      Ze zijn wat aan het praten, de man zei dat hij homo was dat vond
                      die tatoeage zetter maar niks.

Even later staat ie er op hoor, een mooie Ferrari op zijn leuter.
                      De man rekent af en gaat naar huis, neemt een bakkie koffie en gaat naar bed. Daar ligt zijn vriend al in bed, hij wil graag die Ferrari zien.
                      De man trekt zijn broek uit en van het één komt het ander.

Ze waren klaar met vrijen.
                      Later vraagt de man waarom zit er een tractor onder op je leuter?
                      De man is helemaal verbaasd en gaat terug naar de Tatoeage Shop en hij vraagt waarom hij daar zit.. antwoord de Tatoeage zetter.

Als de Ferrari vast zit in de stront, kan de trekker hem eruit rijden!

Comment

• Hahahaha...

Comment

• hij is wel droog :P

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post
                            Op zondag avond komt een Ferrari gek bij de tatoeage shop.
                            Hij wil een Ferrari op zijn leuter laten zetten, oke zegt de man.
                            Ze zijn wat aan het praten, de man zei dat hij homo was dat vond
                            die tatoeage zetter maar niks.

Even later staat ie er op hoor, een mooie Ferrari op zijn leuter.
                            De man rekent af en gaat naar huis, neemt een bakkie koffie en gaat naar bed. Daar ligt zijn vriend al in bed, hij wil graag die Ferrari zien.
                            De man trekt zijn broek uit en van het één komt het ander.

Ze waren klaar met vrijen.
                            Later vraagt de man waarom zit er een tractor onder op je leuter?
                            De man is helemaal verbaasd en gaat terug naar de Tatoeage Shop en hij vraagt waarom hij daar zit.. antwoord de Tatoeage zetter.

Als de Ferrari vast zit in de stront, kan de trekker hem eruit rijden!
                            Who's the Chef

Comment

• Een fietser fietst in de woestijn, en in één keer is heel zijn fiets kapot.
                              Hij moet lopend naar huis.

Onderweg komt hij in een meneer in een Ferrari tegen.
                              Die vraagt: wat is er?
                              De fietser: Mijn fiets is kapot.
                              Weet je wat, dan maken we hem even samen en dan zien we wel wat we doen.

10 min later is de fietst gemaakt en zegt de meneer van de Ferrari.
                              Ik heb een touw, die binden we aan jou fiets en mijn Ferrari.
                              En als je vind dat ik te hard rij, moet je maar een keer aan je bel rinkelen.

Tijdens het rijden komt er een Porsch met 200 km/u langs rijden.
                              Die man van de Ferrari dacht, dah kan ik niet maken dah die Porsche harder dan mijn Ferrari gaat dus hij gaat er vol achteraan.

Staat er een politieman langs de weg voor een snelheids controle.
                              Wouw zegt ie!
                              Hij belt naar het bureau, wat ik nu heb mee gemaakt is niet normaal.
                              Eerst komt er een Porsche met 200 km/u langs rijden, daarna een Ferrari die hem bij wil houden.

En daarachter rinkelt een fietser aan zijn bel, omdat hij in wil halen!

Comment

• Gebeurt dat allemaal in de woestijn Fanatic?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X