Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @Fanatic,
    die had ik ook al xtje gepost geloof ik

Uit recent onderzoek is het volgende gebleken:

Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar. De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een kopernetwerk!

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn,
    waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk in hun bezit hadden.
    En dat zo'n 1000 jaar voor de Russen...

Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: "Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden." De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de Oude Belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk!!!!!!!
    Calisthenics / Street workout

Comment

• @ijsblok:
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Das mooi nieuwd voor Snipke
        Who's the Chef

Comment

• deze vond ik ook weer erg leuk

Een belg heeft een zee-aquarium en hij denkt: "hoe kom in nou aan zou****************er?" Dus stapt ie in z'n autootje en rijdt naar scheveningen. Aan het strand staat een man te vissen en de Belg vraagt: "Heeft u voor mij een emmertje zeewater?" De visser schept het emmertje vol en zegt: "Dat is dan 1 euro" De belg betaalt en gaat weer terug. Thuis aangekomen giet hij het emmertje leeg in z'n aquarium en ziet dat het veel te weinig is. Dus rijdt hij weer terug naar Scheveningen. Als hij eindelijk aankomt is het al laagtij geworden. Hij loopt weer naar de visser en zegt:
          "U hebt al aardig wat emmertjes verkocht he?"

Comment

• Een Nederlander, een Afrikaan en een Turk rijden in de auto richting de grens.

Als ze eenmaal zijn aangekomen zegt de Nederlander tegen de grenscontrole zouden wij a.u.b. naar de andere kant mogen.

De grenscontroleur als jullie naar de andere kant willen moeten jullie, jullie penis aan mij laten zien.

Maar jullie mogen pas oversteken als die samen van jullie drie,
            1 meter lang is.

Dus die Nederlander haalt zijn penis uit zijn broek die is 35 cm,
            dan haalt de Afrikaan zijn penis uit zijn broek en die is 55 cm
            dan haalt de Turk zijn penis uit zijn broek en die is 10 cm lang.

Als ze eenmaal over de grens zijn lacht de Turk.

En zegt tegen de Nederlander en de Afrikaan,
            hadden jullie even geluk dat mijn penis stijf was.

Comment

• Een Belg spijkert zijn nieuwe vloer. Telkens als hij een spijker pakt bekijkt hij deze aandachtig en regelmatig gooit hij ze dan weg. Een andere Belg vraagt verbaasd wat dat voorstelt. Volgens de eerste Belg zit bij de meeste spijkers de punt beneden en de kop boven, maar er zijn ook afwijkers bij met de punt naar boven. "Wat ben jij een ongelooflijke oen, zeg" meent de tweede Belg, "die gooi je toch niet weg? Die kun je bewaren voor het plafond!"
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post
                Een Nederlander, een Afrikaan en een Turk rijden in de auto richting de grens.

Als ze eenmaal zijn aangekomen zegt de Nederlander tegen de grenscontrole zouden wij a.u.b. naar de andere kant mogen.

De grenscontroleur als jullie naar de andere kant willen moeten jullie, jullie penis aan mij laten zien.

Maar jullie mogen pas oversteken als die samen van jullie drie,
                1 meter lang is.

Dus die Nederlander haalt zijn penis uit zijn broek die is 35 cm,
                dan haalt de Afrikaan zijn penis uit zijn broek en die is 55 cm
                dan haalt de Turk zijn penis uit zijn broek en die is 10 cm lang.

Als ze eenmaal over de grens zijn lacht de Turk.

En zegt tegen de Nederlander en de Afrikaan,
                hadden jullie even geluk dat mijn penis stijf was.

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                  Een Belg spijkert zijn nieuwe vloer. Telkens als hij een spijker pakt bekijkt hij deze aandachtig en regelmatig gooit hij ze dan weg. Een andere Belg vraagt verbaasd wat dat voorstelt. Volgens de eerste Belg zit bij de meeste spijkers de punt beneden en de kop boven, maar er zijn ook afwijkers bij met de punt naar boven. "Wat ben jij een ongelooflijke oen, zeg" meent de tweede Belg, "die gooi je toch niet weg? Die kun je bewaren voor het plafond!"

deze vind ik wel zeer geniaal!!!!

Comment

• Waarom zijn turken en sperma het zelfde?

ze komen met 1000
                    en er werkt er maar 1

Comment

• Wat is 1 turk op de maan?
                      een probleem.
                      wat zijn 2 turken op de maan?
                      een probleem.
                      wat zijn 3 turken op de maan?
                      een probleem.
                      wat als alle turken op de maan zijn?
                      probleem opgelost

Overigens het zijn niet mijn grappen...

Comment

• jammer want dan wou ik jou bekronen tot grappenkoning

bodybuildr1990 geniaal is die!!! wil hem egt onthouden

'Komt een Antilliaan bij de bakker en vraagt: Mag ik vier witte bolletjes? Zegt de bakker: Wil je dat ik ze inpak, of slik je ze meteen door?'

Er komen vier mannen een café binnen. Na een tijdje zegt de barkeeper: "Hee ik weet een goeie negermop!" Een van de mannen draait zich om en zegt: "Ja hee, ik ben een neger!" "Oh, dat geeft niet", antwoordt de barkeep, "ik zal em wel wat langzamer vertellen."

Waarom zijn alle Marokkanen zo snel? Omdat de langzamen al in de bak zitten.

Waarom heeft een marokkaan een speedboot, om sneller bij het brood te zijn dan de eendjes

Waarom moet je nooit lachen als een marokkaan met zijn fiets onder de tram komt, zou jouw fiets wel eens kunnen zijn

Waarom hebben negers grote neuzen?
                        Lucht is gratis!
                        Last edited by IJsBlok; 17-06-2008, 00:31.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                          Waarom zijn turken en sperma het zelfde?

ze komen met 1000
                          en er werkt er maar 1
                          Originally posted by Nex- View Post
                          Wat is 1 turk op de maan?
                          een probleem.
                          wat zijn 2 turken op de maan?
                          een probleem.
                          wat zijn 3 turken op de maan?
                          een probleem.
                          wat als alle turken op de maan zijn?
                          probleem opgelost

Overigens het zijn niet mijn grappen...
                          Dan moet je ze niet neerzetten als je er meteen je excuses voor aanbied. Watje.

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
                            jammer want dan wou ik jou bekronen tot grappenkoning
                            !
                            P0wn

Comment

• Originally posted by erikv View Post
                              Dan moet je ze niet neerzetten als je er meteen je excuses voor aanbied. Watje.
                              Houd toch is een keer je bek kerel, je hebt altijd commentaar. Die grappen zijn toch leuk en ik bied mijn excuses helemaal niet aan!

Er zijn hier tig andere grappen die niet zelf verzonnen zijn... mafkees dat je bent.

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                                Een Belg spijkert zijn nieuwe vloer. Telkens als hij een spijker pakt bekijkt hij deze aandachtig en regelmatig gooit hij ze dan weg. Een andere Belg vraagt verbaasd wat dat voorstelt. Volgens de eerste Belg zit bij de meeste spijkers de punt beneden en de kop boven, maar er zijn ook afwijkers bij met de punt naar boven. "Wat ben jij een ongelooflijke oen, zeg" meent de tweede Belg, "die gooi je toch niet weg? Die kun je bewaren voor het plafond!"
                                Ah flauw! Die is gejat van zo'n youtubefilmpje :P

YouTube - rembo & rembo de timmerman
                                "Nothing great was ever achieved without enthusiasm."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X