Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ok hier dan voor de verandering wat muzikantenmoppen

Gitaristen mop.

Hoeveel gitaristen heb je nodig om een lamp in te draaien.
    Antwoord: Drie. Een om hem in te draaien en 2 om te bekvechten dat ze het beter kunnen.

Drummers en bassisten mop:

wat zijn bassisten? Gitaristen die niet kunnen spelen.
    wat zijn drummers? de pechvogels die te laat de gitaarshop binnen kwamen toen alle instrumenten al uitverkocht waren
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post

Zal je meteen even dissen ook: wanneer hangt een Belg zijn lul uit het raam? Als hij op het weerbericht hoort dat er een rukwind aan komt.
      ok vond ik wel geslaagd

offtopic aan alle Belgen

Er is storm op komst vanavond, feestje bouwen

Vind het leuk op jullie Nederlanders kap te zitten maar ik zal nu eerlijk iets bekennen, gelijk waar je op reis komt kom je wel een bende Nederlanders tegen zowel op campings bij ons 'domme' Belgen als bv in Spaanse hotels.
      Jullie zijn een stelletje luidruchtige ...... maar met jullie Nederlanders is het altijd lachen geblazen, het is altijd leuk moest ons 'belachelijk' Belgie ooit tot een splitsing komen word ik met plezier Nederlander...
      Leuke mentaliteit en sfeer bij jullie alleen jammer dat wij Belgen altijd degene zijn die jullie onder tafel drinken ...

Comment

• Originally posted by Poseidon View Post
        ok vond ik wel geslaagd

offtopic aan alle Belgen

Vind het leuk op jullie Nederlanders kap te zitten maar ik zal nu eerlijk iets bekennen, gelijk waar je op reis komt kom je wel een bende Nederlanders tegen zowel op campings bij ons 'domme' Belgen als bv in Spaanse hotels.
        Jullie zijn een stelletje luidruchtige ...... maar met jullie Nederlanders is het altijd lachen geblazen, het is altijd leuk moest ons 'belachelijk' Belgie ooit tot een splitsing komen word ik met plezier Nederlander...
        Leuke mentaliteit en sfeer bij jullie alleen jammer dat wij Belgen altijd degene zijn die jullie onder tafel drinken ...
        Wees er trots op

Comment

• Originally posted by quibus View Post
          Wees er trots op
          mag ik toch wel zijn zeker
          als we zouden beginnen klappen over het belgische en nederlandse voetbal dan heb ik rap afgedaan

Comment

mag ik toch wel zijn zeker
            als we zouden beginnen klappen over het belgische en nederlandse voetbal dan heb ik rap afgedaan

Comment

ok vond ik wel geslaagd

offtopic aan alle Belgen

Hoe vlugger we van die Walen vanaf zijn hoe beter. Met nederland staan we veel sterker.
              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

• Originally posted by Tigra View Post
                Hoe vlugger we van die Walen vanaf zijn hoe beter. Met nederland staan we veel sterker.
                ..Is dit een grapje of moeten we dit serieus nemen? Mij persoonlijk hoor je niet klagen want als brabander voel ik me meer verwant met de vlamingen dan met pak hem beet, de friezen.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  ..Is dit een grapje of moeten we dit serieus nemen? Mij persoonlijk hoor je niet klagen want als brabander voel ik me meer verwant met de vlamingen dan met pak hem beet, de friezen.
                  Franstalig België zou beter bij Frankrijk gaan en Vlaanderen bij Nederland.
                  Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

• Tigra, vet onderschrift man
                    dan heb ik nog een belgemop:

Een Belgische gemeentearbeider graaft een gat en een andere gooit die meteen weer dicht. GeneralIx staat te kijken en vraagt: "Wat doen jullie nu?" Zegt de Belg: "Bomen planten, ik graaf het gat, Poseidon steekt de boom erin en Tigra gooit het gat weer dicht. Maar Poseidon is deze week ziek."
                    Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Voel me met beide totaal niet verwant eigenlijk. Heb er nog wel een mop over.
                      Waarom hebben de egyptenaren kamelen, en wij de Friezen?

De Egyptenaren mochten als eerst kiezen...
                      Originally posted by Tigra View Post
                      Franstalig België zou beter bij Frankrijk gaan en Vlaanderen bij Nederland.
                      Ben ik het wel mee eens. En helemaal als we het beste van jullie en het beste van ons behouden. Zeg vuurwerk het hele jaar door, met een relatief vrijgevochten drugsbeleid. (Hou zelf helemaal niet van joints of iets dergelijks, maar in de huidige cultuur waarin elke vrijheid wordt teruggedrongen door het huidige tranentrekkende kabinet met Ernest Hirsch Stalin, moeten er zeker vrijheden als deze worden verdedigd).
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Tigra View Post
                        das gesproken bro, sta volledig achter je uitspraak

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post

Ben ik het wel mee eens. En helemaal als we het beste van jullie en het beste van ons behouden. Zeg vuurwerk het hele jaar door, met een relatief vrijgevochten drugsbeleid. (Hou zelf helemaal niet van joints of iets dergelijks, maar in de huidige cultuur waarin elke vrijheid wordt teruggedrongen door het huidige tranentrekkende kabinet met Ernest Hirsch Stalin, moeten er zeker vrijheden als deze worden verdedigd).

Ik mag jou wel.

Comment

• Originally posted by Broes View Post
                            Ik mag jou wel.

wie mag er de slotman niet

Comment

• [FONT='Tahoma','sans-serif'] [IMG]file:///C:/Users/GEBRUI~1/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.jpg[/IMG]Duvel

Een kroegbazin vraagt aan de enige klant in het café hij wat wil.
                              'Awel, ik zou graag mijn kop tussen uw borsten steken en het zweet ertussenuit likken.'
                              De cafébazin is geshokeerd en boos en wil de man buitenzetten. Maar hij sust haar en biedt zijn verontschuldigingen aan.
                              Een tijdje later vraagt ze weer of hij wat wil.
                              'Awel, ik zou graag van die goeie lopende flan tussen uw kontkaken smeren en dan alles er uit likken.'
                              Weer is de cafebazin boos, maar laat ze zich sussen.
                              Tot ze nog eens vraagt of die gast wat wil.
                              'Awel, ik zou u graag ondersteboven zetten, uw muis vol Duvel gieten en dat in ene keer leeg drinken.'
                              De cafebazin is nu echt razend en gaat naar boven haar vent erbij halen.
                              'Schat, weet ge wat die viezerik hier beneden tegen mij durft te zeggen?'
                              De man is zijn krant aan het lezen en kijkt gestoord op 'Wat dan?'
                              'Die wil het zweet tussen mijn borsten weglikken!'
                              'Wat? De onbeschofterik! Die sla ik in het ziekenhuis.' En hij rolt zijn mouwen alvast op terwijl hij rechtstaat.
                              'Ja, maar das niet alles, hij wou ook flan tussen mijn kontkaken smeren en dan alles oplikken.'
                              'Wat? De pervert, die kan ineens zijn bodybag gaan bestellen.' De man neemt zijn baseballbat uit een hoek en vertrekt naar beneden.
                              'Wacht, het is nog erger' zegt zijn vrouw 'Hij wou ook mijn muis vol Duvel gieten en dat dan in ene keer uitdrinken.'
                              De man zet zijn baseballbat terug, stroopt zijn mouwen terug af en gaat terug in de zetel zijn gazet lezen. 'Sorry schat, maar met iemand die een hele bak Duvel ineens kan opdrinken, wil ik genen ambras maken!!'

[/FONT]

Comment

• haha vink een leuke al is ie in het belgisch
                                vond weer een leuke mop over blonde mensen waar we allemaal om kunnen lachen ik zelf ben ook harstikke blond!

In een vliegtuig naar Montreal staat een mooie blonde vrouw op en loopt van de economy-class naar de business-class en laat zich in een comfortable zetel zakken. Een steward ziet dat en gaat op haar af, tikt haar op de schouder en vraagt haar ticket. Na deze te bestudeerd te hebben zegt hij tegen de dame: sorry mevrouw, maar dit is de business-class en u hebt een ticket voor de economy-class. De blondine roept: Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en ik blijf ziten!
                                De steward meldt dit voorval in de cockpit en de co-piloot gaat even poolshoogte nemen. Hij zegt: Mevrouw, u heeft de steward waarschijnlijk niet begrepen, maar dit is de business-class en uw ticket is enkel geldig voor de economy-class, dus u dient dit gedeelte van het toestel te verlaten. De blondine roept: ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en ik blijf zitten!
                                De co-piloot meldt dit voorval aan de piloot, die zegt: wacht maar even, ik ben getrouwd met een blondine en ik spreek ook een woordje blonds. Waarop hij zich naar de blondine begeeft en iets in haar oor fluistert. Zonder slag of stoot staat de blondine op en begeeft zich naar de economy-class.
                                De steward en de co-piloot vragen hem hoe hij dat in godsnaam geflikt heeft. Simpel zegt de piloot, ik heb tegen haar gezegd dat de business-class niet naar Montreal gaat.

nog niet gelachen mischien omdat je blond bent :P nou hier een leuke

Een man zit op een bankje in het park voor het eerst van zijn leven in de bijbel te lezen. Hij leest het verhaal van Israëlieten die op de vlucht zijn voor de Egyptenaren en door de Rode Zee trekken. Hij roept het uit van enthousiasme: "Geweldig, fantastisch, wat is de levende God van Israël machtig. Halleluja."

Een vrijzinnige dominee wandelt door het park en hoort de man God prijzen. Hij vraagt wat er aan de hand is. "Het is werkelijk geweldig," roept de man, "God redt de Israëlieten van de Egyptenaren door ze door de Rode Zee te laten trekken en het water wordt aan beide zijden tegengehouden."
                                "Welnee," zegt de dominee, "dat moet je zo niet zien. Het water was niet meer dan tien centimeter diep. Iedere schrijver overdrijft bij het optekenen van dergelijke overwinningen."

De man is teleurgesteld maar leest toch verder, terwijl de dominee zijn wandeling voortzet.
                                Even laten hoort de dominee hem nog harder roepen dan de eerste keer: "HALLELUJA, GEWELDIG, wat is God FANTASTISCH, zijn naam zij geprezen."

Snel komt de dominee weer aangelopen. "Wat is er aan de hand?" vraagt hij.
                                "Nou," zegt de man, "wat is God geweldig knap dat hij het HELE Egyptische leger in tien centimeter water kan laten verdrinken!"
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X